450 FOK!kers bij de pisbakken op zolder om Tong te zoeken. Het was fantastischquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef SiIk het volgende:
Oh en die Twitterwal
Had er bijna een account voor aangemaakt.
Dit ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vond het goed geregeld en enorm leuk enzo.
Maar wat een draak van een film
gekregen van kanovinniequote:
jammer... toen ik dat tweette stond er wel direct een klein blond meisje op die begon te gillen... dus ik dacht eigenlijk dat jij dat was.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef CherryLips het volgende:
O ja, sorry dat ik niet opstond, ik ben een watje
Hoi!quote:
haat je nou op mij????quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:13 schreef durrrr het volgende:
Wie kwam er ook op die rode loper terecht , en werd gedwongen door die fotografen bij O te staan ?zodat ze foto namen
Al dat gehijg in haar nekquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:17 schreef Nielsch het volgende:
En weer thuis. Bedankt FOK! voor de ervaring en die gast die naast me zat - weet je naam niet - voor ht halen van de tweede ronde bier en popcorn.
Ik zat achter yvonne.
wie ben jij?quote:
schuin acher haar, direct achter haar zaten twee ouwe potten die er continu doorheen aan het beppen waren.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
schuin acher haar, direct achter haar zaten twee ouwe potten die er continu doorheen aan het beppen waren.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb kipnuggets bij de Burgerking gegeten.
Toch een heel klein beetje gelukt, op een gegeven moment hoorde ik vijf Grolsch popjes na elkaar (waarvan één van mij). Jammer dat de rest van de zaal zich niet aan het plan heeft gehouden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef Nielsch het volgende:
Okee jongens ik heb een plan! Ik lees dat je een gratis drankje krijgt! Ik stel voor dat iedereen een Grolsch beugel neemt (ook als je geen bier drinkt, geef je hem maar aan mij) en dat als de film dan net begonnen is iedereen - één voor één - z'n beugel open popt! Krijg je volgens mij echt een gaaf effect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |