Echte turke actiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eens gemaakt, hakmolen naar de tering. Oké, was ook zo'n cheap ding van de Blokker, maar dan nog.
Heb dat kutding wel teruggebracht onder het mom van "hij doet niet wat ik ervan verwachtte". Namen ze terug ook nog.
Trainen om een lichaam te krijgen waarvan je hoopt dat de vrouwtjes het mooi vinden: hoe onzeker ben je dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:01 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
dit vinden de vrouwtjes mooi
mijn standaard ligt gewoon wat hoger kwa vrouwtjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Trainen om een lichaam te krijgen waarvan je hoopt dat de vrouwtjes het mooi vinden: hoe onzeker ben je dan?
Trainen om de vrouwtjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Trainen om een lichaam te krijgen waarvan je hoopt dat de vrouwtjes het mooi vinden: hoe onzeker ben je dan?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ga gewoon uit van je eigen kracht: train gewoon snoeihard en leef gediciplineerd: dan komen de vrouwtjes vanzelf wel. In ieder geval de juiste en niet diegene die gaan zeiken als je weer wilt gaan trainen of omdat je alleen schoon wilt eten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mijn standaard ligt gewoon wat hoger kwa vrouwtjes
ja dan word je zo'n opgeblazen pinda. Ik wil dat niet man. gewoon lekker toned lekker sixpackje voor de vrouwtjes. ik denk dat je met een lekker toned lichaam meer vrouwtjes pakt als jou met je gigantische spierballen ( als ik je plaatje mag geloven )quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:10 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ga gewoon uit van je eigen kracht: train gewoon snoeihard en leef gediciplineerd: dan komen de vrouwtjes vanzelf wel. In ieder geval de juiste en niet diegene die gaan zeiken als je weer wilt gaan trainen of omdat je alleen schoon wilt eten.
Om een wijze man te citeren; everything I do is borderline gay.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:10 schreef CarbonC het volgende:
BTW: is dit het forum van het COC of zo??
Conservatieve vrouwtjes die zich graag afhankelijk willen maken van een man:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:22 schreef kaasplankje het volgende:
Vrouwtjes vallen op dikke portemonnees niet op dikke spierballen.
jij wel casanovaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Die onderste ziet eruit als een loverboy zonder tetten
would not bang
streefquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:09 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vin k egt te gespiert lijkt net jerommeke ofzo opgeblazen pinda
Not bad actually. (srs)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hij s inmiddels veel breeder
[ afbeelding ]
Ook mooi.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:09 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vin k egt te gespiert lijkt net jerommeke ofzo opgeblazen pinda
zware botten miss? of veel darminhoudquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
Trouwens boys, hoe kan dit. Ik heb sinds kort een chick van 1.63m en ze zegt dat ze 56 kg is. Waarom is ze niet chubby?
Ieder zn ding, heb meer respect voor die shit dan een deathlift/squad van 170kg+.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:59 schreef 16meter het volgende:
wil ze nog wel s zien als ze 100kg wegen met hun lijpe rekstok oefeningen
Nah, lijkt me niet. Ik snap er niets van man, ze heeft een beetje zo'n lijfje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zware botten miss? of veel darminhoud
Echt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:08 schreef Weissman het volgende:
Ik train om mannen stil te krijgen, te vernederen, om ervoor te zorgen dat ze hun ogen neerslaan en hun meerdere erkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |