Waarom!quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:21 schreef LompeHork het volgende:
Sorry gents, denk dat Google zo'n Harlem Shake niet kan waarderen![]()
Ja komop het was ook hillarisch... Het was een beetje vies maar je zag verder behalve wat bruine vla niks. Ik zit nog steeds te lachenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Poep schijt bijna gekots, dat soort. Begrijp me niet verkeerd, ik moest er wel om lachen
quote:
Maar de schijn is dus al genoeg bij Google?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Poep schijt bijna gekots, dat soort. Begrijp me niet verkeerd, ik moest er wel om lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:24 schreef P8 het volgende:
There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who don't.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:24 schreef P8 het volgende:
There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who don't.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van de zomer ga ik weer naar Albuquerque. Ik zal eens kijken of ik dan tijd heb om naar zijn restaurant te gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |