Proestquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:37 schreef Greys het volgende:
Als ze maar niet zichtbaar zijn. Wie het ook zijn, al zou ze Jody Pijper meenemen
En al helemaal niet gaan heupwiegen en vingerknippen.
Ja die snap ik ook niet helemaal eerlijk gezegdquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
De meeste Top-zoveels hebben Bonnie Tyler ver boven Anouk![]()
Dus laten we toch nog maar niet te hard hopen...
Als dát de stemmers zijn...
Klopt. 1.45min als het goed is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:19 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Dat record is een aantal weken geleden gebroken.
Had dán op Engelbert gestemd vorig jaar, dat vond ik nog vele malen beterquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja die snap ik ook niet helemaal eerlijk gezegd
Nou, misschien is Bonnie live wel veeeeeel beter dan Engelbertquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Had dán op Engelbert gestemd vorig jaar, dat vond ik nog vele malen beter
Ik denk dat deze sketch van Jiskefet wel ongeveer duidelijk maakt hoe de rest van Europa onze achtergrondkoortjes interpreteert:quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Proest
Dat moet een Nederlandse backing volgens mij standaard kunnen voordat hij/zij überhaupt mee mag. Wat een gezicht is dat telkens
Niet de officiële mag ik hopen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:58 schreef grazz het volgende:
Dus..deze video is door Eurovision.tv geupload. Zeg me aub dat dit niet de preview video is toch?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
Ik vind het serieus strontirritant dat er niet een goede echte clip bij is
Doe je eens opgevenquote:
Welk topic was het?quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:19 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Dat record is een aantal weken geleden gebroken.
Gaat lekker... veel mensen die het hun favoriet vinden al...quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef ato het volgende:
http://www.escstats.com/chart13.htm#results
Greys, misschien knap je hier wel van op?
Oei nee niet echtquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:50 schreef ato het volgende:
http://www.escstats.com/chart13.htm#results
Greys, misschien knap je hier wel van op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |