Cournot spelletjes zijn hartstikke makkelijk inderdaad, maar het principe is geniaalquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
f
Bedenken is lastig idd. Nadoen iets minder over t algemeen.
6:15quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
jullie worden ook echt nu pas wakker? Ik ben dus al vana kwart voor 9 bezig met troep.
Ja, ik gisteren ook, en de week ervoor ook. Vandaag eindelijk weer lekker laat door de weeksquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
jullie worden ook echt nu pas wakker? Ik ben dus al vana kwart voor 9 bezig met troep.
Fuck de policequote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:13 schreef napoleonfour het volgende:
Ik doe dit al 3 weken man, ik geloof dat ik vrijdag pas om half 10 hoef te beginnenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik gisteren ook, en de week ervoor ook. Vandaag eindelijk weer lekker laat door de weeks
5:45.quote:
Graag.quote:
Lachen man.quote:
Knutquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke toevoeging onderaan je pagina.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit nou weer?quote:DEZE PAGINA VAN DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR SMOOFIE, LANGE_LANS, SAIND, MRSTYLO, KNUTDEIJSBEER, NAPOLEONFOUR, LITTLERABBIT. - ZIE DE ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR ONZE ALGEMENE VOORWAARDEN - ZIJN WE JE VERGETEN? MAIL OF MELD HET EVEN IN FB!
Schijnbaar als je in dit topic op deze pagina post, krijg je een eervolle vermelding. Ik vind het allemaal wel spannend.quote:
http://www.telegraaf.nl/p(...)vrijgesproken__.htmlquote:
Sylvia Millecam overleed in 2011 op 45-jarige leeftijd aan borstkanker. Staat er bij..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)vrijgesproken__.html
trouwens, sylvia millecam overleed in 2011. foutje van de televaag
2001.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Sylvia Millecam overleed in 2011 op 45-jarige leeftijd aan borstkanker. Staat er bij..
TwenteFC staat er niet bij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Interessant. Bradley Cooper date met Suki Waterhouse. Ik kende haar niet maar het blijkt best een mokkeltje te zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)vrijgesproken__.html
trouwens, sylvia millecam overleed in 2011. foutje van de televaag
ah okay, ja ik ken die hele sylvia niet dus das is mooi.quote:
ach, ze was bekend van een of ander programma ook dat nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah okay, ja ik ken die hele sylvia niet dus das is mooi.
Hij is niet online. Je bent er alleen bij wanneer je online bent.quote:
quote:
Nice. Köln.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Joepie, weekendje keulen zaterdag/zondag/maandag
ze was goedgelovig...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:37 schreef Geo4kant het volgende:
Maar wie geloofd er dan ook zo'n vrouw als je ernstig ziek bent (kanker toch?) dat zij dat genezen kan
Sylvia Millecam.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:37 schreef Geo4kant het volgende:
Maar wie geloofd er dan ook zo'n vrouw als je ernstig ziek bent (kanker toch?) dat zij dat genezen kan
Hmm. Ziet er een beetje raar uit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Interessant. Bradley Cooper date met Suki Waterhouse. Ik kende haar niet maar het blijkt best een mokkeltje te zijn.
Goeie tip wieder.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan moet je bij instellingen je fok taal veranderen in Duits.
Hmm. Nog een tip om deze avondinvulling bij m'n vriendin te introduceren?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nice. Köln.
Goeie hoerenbuurt zit daar. Van horen zeggen he.
maar zou je dr doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Ziet er een beetje raar uit.
Ik bedoel eigenlijk meer bij de ontwikkelaars en testers en zo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is niet online. Je bent er alleen bij wanneer je online bent.
Waarom interesseer jij je eigenlijk bovenmatig in Bradley Cooper?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Interessant. Bradley Cooper date met Suki Waterhouse. Ik kende haar niet maar het blijkt best een mokkeltje te zijn.
Over Suki Waterhouse?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Rene van der Gijp heeft er nog een liedje over gezongen.
Met Ajax?quote:
vat het maar samen voor me.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:42 schreef mrstylo het volgende:
Thijsslegers nu:
http://www.radioveronica.nl/player/vi-radio
Blijft een Engelse natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Ziet er een beetje raar uit.
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom interesseer jij je eigenlijk bovenmatig in Bradley Cooper?
gewoon heen lopen en zeggen dat je de weg niet weet en dan belandt je opeens daarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm. Nog een tip om deze avondinvulling bij m'n vriendin te introduceren?
Hmm. Is ze ruimdenkend? Want dat weet ik wel iets.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah. Niets leuker dan LLM in Engeland. Binnen FM dan hè.quote:
Flunitrazepamquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Is ze ruimdenkend? Want dat weet ik wel iets.
Classic ja, maar dat heb ik de laatste keer dat we in Tokyo, Amsterdam, Londen, Berlijn en Barcelona waren ook al gepresteerd. Ik denk dat het nu wel begint op te vallen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gewoon heen lopen en zeggen dat je de weg niet weet en dan belandt je opeens daar
Nee niet echt eigenlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hmm. Is ze ruimdenkend? Want dat weet ik wel iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |