SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de brief waarin ik vraag om een akte van cessie of bewijs van bevoegdheid vraag wordt helemaal niet gereageerd. Op mijn 2e brief krijg ik alleen deze reactie, advies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na wat zoekopdrachten kom ik erachter dat de Vries Justitia op hetzelfde bedrag zit als Betaaldag, verder is de website alleen een login portal. De garant is gevestigd in Engeland, ik vermoed dat deze ook samenwerken. Maar mocht men de gevraagde stukken niet willen toesturen kunnen ze niet in Nederland naar de rechter toch?
Verder zijn ze verplicht mij akte van cessie toe te sturen op bewijs dat ze bevoegd zijn om namens schuldeiser te handelen toch?
ps. Graag serieuze reacties![]()
Dit is mij inderdaad ook niet geheel duidelijk, waarom denk je dat je hier onderuit komt? (Serieuze vraag.)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:34 schreef Ambipur het volgende:
TS, waar ben jij mee bezig? Je weet dat je fout zit, waarom betaal je niet gewoon?We zullen zien, zei de blinde.![]()
Wel grappig dat de kredietverstrekker direct door had dat je die brief gegoogled hebtKom gewoon je verplichting na.
![]()
Er staat dat ik wil betalen, verder wist ik vooraf niet dat de werkwijze van deze bedrijven door de AFM wordt gezien als onwettig. Verkapte woekerrente rekenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:34 schreef Ambipur het volgende:
TS, waar ben jij mee bezig? Je weet dat je fout zit, waarom betaal je niet gewoon?
En verder vroeg ik om serieuze reacties,![]()
Ik wil niet onder de vordering uitkomen, echter vind ik de verkapte woekerrente niet kunnen. Dit wordt ook zo door de AFM gezien ben ik inmiddels achter. Staan een aantal voorbeelden op rechtspraak.nlquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:35 schreef Doodloper het volgende:
s mij inderdaad ook niet geheel duidelijk, waarom denk je dat je hier onderuit komt?![]()
Jou was hun werkwijze niet duidelijk? Jij wist niet, dat het moment dat jij je betalingsplicht niet op tijd nakomt, zij belachelijke rentes zouden doorberekenen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:37 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Er staat dat ik wil betalen, verder wist ik vooraf niet dat de werkwijze van deze bedrijven door de AFM wordt gezien als onwettig. Verkapte woekerrente rekenen.
En verder vroeg ik om serieuze reacties,
Dus ipv te betalen ga jij brieven bij elkaar googlen en proberen hier onderuit te komen?
Nu begrijp ik, waarom leningverstrekkers tegenwoordig brieven meesturen in kindertaal. Het is bestemd voor mensen als jij.![]()
Serieuzer dan deze ga je niet krijgen vermoed ik..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:37 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
En verder vroeg ik om serieuze reacties,quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:34 schreef Ambipur het volgende:
TS, waar ben jij mee bezig? Je weet dat je fout zit, waarom betaal je niet gewoon?![]()
Dat kon je toch ook wel weten voordat je die lening aan ging? Ik dacht dat het nu wel algemeen bekend was dat die malafide bedrijfjes enorme rente rekenen en dat je echt wanhopig moet zijn om er in te trappen. Sorry, maar eigen schuld, dikke bult.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:37 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Er staat dat ik wil betalen, verder wist ik vooraf niet dat de werkwijze van deze bedrijven door de AFM wordt gezien als onwettig. Verkapte woekerrente rekenen.
En verder vroeg ik om serieuze reacties,![]()
Welk bedrag vraagt dat incassobureau nu van jou? Benoem dat eens even?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:37 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Ik wil niet onder de vordering uitkomen, echter vind ik de verkapte woekerrente niet kunnen. Dit wordt ook zo door de AFM gezien ben ik inmiddels achter. Staan een aantal voorbeelden op rechtspraak.nl![]()
TS is jouw tijd gratis? Ben je werkeloos? Of heb je een baan en vind je het gewoon leuk om je vrije tijd op te maken aan dit soort gevechten?
Als je betaald wordt iedereen er beter van, inclusief jijzelf.
Als je je vrije tijd nou gebruikt voor iets dat je geld oplevert... Maar hoe je dit ook wendt of keert, die 300 euro plus rente zul je moeten betalen.![]()
Ik ga hier niet inhoudelijk op in, Als ik dit soort reacties wens had ik dit topic wel in KLB gezet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jou was hun werkwijze niet duidelijk? Jij wist niet, dat het moment dat jij je betalingsplicht niet op tijd nakomt, zij belachelijke rentes zouden doorberekenen?
Dus ipv te betalen ga jij brieven bij elkaar googlen en proberen hier onderuit te komen?
Nu begrijp ik, waarom leningverstrekkers tegenwoordig brieven meesturen in kindertaal. Het is bestemd voor mensen als jij.![]()
Ah. Jij krijgt natuurlijk niet de reactie, die jij wenst.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:41 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Ik ga hier niet inhoudelijk op in, Als ik dit soort reacties wens had ik dit topic wel in KLB gezet.
Goed:quote:Arme TS, wat een handelswijze van dat bureau! Hoe kunnen ze jou dit aan doen.
Hoeveel ben jij eigenlijk verschuldigd nu?![]()
Je wilt gewoon de waarheid niet onder ogen zien. Dit zijn gewoon serieuze reacties in mijn ogen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:41 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Ik ga hier niet inhoudelijk op in, Als ik dit soort reacties wens had ik dit topic wel in KLB gezet.![]()
375. 300 geleend. Hier zitten de kosten voor garantstelling bij in. Nu moeten ze mij ook in de eerste brief 14 dagen geven om te betalen zonder incassokosten volgens mij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Welk bedrag vraagt dat incassobureau nu van jou? Benoem dat eens even?
Daarna incassokosten 15% van het totaalbedrag, maar minimaal 40 euro?
In de eerste brief hebben ze al gelijk incassokosten gerekend, wat dus ook niet mag als ik het goed heb.
Vandaar dat ik hier om advies vraag, nogmaals ik wil best betalen. Maar Betaaldag/Incassobureau moet zich natuurlijk wel aan de wetgeving omtrent dit soort zaken houden..![]()
Hey Google dit ook dan, als je die brief zo goed weet te googlen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:44 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
375. 300 geleend. Hier zitten de kosten voor garantstelling bij in. Nu moeten ze mij ook in de eerste brief 14 dagen geven om te betalen zonder incassokosten volgens mij?
Daarna incassokosten 15% van het totaalbedrag, maar minimaal 40 euro?
In de eerste brief hebben ze al gelijk incassokosten gerekend, wat dus ook niet mag als ik het goed heb.
Vandaar dat ik hier om advies vraag, nogmaals ik wil best betalen. Maar Betaaldag/Incassobureau moet zich natuurlijk wel aan de wetgeving omtrent dit soort zaken houden..
http://www.juridischloket(...)n/Pages/default.aspx![]()
300 euro lenen van een woekeraar en niet op tijd betalen
Sowieso, 300 euro. Ga dan naar je ouders ofzoCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
^^ Dat!quote:
Wat een zielige brieven vol taalfouten en interessantdoenerij!
Sowieso: 300 euro moeten lenen en dan een garantstelling van iemand anders nodig hebben? Ga sparen!Tussenoplossing: Leen ergens anders geld om dit mee af te lossen! Dat gaat heel lang heel goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:44 schreef Jorwol het volgende:
TS betaal gewoon, pauper. Jij hebt geld geleend, ga er nu niet omheen zitten te draaien
Daarna neem je gewoon een paar creditcards. En als klap op de vuurpijl kan je straks ook een hypotheek nemen en die met geleend geld aflossen!censuur :O![]()
![]()
Mensen die lenen bij voorschotje.nl en verwanten!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Probeer eerst eens iets aan je financiele problemen te doen, hoe kan het dat je zo ver heen bent dat je al 300 euro moeten lenen van zo'n malafide organisatie?
Is er niemand in je omgeving die je die 300 euro voor kan schieten, je komt er echt niet onderuit en het bedrag zal alleen maar groter worden.٩๏̯͡๏)۶![]()
Ik kan en ga dit gewoon terugbetalen. Het gaat mij hier puur om de kosten voor de garantstelling die volgens de AFM als verkapte rente worden gezien en de incassokosten die ze te vroeg berekenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:50 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Tussenoplossing: Leen ergens anders geld om dit mee af te lossen! Dat gaat heel lang heel goed.
Daarna neem je gewoon een paar creditcards. En als klap op de vuurpijl kan je straks ook een hypotheek nemen en die met geleend geld aflossen!
Daarnaast vraag ik om een akte van cessie/bewijs van bevoegdheid, iets waar iedereen die een zaak heeft lopen om mag vragen en die ze ook moeten overhandigen.![]()
En dan ook nog achteraf verbaasd zijn dat ze genaaid worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Mensen die lenen bij voorschotje.nl en verwanten!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |