quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:31 schreef jakosi het volgende:
Ik ben wel serieus maar bedoel t niet zo zwart op wit haha. Maar het lijkt mij dat het er allemaal net wat minder voorstelt..
Vertel mij eens dan welke voorzieningen je in het oosten niet hebt en in de Randstad wel?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:31 schreef jakosi het volgende:
Ik ben wel serieus maar bedoel t niet zo zwart op wit haha. Maar het lijkt mij dat het er allemaal net wat minder voorstelt..
qft.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:33 schreef -0- het volgende:
[..]Als je serieus bent ben je in ieder geval een stuk dommer en minder ontwikkeld dan de gemiddelde oosterling.
Hoe is het uitgaan in het oosten dan? veel mooie gewillige vrouwen? al wil ik niet zeggen dat dit in de randstad per se het geval isquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
qft.
Maar nu moet ik weer even verder met de koeien voederen!
Wat wil je nou, festivals of intellectuelen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:38 schreef jakosi het volgende:
[..]
Hoe is het uitgaan in het oosten dan? veel mooie gewillige vrouwen? al wil ik niet zeggen dat dit in de randstad per se het geval is
Dat. En alsof arrogantie wel terecht is als je in de grootste stad van de wereld woont, boeien, iedereen kiest zelf waar hij of zij wil wonen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:56 schreef Skv het volgende:
Ik kots overigens op de Amsterdamse arrogantie. Amsterdam is eigenlijk ook maar een kleine kutstad, internationaal gezien.
En er is heel veel geld. Het heet niet voor niets 'Oostenrijk'.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:57 schreef Pino112 het volgende:
In het oosten hebben we geen auto's, we verplaatsen ons van A naar B met paard en wagen.
Ik heb net een 64k modemquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:57 schreef Pino112 het volgende:
In het oosten hebben we geen auto's, we verplaatsen ons van A naar B met paard en wagen.
En ze hebben er al jaren een middelmatige voetbalclub.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:00 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Als je ook maar iets van Nijmegen wist, wist je ook dat het geen donder te maken heeft met Zwolle of Deventer. Nijmegen is en was bijvoorbeeld de gaystad #2 in Nederland, en die andere plaatsen hebben niet eens een universiteit. En niet te vergeten de krakersrellen in de jaren '80.
Middelmatig vergeleken met wat?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En ze hebben er al jaren een middelmatige voetbalclub.
Met alle andere clubs.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:06 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Middelmatig vergeleken met wat?Denk je serieus dat een club uit Nijmegen zich zou moeten kunnen meten met Ajax ofzo?
En dat gaat ze goed af. Of ben je de laatste UEFA cup vergeten?quote:
OK, sorry. Mijn vaders familie komt uit Enschede dus toch nog relevant voor mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:15 schreef Skv het volgende:
Ja, laten we het nu over voetbal gaan hebben..
Grappig. Voor realiteitszin zou ik hier nu debiele go ahead-tokkies met marokkanenkapsels willen plaatsen, maar heb geen zin.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:21 schreef GlenSpey het volgende:
In Deventer heb je absoluut cultuur. Er is laatst nog een expeditie die kant op gegaan. Hier enkele van de foto's die zij gemaakt hebben.
[ afbeelding ]
Transport
[ afbeelding ]
Oosterse deernes in traditionele kledij
[ afbeelding ]
Landbouw
TS denkt dat men in het Oosten allemaal in boerenkiel en op klompen rondloopt en uiteraard woont men er in plaggenhutten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vertel mij eens dan welke voorzieningen je in het oosten niet hebt en in de Randstad wel?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:21 schreef GlenSpey het volgende:
In Deventer heb je absoluut cultuur. Er is laatst nog een expeditie die kant op gegaan. Hier enkele van de foto's die zij gemaakt hebben.
[ afbeelding ]
Transport
[ afbeelding ]
Oosterse deernes in traditionele kledij
[ afbeelding ]
Landbouw
Jij bent echt trol materiaalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Grappig. Voor realiteitszin zou ik hier nu debiele go ahead-tokkies met marokkanenkapsels willen plaatsen, maar heb geen zin.
Eigenlijk dacht ik hier ook meteen aan ja. Je wilt niet weten wat voor volk er in Amsterdam rondlooptquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:24 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Grappig. Voor realiteitszin zou ik hier nu debiele go ahead-tokkies met marokkanenkapsels willen plaatsen, maar heb geen zin.
Nijmegenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:00 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Als je ook maar iets van Nijmegen wist, wist je ook dat het geen donder te maken heeft met Zwolle of Deventer. Nijmegen is en was bijvoorbeeld de gaystad #2 in Nederland, en die andere plaatsen hebben niet eens een universiteit. En niet te vergeten de krakersrellen in de jaren '80.
Gewillige vrouwen? Jij moet eens naar de Paosparty Benteloooo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:38 schreef jakosi het volgende:
[..]
Hoe is het uitgaan in het oosten dan? veel mooie gewillige vrouwen? al wil ik niet zeggen dat dit in de randstad per se het geval is
Daar hebben we nog geen internet, dus enschede doet niet mee.quote:
k kum murrg'n 'n zoak mit eardappl'n ophoalen kees, 8 ua ofso, kenda?quote:
Mensen die haten op Amsterdam en zelf in een of ander kutdorp wonen zijn ook heel ergquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:13 schreef nallajja het volgende:
Dit kan gewoon niet serieus zijn.
Jij denkt in het oosten leven we 20 jaar terug in de tijd? Zover is Enschede niet van Amsterdam hoor.
Maare jij past wel mooi bij het stereotype beeld dat ik heb van Amsterdammers: arrogant en denkend dat daar alles beter is dan in de rest van Nederland.
Ik ben blij dat ik hier woon en niet in het drukke westen.
En nu moet ik snel hout gaan hakken want we hebben hier natuurlijk geen Centrale verwarming zoals in Amsterdam.
Rotterdamquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef Bombshell het volgende:
Gelukkig woon ik in Rotterdam, de enigste echte werdeldstad iun Nederland.
Ik haat Amsterdam helemaal niet. Dat maak jij ervan. Iets of iemand arrogant vinden over komen is wat anders dan een hekel hebben aan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Mensen die haten op Amsterdam en zelf in een of ander kutdorp wonen zijn ook heel erg.
Enschede-Amsterdam is wel een roteind overigens.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:20 schreef nallajja het volgende:
[..]
Ik haat Amsterdam helemaal niet. Dat maak jij ervan. Iets of iemand arrogant vinden over komen is wat anders dan een hekel hebben aan.
Ook woon ik niet in een of ander kutdorp.
Ik woon in een stad.
verdumme mied woar hejje al die tied gezet'n kum we kruup'n de scheuar in, brommers kiek'n.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:58 schreef Seven. het volgende:
Veur ut internet bie-j mien va en mo mok altied nog inbell'n.
Moar eerlijk woar, bie-j ons he'j nog wel mooie natuur, lapp'n grond vol met koei'n, schoap'n en d'n gezonde buutenloch!
Valt best mee toch? 2 uurtjes.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Enschede-Amsterdam is wel een roteind overigens.
Paard en wagen nog wel, doe maar luxe.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef nodig het volgende:
Vandaag weer met paard en wagen naar school geweest, fantastisch!
Ie-j bunt gin echte boer!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
verdumme mied woar hejje al die tied gezet'n kum we kruup'n de scheuar in, brommers kiek'n.
Ja maar mijn school is 8 uur lopen want ik woon echt in een gat. Lekker chill met paard en wagen ben ik er binnen 1 uur.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Paard en wagen nog wel, doe maar luxe.Ik heb altijd 3 uur moeten lopen.
![]()
Neu klupt, bin 'n jungen uut Ernum.quote:
Nee, dichter bij de 2,5 uur tegenwoordig. Besides, ik vind 2 uur al behoorlijk langquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef nallajja het volgende:
[..]
Valt best mee toch? 2 uurtjes.
Tenminste dat was het altijd met de trein maar met de NS weet je tegenwoordig maar nooit.
Ouders geen geld daarvoor, met dat turfsteken verdien je niet zo veel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar mijn school is 8 uur lopen want ik woon echt in een gat. Lekker chill met paard en wagen ben ik er binnen 1 uur.
uns junges uut ernum doen niet oan peerden en woagens, wij rijen geweun in lada's 'n trabantjes. Achtergesteld gebied doarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:14 schreef nodig het volgende:
Vandaag weer met paard en wagen naar school geweest, fantastisch!
Da's veul te wied weg! 2,5 uur op de fietse!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Neu klupt, bin 'n jungen uut Ernum.
Hahhahahahaha arme sloeber mijn vader is griffierquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Ouders geen geld daarvoor, met dat turfsteken verdien je niet zo veel.
Ik ben dan ook ouder dan jou ik ben inmiddels opgeklomen tot chef turfstekers en zit ook op kantoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:17 schreef nodig het volgende:
[..]
Hahhahahahaha arme sloeber mijn vader is griffier
Waarom koop je dan geen paard met wagenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ouder dan jou ik ben inmiddels opgeklomen tot chef turfstekers en zit ook op kantoor.
Jouw pa is geboren in 1990?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef Seven. het volgende:
Mijn pa had vroeger een boeren rockband en net zoals Jovink en de voederbietels is hij gewoon een eigen festival begonnen. Jaarlijks zo'n 1000 man in de schuur, bier voor een euro. Geweldig feestje!
Ik hoef niet meer naar school.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom koop je dan geen paard met wagen
Maar euro's en vroegerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eerder 1950. Maar hij staat elk jaar op te treden, ouwe podiumtijger.
Op iets nieuws...de hoge fiets.quote:
Bennie Jolink is pas een podiumtijgerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eerder 1950. Maar hij staat elk jaar op te treden, ouwe podiumtijger.
Ja, heeft zo'n rare kwibus van die plek voor me meegenomen....erg handig, je schijnt ze zelfs zelfrijdend te kunnen krijgen en met 4 wielen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord! Komt dat uut dat rare westen ofzeu?
Mijn pa en Bennie Jolink zijn 2 mensen die eigenlijk best sterk op elkaar lijken. Mijn pa is niet landelijk bekend maar in de wijde omgeving weten relatief gezien verrekt veel mensen wie mijn pa is. Hoe vaak ik niet gehoord heb 'ie-j bunt d'r ene van *achternaam*, of neet?' .quote:
Ze hoeven in het oosten niet per uur betaald te worden, dat scheelt i.i.g.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:38 schreef jakosi het volgende:
[..]
Hoe is het uitgaan in het oosten dan? veel mooie gewillige vrouwen?
Dat komt me wel heel erg bekent voorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn pa en Bennie Jolink zijn 2 mensen die eigenlijk best sterk op elkaar lijken. Mijn pa is niet landelijk bekend maar in de wijde omgeving weten relatief gezien verrekt veel mensen wie mijn pa is. Hoe vaak ik niet gehoord heb 'ie-j bunt d'r ene van *achternaam*, of neet?' .
De parkeerpalen van Nijmegen zijn echt fantastischquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:31 schreef jakosi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KFCquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vertel mij eens dan welke voorzieningen je in het oosten niet hebt en in de Randstad wel?
Bijzonder smerig.quote:
Je vraagt er om om dat te gaan zeggen bij iemand met de naam NEC-Nijmegenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:04 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En ze hebben er al jaren een middelmatige voetbalclub.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |