ik heb ook nog een behoorlijke stapel shirts van xs4all liggen lolzquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:41 schreef nlboy het volgende:
Ik doe wel mijn XS4ALL of Halloween Glow in de dark shirt aan.
Je herkent ons. No matter whatquote:
Heb je ook de glow in the dark shirt van xs4all?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook nog een behoorlijke stapel shirts van xs4all liggen lolz
is IMAX toch? Die hebben andere brillen, die je waarschijnlijk niet thuis hebt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:39 schreef nlboy het volgende:
[..]
btw Krijg je een 3D bril of moet je die nog los kopen? Anders neem ik van thuis mee.
werkt nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:43 schreef nlboy het volgende:
[..]
Oke dan leen ik wel, want ik weet niet of een traditionele 3D bril met IMAX 3D werkt?!
fapfapfapquote:
nee denk dat ik toen al weg was daar want die heb ik niet. ik draag ze ook niet, alleen als k moet klussen ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:43 schreef nlboy het volgende:
[..]
Heb je ook de glow in the dark shirt van xs4all?
En lekker gek met een pittig kapsel?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef Fendy het volgende:
Goed, 2 meter lang en zakelijk gekleed vandaag, direct uit het werk immers. Verder ben ik woest aantrekkelijk en hou ik van hobbies, knutselen en ehh...
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:48 schreef robdriessen het volgende:
Ik had nog even overwogen om met handschoentjes, hoge hoed en gilet verkleed te gaan als de Wizard. Maar dan had men me hier op het werk heel vreemd aangekeken
ik verheug me al op min whopperquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef So_Surreal het volgende:
Pff heb nu al honger en moet nog tot half 6 werken
ga je wel snel voor de film nog wat eten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:49 schreef So_Surreal het volgende:
Pff heb nu al honger en moet nog tot half 6 werken
Ja idd ik heb geen zin in mensen in de zaal die op een lege maag Grolsch gaan drinken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ga je wel snel voor de film nog wat eten?
Ik heb 1 arrangementkaart over.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef jaantje72 het volgende:
Krijg mijn kaarten NIET binnen, krijg geen antwoord van Fok via mail, Facebook of hier, heel handig!! Dus wie er misschien tot per ongeluk niet kan en nog twee kaarten over heeft, ik hou mij graag aanbevolen!!!!!!
Leuke eerste post, welkom op FOK!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef jaantje72 het volgende:
Krijg mijn kaarten NIET binnen, krijg geen antwoord van Fok via mail, Facebook of hier, heel handig!! Dus wie er misschien tot per ongeluk niet kan en nog twee kaarten over heeft, ik hou mij graag aanbevolen!!!!!!
Ik heb je mail doorgestuurd naar nog wat mensen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:51 schreef jaantje72 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |