quote:Anouk naar Eurovisie Songfestival
ANP Toegevoegd: woensdag 17 okt 2012, 11:04
Zangeres Anouk doet mee aan het Eurovisie Songfestival. Dat heeft ze vanochtend via Facebook laten weten. De TROS bevestigt dat Anouk Nederland vertegenwoordigt tijdens het Eurovisie Songfestival in Zweden.
Met welk liedje ze meedoet en of het nummer door het publiek tijdens een tv-programma mag worden gekozen, is nog niet bekend. Eerder weigerde ze dat laatste. (NOS)
quote:Anouk zit in eerste halve finale songfestival
MALMÖ - Anouk zit op 14 mei in de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival. Ze neemt het namens Nederland op tegen onder meer Denemarken, België, Rusland, Ierland en de Oekraïne.
Dat is het resultaat van de loting die donderdag werd gehouden, zo maakte de organisatie bekend.
De halve finales van het Europese liedjesfestijn worden in Malmö gehouden op 14 en 16 mei. De finale volgt op 18 mei. De precieze volgorde van de optredens is nog niet bekend.
Die wordt door de producenten bepaald. Wel is al bekend dat Nederland in de eerste helft van het programma is geplaatst.
Aan de eerste halve finale doen 16 landen mee, aan de tweede halve finale 17 landen. In de tweede halve finale zitten onder meer Israël, Griekenland, Finland, Noorwegen, Roemenië en Zwitserland.
De halve finale met Anouk wordt ook uitgezonden in Groot-Brittannië, Zweden en Italië, waar de kijkers mogen meestemmen. Die landen mogen automatisch meedoen aan de finale, evenals Frankrijk, Duitsland en Spanje. (NU.nl)
quote:
Wat vind je trouwens van Noorwegen?quote:
Is dat dat 'how many times tralalalalaaa' liedje?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van Noorwegen?
Dat is Denemarkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat dat 'how many times tralalalalaaa' liedje?
Ja wel leuk, ik vind het alleen een beetje teveel lijken op eerdere inzendingen en snap niet dat het zó hoog staat bij de bookies. Maar wel een catchy riedeltje!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:06 schreef Greys het volgende:
Oh even kijken wat Noorwegen ook alweer is![]()
Gaan jullie dan weer ergens gezamenlijk overnachten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:08 schreef Greys het volgende:
Maar jullie komen ook de 14e he?
(We hebben serieus van die tattoo-panty-dingen voor om je arm)
Een deel welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gaan jullie dan weer ergens gezamenlijk overnachten?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:17 schreef Noek het volgende:
Hoe vaker, hoe beter. Kan het al bijna meezingen terwijl ik vaak zo tekstdoof als een kraai ben. Ik vul altijd maar wat in.
Vooral de huhuh en ahahah, zijn multi-inzetbaar.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:16 schreef Greys het volgende:
![]()
Posted on 11/March 2013 at 22:50
Malte Abapinavi
I am very pleased to eventually hear something like this. What s sincere musical effort, what a paragon of artistic dignity! And finally some colourful harmonies that are not worn out, which are not searching for the universal remedy of catchiness and funmania. I like the arrangement using a wider dynamic range than any other song this year, I like Anouk's warm, slightly hushed voice, the general, occasionally ruffled mood and texture of the song, its darkness and striking maturity. - Yes, Eurovision is about music, it still is, and I don't think that you will find a better example in Malmö proving this. And if this gem won't qualify - then the Netherlands will have every reason to rail against their fate. And I will join in.
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Als je haar het 'ziet' zingen doet het nog zoveel meer
Oh die postquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
HerkenbaarEn vergeet de hm-hmmm's niet!
Deze moet ook even hier. Ik sla door, ik weet het, maar gewoon omdat
[..]
quote:Korte films
De clip van Birds komt pas na het Songfestival uit. “Ik heb vier korte films geschoten, en die doe ik liever na het hele Songfestivalgebeuren. Er komt wel een filmpje, die heb ik zelf opgenomen. Dat leek me beter omdat het nummer een clip heeft met een bepaalde gedachte, die ik niet vind passen bij het Songfestival. Die vier clips vertellen bovendien een verhaal. Het sluit op elkaar aan. Ik vind het zonde om dat er nu al in te knallen met al die andere nummers er bij.” De regie van de clips is van Dana Nechushtan, bekend van onder andere de serie Annie M.G.
http://songfestivalvisie.(...)r-leren-kennen/5431/
Iedereen nu dik enthousiast en weer helemaal boos en teleurgesteld als we het niet halen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:49 schreef Eitjee het volgende:
Even een laatste positieve noot voor het slapen gaan: we zijn gestegen bij de bookmakers van plaats 4 naar 3..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |