Was het ook niet..quote:
Ik denk dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:42 schreef Bos81 het volgende:
Dat was lekker.
Koolraap kan ook geel zijn Lutte
Oh your so right! It is even better with 2!quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
En het is Hayley, twee keer y![]()
Mogge!
Denk dat we oh-oh dan ook maar voort een extra y gevenquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:46 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh your so right! It is even better with 2!
Oh echt!quote:
Ja, das echt een goeie!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk dat we oh-oh dan ook maar voort een extra y gevenNa de R klinkt wel fancy!
Ook, maar ook bij je andere naam!quote:
Als dat zou zijn, ben ik meteen weer gelovigquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:14 schreef Strega het volgende:
Ja, helaas weer geen roze rook, dus vrouwelijke Pauzin
Jezus Bos. Widdewel hoe oud die dingen meestal zijn????quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als dat zou zijn, ben ik meteen weer gelovig
Ik doel meer naar de ondergeschikte rol van vrouwen in het streng gelovigequote:Op woensdag 13 maart 2013 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus Bos. Widdewel hoe oud die dingen meestal zijn????
Nou ja daar zitten we op te wachten, meer gelijkheid bij die flauwekulquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doel meer naar de ondergeschikte rol van vrouwen in het streng gelovige
Of nu die bom <3quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:24 schreef Nonneke het volgende:
Een Vaticaan-schreeuwer zou leuker zijn voor de beelden nu, al die rondrennende nonnetjes enzo
Omnooooomquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ze werden toch mooier met de bapaomeel
eerst die bibliotheek leeg danquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of nu die bom <3
Lekker met live beelden <3
is dat die flatser die zn mobiele telefoontje niet uitkrijgt ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:28 schreef Bos81 het volgende:
van (de) Geest heten en dan een kenner van het geloof zijn![]()
![]()
![]()
Geestig zeg
`quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
is dat die flatser die zn mobiele telefoontje niet uitkrijgt ?
Waarom een Italiaan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:54 schreef indaha het volgende:
Het zal wel een homoenvrouwenhatende Italiaan worden denk ik
laat het uit hé, ik ben al genoeg beledigd door de vorige paus. ik ben trots op wie ik ben, lesbisch of niet.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:54 schreef indaha het volgende:
Het zal wel een homoenvrouwenhatende Italiaan worden denk ik
Aha, oke. Ik ben benieuwd of je gelijk hebt!quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:59 schreef indaha het volgende:
Omdat er 29 italiaanse kardinalen onder de 115 zijn en omdat de laatste 2 pausen geen italianen waren en die daar voor maar heel kort paus is geweest
Ik ben bang dat er niets gaat veranderen en goed dat je trots op jezelf bent, daar heb je geen paus voor nodigquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
laat het uit hé, ik ben al genoeg beledigd door de vorige paus. ik ben trots op wie ik ben, lesbisch of niet.
Ik zou het ook wel leuk vinden of een gezellige aziaat zoals de dalai lama of zoquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:02 schreef Lutte het volgende:
Is het politiek incorrect om te zeggen dat ik een negroide persoon wel een keer lollig zou vinden?
Al die pausen lijken ook zo op elkaar, zou het stukken makkelijker maken!quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel leuk vinden of een gezellige aziaat zoals de dalai lama of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |