Was het ook niet..quote:
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:42 schreef Bos81 het volgende:
Dat was lekker.
Koolraap kan ook geel zijn Lutte
Oh your so right! It is even better with 2!quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
En het is Hayley, twee keer y![]()
Mogge!
Denk dat we oh-oh dan ook maar voort een extra y gevenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh your so right! It is even better with 2!
Oh echt!quote:
Ja, das echt een goeie!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk dat we oh-oh dan ook maar voort een extra y gevenNa de R klinkt wel fancy!
Ook, maar ook bij je andere naam!quote:
Als dat zou zijn, ben ik meteen weer gelovigquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:14 schreef Strega het volgende:
Ja, helaas weer geen roze rook, dus vrouwelijke Pauzin
Jezus Bos. Widdewel hoe oud die dingen meestal zijn????quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als dat zou zijn, ben ik meteen weer gelovig
Ik doel meer naar de ondergeschikte rol van vrouwen in het streng gelovigequote:Op woensdag 13 maart 2013 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus Bos. Widdewel hoe oud die dingen meestal zijn????
Nou ja daar zitten we op te wachten, meer gelijkheid bij die flauwekulquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doel meer naar de ondergeschikte rol van vrouwen in het streng gelovige
Of nu die bom <3quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:24 schreef Nonneke het volgende:
Een Vaticaan-schreeuwer zou leuker zijn voor de beelden nu, al die rondrennende nonnetjes enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |