Nou moe, waar zijn al die regels gebleven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
Algemeen bekend is dat ze een o.a. giga bitch is.
Ik heb de pest aan die griet. punt.
Dat moet je zelf weten, maar nu weten we het welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
Algemeen bekend is dat ze een o.a. giga bitch is.
Ik heb de pest aan die griet. punt.
Dat nummer van Hind snapte ik idd helemaal NIETS vanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:21 schreef Cee het volgende:
Ik vind Anouk ook een grobbentrol van de bovenste plank maar zal toch zeker met m'n vlaggetje wapperen in mei.Het is geen vreselijk nummer, dus een finaleplaats gun ik het zeker. Enige keer dat ik van zowel de artiest als het lied een echte afkeer had dat ik blij was dat het faalde, was bij Hind.
Je hoeft ze toch niet te luisteren van te voren?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nog even dan, puur mijn visie![]()
Het is feitelijk jammer dat iedereen al wékenlang van te voren alle nummers hoort. In principe zou het mooier zijn dat enkel op het ESF zélf alle nummers gebracht zouden worden, zonder invloed vooraf.
Dan komt wellicht zo'n nummer als bijv. Bird binnen als een bom. Zeker weten.
Maar al weken vooraf al die nummers horen maar géén van die nummers sterker/zwakker want je went eraan en worden het allemaal maar "liedjes".
En dat is jammer.
Juist andersom lijkt het, Birds is een 'moet je vaker horen-liedje'. Bij de eerste keer valt het minder op, bij de tweede al een stuk meer. Ik gok dat we in de finale (als we die halen) beter scoren dan in de halve finale.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nog even dan, puur mijn visie![]()
Het is feitelijk jammer dat iedereen al wékenlang van te voren alle nummers hoort. In principe zou het mooier zijn dat enkel op het ESF zélf alle nummers gebracht zouden worden, zonder invloed vooraf.
Dan komt wellicht zo'n nummer als bijv. Bird binnen als een bom. Zeker weten.
Maar al weken vooraf al die nummers horen maar géén van die nummers sterker/zwakker want je went eraan en worden het allemaal maar "liedjes".
En dat is jammer.
Nou ja, net vond je het nog een kansloos kutnummer dat je niet aan kon horen, dus ik vind het wat lastig te volgen dat je nu ineens denkt dat het dan wèl 'als een knal binnen zou komen', dat welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Geen idéé.
Maar ik denk serieus dat Bird dan als een knál binnen zou komen tussen al dat "typisch" en altijd-hetzelfde-sf-geweld.
En aangezien "wij" hier geen voorrondes hadden hadden we de hele heisa ook best als verrassing kunnen houden. toch?
Of denk ik nou zó krom?
Dan zal het vast óók weer doorgestoken kaart zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:59 schreef Pluto1975 het volgende:
M'n mond valt echt open van verbazing over sommige reacties.....het kan zijn dat je een nummer niet leuk vindt, ieder zijn smaak, maar hoe Anouk door veel Nederlanders door het slijk wordt gehaald is echt onbegrijpelijk!
Ik ben zo razend benieuwd hoe de reacties van die mensen zijn als ze erin slaagt een hoge positie te veroveren......dan is ze zeker ineens een nationale heldin?!
Denk het ook ja!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zal het vast óók weer doorgestoken kaart zijn
En dan 'zal het helemaal wel een arrogant rotwijf worden als ze het al nog niet was'.
/glazenbol
En dat haar in die rol!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:14 schreef Jojoke het volgende:
Oh, kan ze niet één van die retro outfits meenemen naar het ESF, bv. 1:23?
Dat is op Betfair en daar speel je niet tegen de normale bookmaker, maar tegen andere wedders en op dit onderdeel is er nog nauwelijks handel tussen elkaar. Deze cijfers dus zeggen nog helemaal niks.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
Wedders, hoe moet ik deze eigenlijk interpreteren?
http://www.oddschecker.co(...)final-1/top-3-finish
Moet ik dan ook weer tellen van boven af, of daar alleen naar de getallen er achter kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |