Om 1908quote:
The system works!quote:
Relax, dat was allemaal voor de film begon. FOK! Is niet voor niks een internet community, dat hoort erbij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:42 schreef BaajGuardian het volgende:
bij nader inzien zou ik er toch niet bij willen zijn ik zag net in een topic een foto met dat er twitter op het beeldscherm (van de bioscoop dus) was oid? kom op zeg wat is dat voor onzin..
en iedereen zit daar met mobieltjes om je heen zeker.. zou ik niet naast willen zitten.
Anders billenkoek?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Relax, dat was allemaal voor de film begon. FOK! Is niet voor niks een internet community, dat hoort erbij.
Maar tijdens de film wordt er streng op gelet dat alle mobieltjes uit zijn en de vorige keer ging dat prima.
Als je de eerste keer de fout ingaat wel ja.quote:
Geef jij ze slaag?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je de eerste keer de fout ingaat wel ja.
Niks mis met een opvoedkundig verantwoorde tik.quote:
Als ze daarna nog maar op hun stoel kunnen zittenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks mis met een opvoedkundig verantwoorde tik.
Dat heet nu het leereffect.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:57 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Als ze daarna nog maar op hun stoel kunnen zitten
Ik zit thuis.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:46 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Leef je dan maar uit met de zweep
Tis net afgelopen. Interviews worden nog gedaan etcquote:
Bij jou thuis?quote:
450 FOK!kers bij de pisbakken op zolder om Tong te zoeken. Het was fantastischquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:08 schreef SiIk het volgende:
Oh en die Twitterwal
Had er bijna een account voor aangemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |