Wij kunnen multitasken, nog een paar 100 jaar en dan kunnen Koerden dat ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En dan kom je maar op FOK!?
Surinamers en werken.
Zie Lange ook al online.

PSV complex.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel interessant wat die advocaat allemaal uitspookt, geeft ie de psv-selectie twee dagen vrij na een beschamende nederlaag.

Nice.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij kunnen multitasken, nog een paar 100 jaar en dan kunnen Koerden dat ook.

Ze mogen gewoon thuis blijven hoor. Alsof ze op hun vrije dag naar de complex van PSV gaan.quote:

Je gaat Davy zijn tanden de wasbak in tikken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er van door, wees lief voor elkaar. Ik hoop jullie rond de klok van 4 vredig te kunnen ontmoeten.

quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er van door, wees lief voor elkaar.

Zeker weten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat Davy zijn tanden de wasbak in tikken?

Wel een leuke show voor SBS. Internethelden in de ring ofzo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je gaat Davy zijn tanden de wasbak in tikken?

En dan mogen ze ook nog proberen mij te slaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel een leuke show voor SBS. Internethelden in de ring ofzo.

Win/win situatie. Als Stijn wint hebben we wat te lachen, slaat Davy een 14 jarige in elkaar dan zit hij vast.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit wordt je doorbraakquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan mogen ze ook nog proberen mij te slaan

Sterren falen op FOK!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]

Ik denk dat dit serieus best aardige kijkcijfers kan opleveren. Zeker als je een mooie aanloopuitzending maakt met alle gepeperde uitspraken van beide heren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Win/win situatie. Als Stijn wint hebben we wat te lachen, slaat Davy een 14 jarige in elkaar dan zit hij vast.
Ik zou jezelf opgeven Stijn.

Al kan het nog wel iets doordachter. "Fok!ers vechten op de ijsbaan"quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit serieus best aardige kijkcijfers kan opleveren. Zeker als je een mooie aanloopuitzending maakt met alle gepeperde uitspraken van beide heren.

Vliegende FOK!'ers.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al kan het nog wel iets doordachter. "Fok!ers vechten op de ijsbaan"

Enorm komisch gezicht lijkt me dat.
 Enorm komisch gezicht lijkt me dat.  

Fok!ers vechten op de ijsbaan terwijl ze springen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al kan het nog wel iets doordachter. "Fok!ers vechten op de ijsbaan"

Ik heb van Davy nog nooit een gepeperde uitspraak gezien. Die lijkt het allemaal wel goed te vinden. Masochist dat hij loopt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit serieus best aardige kijkcijfers kan opleveren. Zeker als je een mooie aanloopuitzending maakt met alle gepeperde uitspraken van beide heren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |