PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Je verdient een piemel in je mond.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:46 schreef psychedelicate het volgende:
Denken dat Barcelona niet met minstens 3-0 gaat winnen.
watquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:04 schreef Thorb het volgende:
DEZE PAGINA VAN DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR REVONTULET, GEKKEGERRIT-, VANDERMAR, PSYCHEDELICATE, RIJST
waarom komt mijn naam er nu niet bij
e: yes nu wel
FOK.NL - ALGEMENE VOORWAARDEN - CONTACT - ALLE RECHTEN VOORBEHOUDENquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
lees gewoon de onderkant van je pagina als je klaar bent over barca
Vast wel een geschikt topic voor ergens.quote:
quote:
Klopt, al gaat het in het zonnetje nog wel.quote:
Dan staat jullie verwarming erg hoog denk ikquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, al gaat het in het zonnetje nog wel.
Fietsen met die wind is wel echt een drama.
Temperatuur binnen in de zon achter het raam is 28 graden
Nee die staat op 20quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan staat jullie verwarming erg hoog denk ik
vast wel, maar die kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vast wel een geschikt topic voor ergens.
pacesletje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit een beetje spelen?
jij verdient een futverbodquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit een beetje spelen?
Haha, iemand FC Kwik , en dan kunnen we bijkomen van dit staaltje humorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:54 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nee, wel FC Kwek (no joke) maar daar vroeg je niet om
Okee, en de vraag is? Gebruiken als LW of LF? Of toch LM? En dan in welk systeem?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:00 schreef Maver24 het volgende:
Goedemiddag allemaal
Vandaag Hazard in een pakje gekregen om maar even met een goed bericht binnen te komen![]()
Ik heb geen vraag hoor, hoe kom je daar nou bijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, en de vraag is? Gebruiken als LW of LF? Of toch LM? En dan in welk systeem?
Toen werkte 150 BIN nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:06 schreef Thorb het volgende:
Ladies and gentlemen, we got him
[ afbeelding ]
Of moeten het kleine letters zijn?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:06 schreef Thorb het volgende:
Ladies and gentlemen, we got him
[ afbeelding ]
Of moeten het kleine letters zijn?
Toefjes zocht hem al eens eerderquote:
Ik kom nu al niet meer bij!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, iemand FC Kwik , en dan kunnen we bijkomen van dit staaltje humor
Waar heb je die info vandaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja hoor, St Patty's day tournament, goed voorspeld gasten
Ey tof. Vette reward?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:09 schreef Hoogstaande het volgende:
bron?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Alweer een jaar geleden trouwensquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vorig jaar werden die bronzen Ieren daar toch fucking duur door?
Net als KONY 2012quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Alweer een jaar geleden trouwens![]()
dat is helemaal correct.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Alle random bronze Noord-Ieren en Ieren waren ineens 600c waard ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alle random bronze Noord-Ieren en Ieren waren ineens 600c waard ofzoIk hoop dat dat nu weer gebeurt. De echt goede Ieren zijn al in prijs gestegen.
ben je een beetje laat mee volgens mijquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:18 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga mijn even flink wat ieren inkopen zeg maar op mijn tradeaccount
Het lijkt er wel een beetje op inderdaad,quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
ben je een beetje laat mee volgens mij
Ik ook
Welke is dat dan ?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:26 schreef Thorb het volgende:
Ik heb een Keane gekocht paar maanden geleden voor 15k, nu is de laagste bin 60k ofzo
OOOOOWquote:
White was eerst niet zoveel waard maar ja, 91 pace héquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:25 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb toevallig al de 2 duurste zilveren ieren denk ik als First Owner, McClean en White
Ik zag dat White al flink was gestegen in prijs:D, kan ik em mooi gaan gebruiken in het toernooi, McClean was al 30k geworden, nicequote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
White was eerst niet zoveel waard maar ja, 91 pace hé
Coleman is duurder dan White.
Vorig jaar steeg alles naar 500 volgens mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom zou je nu al bronze inkopen, dat zijn wissels die je nodig hebt als je gaat spelen
Ik denk inderdaad dat er ook zoveel bronzen ieren zijn dat ik denk dat die nauwelijks zullen gaan stijgen, denk dat je beter zilveren kunt inslaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom zou je nu al bronze inkopen, dat zijn wissels die je nodig hebt als je gaat spelen
Toen het spelen begon ja, of in ieder geval de eisen bekend waren. Om te verkopen moet je dus even wachten tot het toernooi (bijna) begintquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar steeg alles naar 500 volgens mij.
Ja maar hij bedoelt dat de markt dat pas gaat kopen als het toernooi eenmaal onderweg is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar steeg alles naar 500 volgens mij.
Ze gaan wel stijgen, maar nu nog niet. Dat was mijn punt althans.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat er ook zoveel bronzen ieren zijn dat ik denk dat die nauwelijks zullen gaan stijgen, denk dat je beter zilveren kunt inslaan
Aha. Ach, anders moet ik alles discarden. Komen we ook wel weer overheenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze gaan wel stijgen, maar nu nog niet. Dat was mijn punt althans.
Dat weet jij helemaal niet. Ik daarentegen weet het wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ze gaan wel stijgen, maar nu nog niet. Dat was mijn punt althans.
er is vast wel een andere speler die je kunt kopenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kom ik hier weel veel te laat aan, zonder Ieren
deze bij mij waarschijnlijk 500 coins eachquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:42 schreef Maver24 het volgende:
Ik zie dat ik nog 2 Zilveren Ieren heb, CM Whelan en CB Clark, nice
Bronsjes zijn voor 150c bid op te pikken gemakkelijk. Voor de beste Ierse spelers om echt mee te spelen ben je al te laat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kom ik hier weel veel te laat aan, zonder Ieren
Daarna Fransen toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bronsjes zijn voor 150c bid op te pikken gemakkelijk. Voor de beste Ierse spelers om echt mee te spelen ben je al te laat.
Ik hoop dat dit weer het begin is van een nieuwe periode met nieuwe toernooien. Net als vorig jaar. Toen begon het volgens mij ook met Ieren (2 maanden daarvoor ofzo wel dat Messi toernooi)
Toen mocht je kiezen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Bron as trouwens gewoon EA zelf, hebben ze op Facebook gezet.
Vorig jaar waren Noord-Ieren trouwens ook onderdeel van de eisen.
quote:
Ah, ik heb ook een paar Noord-Ieren ingeslagen, voor de zekerheid.quote:
Ik koop wel gewoon een teampje bij elkaar tegen de tijd dat ik het nodig hebquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bronsjes zijn voor 150c bid op te pikken gemakkelijk. Voor de beste Ierse spelers om echt mee te spelen ben je al te laat.
Ik hoop dat dit weer het begin is van een nieuwe periode met nieuwe toernooien. Net als vorig jaar. Toen begon het volgens mij ook met Ieren (2 maanden daarvoor ofzo wel dat Messi toernooi)
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Ah, ik heb ook een paar Noord-Ieren ingeslagen, voor de zekerheid.
Noem is een noord ierse speler?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
[..]
Ah, ik heb ook een paar Noord-Ieren ingeslagen, voor de zekerheid.
Hij is wel goed in pingelsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:49 schreef Thorb het volgende:
Als ik aan Noord-Ierland denk, dan schiet deze gozer me meteen te binnen.
http://www.futhead.com/fifa/players/1055/
Echt slecht in FUT
En 75 finishingquote:
15 t/m 17 maart is de duur van het toernooi.quote:
Hmpf, heb dit weekend toch amper tijdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
15 t/m 17 maart is de duur van het toernooi.
Benzema's en Remy's verhandelenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:55 schreef Thorb het volgende:
Dat Fransen toernooi was vorig jaar trouwens veel eerder, volgens mij kwam ik toen terug van mijn opa's verjaardag en was ik te laat. Toen had iedereen hier ziek veel winst. Dat was in januari. Na de Ieren kwamen nog wel de MLS spelers (dat was helemaal kassa qua bronzes).
Ik ook. Maar leveren die serieus wat op?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:56 schreef diedjuh het volgende:
Keek ff in mijn club, blijk ik nog zo'n honderd bronze Ieren te hebben.
Vorig jaar wel, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze nog een keer zo'n Ieren toernooi gaan doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook. Maar leveren die serieus wat op?
Vorig jaar steeg alles naar 500 a 600. Per account heb ik dus potentieel 50 tot 60K uitstaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook. Maar leveren die serieus wat op?
ehm, dat gaat wel gebeuren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:58 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Vorig jaar wel, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze nog een keer zo'n Ieren toernooi gaan doen.
een Toernooi ter ere van een Ierse feestdag zal denk ik geen teams uit Saudi Arabie als eis hebben.quote:
Word je pappa?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Vrijdagochtend uitkateren, vrijdagmiddag een beetje werken, vrijdagavond een verjaardag, zaterdag de hele dag rondcrossen om te vertellen dat ik vader word, zaterdagavond op stap met alle neven & nichten (familie dus, om jullie twijfels weg te nemen), zondagochtend voetballen, zondagmiddag NAC kijken, zondagavond op tijd naar bed.
Ergo: geen Ieren voor POTS dit weekend.
Je wordt vaderquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Vrijdagochtend uitkateren, vrijdagmiddag een beetje werken, vrijdagavond een verjaardag, zaterdag de hele dag rondcrossen om te vertellen dat ik vader word, zaterdagavond op stap met alle neven & nichten (familie dus, om jullie twijfels weg te nemen), zondagochtend voetballen, zondagmiddag NAC kijken, zondagavond op tijd naar bed.
Ergo: geen Ieren voor POTS dit weekend.
Ik moest wennen aan het idee ja. En het komt niet helemaal ideaal met afronding van mijn post-doc, maar dat is een kleinigheidje. We zijn eraan begonnen, en binnen no-time was het gepiept....dat was anderszijds ook wel weer jammerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:03 schreef Thorb het volgende:
Je postte laatst toch dat je vrouw over kinderen begon en dat je dat niet wilde ?
Zolang Richmond maar in de naam voorkomtquote:
Richmond Anthony Thorbquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Anthony vermoed ik. Of de voorletters R.A.T. of N.A.C en daar namen omheen verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |