abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 maart 2013 @ 09:42:32 #181
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124196216
Begin die dailies een beetje zat te worden! ;( Snel stage 3, hopelijk krijgen we dan eindelijk wat nieuwe dailies!
  maandag 18 maart 2013 @ 10:56:01 #182
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_124198108
Ik vind de items die je krijgt van de Kirin-Tor ook niet echt interessant, dat maakt het ook minder leuk om de dailies te grinden. Een cloak op revered en een ring op exalted, daar doe je al die moeite voor.
pi_124198919
Nu de world bosses faction tagged zijn, kun je als lvl85 ook meehelpen om bv Galleon te killen, en als hij dan neer gaat, krijg je dan xp? Of alleen loot? Je zit niet in een raid, dus zou xp kunnen zijn, toch?
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_124199025
Ik doe de dailies ook maar op 1 character, misschien later met de bonus ook anderen, maar voorlopig alleen 1tje. Ik probeer wel op 3 andere een rare te killen of een kist te vinden. Want die elder charms zijn wel fijn voor de LFR. Tenminste ik loot er best veel in dat paleis in die solo scenario.
pi_124199040
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:17 schreef Omega het volgende:
Nu de world bosses faction tagged zijn, kun je als lvl85 ook meehelpen om bv Galleon te killen, en als hij dan neer gaat, krijg je dan xp? Of alleen loot? Je zit niet in een raid, dus zou xp kunnen zijn, toch?
kameraad van me heeft op lvl 88 sha mee gedaan en kreeg alleen loot.
Dnek dat je in de groep zelf moet zitten wil je exp mee krijgen.

Edit: hij zat niet in de groep, viel aan en nam zo de tag mee.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_124199544
Dus die geven dan geen xp, ok bedankt scheelt me weer een teleurstelling :)
Ik ben gisteren weer begonnen met mijn rogue te levellen, maar ik vind het toch heel lastig. Gaat nog redelijk snel, in iets meer dan twee uur de laatste 50% van het level gedaan, nu dus lvl86.
Wil vanaond of zo maar eens via een andere manier levellen. Ik denk dat ik met mijn mount de rogue op zijn rug neemt naar al die treasures. Zijn er nog andere ideeën?
pi_124199722
Als je iemand kan vinden die mee doet dat is rares farmen ook best leuk.
Gaat mwa snel, ma tis een leuke afwisseling tussen quests/dungeons door met kans op fun items *O*
pi_124202423
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Olment het volgende:
Als je iemand kan vinden die mee doet dat is rares farmen ook best leuk.
Gaat mwa snel, ma tis een leuke afwisseling tussen quests/dungeons door met kans op fun items *O*
Ik heb 2 accounts, dus die ander heb ik al gevonden :P
pi_124202602
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:00 schreef Omega het volgende:

[..]

Ik heb 2 accounts, dus die ander heb ik al gevonden :P
Meende idd dat op te maken uit je vorige post :P
"Ik denk dat ik met mijn mount de rogue op zijn rug neemt naar al die treasures."
Dus als je 2p flying mount hebt is dit best leuk om te doen.
pi_124202820
Die rares is ook wel een goed idee. Mijn rogue is ook herbalist en miner (je moet toch wat :) ) Dus kan ook wel naar die grotten met veel ores en horbes. Killed mijn Pally/Warlock/DK/Hunter alle mobs, en dan gathered mijn rogue alles wat daar is.

Welke skill gebruik jij nu als je met stealth naar een mob loopt? Ambush, carrot, of ... ? Weet niet precies meer welke ik kan gebruiken, want ik zit nu op werk. Of heb je geen rogue?
pi_124202908
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:13 schreef Omega het volgende:
Die rares is ook wel een goed idee. Mijn rogue is ook herbalist en miner (je moet toch wat :) ) Dus kan ook wel naar die grotten met veel ores en horbes. Killed mijn Pally/Warlock/DK/Hunter alle mobs, en dan gathered mijn rogue alles wat daar is.

Welke skill gebruik jij nu als je met stealth naar een mob loopt? Ambush, carrot, of ... ? Weet niet precies meer welke ik kan gebruiken, want ik zit nu op werk. Of heb je geen rogue?
heb wel een rogue maar gebruik hem alleen 1x per week tegen Illidan :P
Dan begin ik met ambush -> dan die skill dat je sinisterstrike 2 energy kan geven, op 5 gebruik ik dat je sneller hit, en dan combo's ophouden met finishing move + heal als nodig is.
Dunnow oft goed is xD Heb mijn rogue 80 gekregen door die RaF bonus xD
pi_124204688
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:16 schreef Olment het volgende:

[..]

heb wel een rogue maar gebruik hem alleen 1x per week tegen Illidan :P
Dan begin ik met ambush -> dan die skill dat je sinisterstrike 2 energy kan geven, op 5 gebruik ik dat je sneller hit, en dan combo's ophouden met finishing move + heal als nodig is.
Dunnow oft goed is xD Heb mijn rogue 80 gekregen door die RaF bonus xD
LOOOOL Ik ook, hij was 22 of zo, toen met RAF naar 80 gedaan. Van 80 naar 85 gewoon achter een Warlock aangelopen, en op die manier 85 geworden. Ik heb nu 9 characters op 90, dus wil toch eigenlijk mijn rogue ook naar 90 krijgen.
pi_124204790
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:03 schreef Omega het volgende:

[..]

LOOOOL Ik ook, hij was 22 of zo, toen met RAF naar 80 gedaan. Van 80 naar 85 gewoon achter een Warlock aangelopen, en op die manier 85 geworden. Ik heb nu 9 characters op 90, dus wil toch eigenlijk mijn rogue ook naar 90 krijgen.
DAAMMNN... netjes :P
ik mijn 88 paladin (boosted met RaF) en een 80 rogue met RaF :P
Verder alleen mijn main 90 shaman :P

Trouwens k heb die RaF dubbel gekregen.. anders had ik ook geen 80 rogue :P
Eerste keer gebruikt op mijn paladin.. kijk later nog es bij battlenet en bleek dat ik de rward nog eens kon geven :P
pi_124208318
Shaman is wel de beste hoor. Mijn main is eigenlijk een druid, maar dps is echt waardeloos. Dus die is maar resto. inmiddels ilvl485
Mijn shaman doet lekker 60K dps in LFR raids, ook die heeft een ilvl van 485, hij is elemental.
Mage is ilvl469 en Warlock is ook heel fijn. ilvl van 457 maar met pvpgear in bag komt die over 460, dus lekker LFR doen.

Ik heb wel twee tanks, maar tanken is gewoon niet mijn ding. Maar om alts door dungeons heen te brengen, is het wel lekker.
Toen ik mijn 2e RAF deed, had ik dus een pally tank die met 2 volgers door dungeons raaste. Als die klaar was, even naar buiten en dan weer een keer, totdat ik de volgende dungeon moest zoeken om nog xp te krijgen. Vliegen duurde langer dan de dungeons :). Liet ik vaak door mijn dochter die characters naar de volgende dungeon vliegen :)

Leukste van al die characters is wel dat ik alle proffesions heb :P, dus al mijn characters hebben de gear chest en hands van 476.
Vervelendste is wel dat ze bijna allemaal bij een paar factions revered moeten worden om recipes te krijgen, en daar heb ik niet altijd zin in.
  maandag 18 maart 2013 @ 20:04:04 #195
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_124220145
Hmm, tijd om te verkassen...

NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  maandag 18 maart 2013 @ 20:55:26 #196
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_124223478
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:13 schreef Omega het volgende:

Ik gebruik als ass. ( :') ) rogue meestal mutilate vanuit stealth. Als je cloack en dagger hebt als talent kan je inderdaad het best ambush of garrote gebruiken.
pi_124225687
ok dank je, ik zal eens kijken wat ik allemaal heb, volgens mij heb ik gewoon icyveins gevolgd :)
pi_124230614
2e thunderforged item van extra lootroll _O_
  maandag 18 maart 2013 @ 22:40:16 #199
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_124230685
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
2e thunderforged item van extra lootroll _O_
gz!
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_124231299
Equip neck die 25 ilvls hoger is, ga 1 punt omhoog :')
  dinsdag 19 maart 2013 @ 08:58:20 #201
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_124240503
Ja, ik ben met 3 items uit ToT 2 ilvls omhoog gegaan. Helpt natuurlijk ook niet als je een item vervangt met een hoog ilvl en je lage ilvl items gewoon houdt. :P
pi_124240714
YES!! Gister eindelijk de Aquamarine Battle Tank gekregen van archaeology.. Heeft me nog 35 Spirit of Harmony gekost om de kistjes met arch stuff te kopen :P

Een epic staff en een of ander gaar grijs item later, een mountje rijker :D *O*

(sadly no screen,, was te exited ^^:P)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:04:14 #203
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_124245303
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:10 schreef Olment het volgende:
YES!! Gister eindelijk de Aquamarine Battle Tank gekregen van archaeology.. Heeft me nog 35 Spirit of Harmony gekost om de kistjes met arch stuff te kopen :P

GZ!! *O* ik heb er ook al duizenden kistjes voor ingeleverd :P
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_124245397
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:04 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

GZ!! *O* ik heb er ook al duizenden kistjes voor ingeleverd :P
Thanks.. voor mijn gevoel heb ik erg veel tol'vir dingen gemaakt maar toen ik ging tellen kwam ik op 63 completed artifacts uit (mount als 63e).
Denk dat het komt omdat je die tol'vir crap alleen in Uldum kunt vinden en daardoor in vergelijking met andere er minder krijgt.
pi_124245907
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:07 schreef Olment het volgende:

[..]

Thanks.. voor mijn gevoel heb ik erg veel tol'vir dingen gemaakt maar toen ik ging tellen kwam ik op 63 completed artifacts uit (mount als 63e).
Denk dat het komt omdat je die tol'vir crap alleen in Uldum kunt vinden en daardoor in vergelijking met andere er minder krijgt.
Ik zat op 114 voor ik de mount kreeg.

Voor The Seat of knowledge moet ik nog vier pristines, en zit over de 450 solves heen. Ik heb vrijwel altijd "pech" met dit soort dingen... 10000+ casts voor de Turtle mount bijv.

Ik grap altijd dat ik op blizzard's zwarte lijst sta ;)
Je raekt an de dinge geweun.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:39:45 #206
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124246434
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:07 schreef Olment het volgende:

[..]

Wist je niet dat je al die Pandaria artifacts in een doosje kan omzetten en die weer kan omruilen voor Tol'Vir doos met 3 tot 8 Tol'Vir fragments?
pi_124246520
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:39 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Wist je niet dat je al die Pandaria artifacts in een doosje kan omzetten en die weer kan omruilen voor Tol'Vir doos met 3 tot 8 Tol'Vir fragments?
jawel. ik kan mijn spirit of harmony toch nergens voor gebruiken
pi_124255976
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:10 schreef Olment het volgende:

Die wil ik ook zo graag maar kan geen Sandcastle meer zien.
pi_124257196
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:58 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Die wil ik ook zo graag maar kan geen Sandcastle meer zien.
daarom heb ik ook de spirit of harmony die ik niet meer nodig heb gebruikt voor zon doosje :P
pi_124259883
Welke heirloom wapens moet je eigenlijk hebben voor monk? Dual-wield of Two-handed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')