Ken het gevoel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:23 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ah, ok. Vreemd, ja. Ik vind het wel fantastisch. Nu ja, niet alles natuurlijk.
Hoe kan jeDaydream Nation
nou niet fantastisch vinden?
Peter Adamsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Ken het gevoel.
Ik probeer Peter Adams, Ramona Falls en The Coral Sea al jaren te pluggen, maar niemand luistert
Ik heb hem weer opstaan nu. Dat mnummer is inderdaad wel geniaal. En Candlequote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb hem weer opstaan nu. Dat mnummer is inderdaad wel geniaal. En Candle
Ga jij nou eerst maar eens Yo La Tengo beter ontdekken. En welke bands waar ik enorm fan van ben kende jij nou nog meer niet? Er waren nog wat andere opvallende gaten in jouw kennisquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:28 schreef Felagund het volgende:
Peter Adams ken ik nog niet, dus die komt ook op mijn lijstje. Ik wordt nog druk.
Wat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:29 schreef DO2 het volgende:
Norrage heeft 'm 68 keer gedisliked, zie ik.
WTF!! En nog sta ik niet in je sig?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Peter Adams
Ramona Falls
Coral Sea
Soms luister ik naar je hoor Moody!!!
Vooral Ramona Falls ben ik de laatste maand echt helemaal aan verslaafd. En Ziggurat van Peter(en de rest van dat album)
Geen idee over specifieke bands die jij per sé leuk vindt, maar dit zit er in mijn hoofd:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens Yo La Tengo beter ontdekken. En welke bands waar ik enorm fan van ben kende jij nou nog meer niet? Er waren nog wat andere opvallende gaten in jouw kennis
Onontdekt indie-juweeltje:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:28 schreef Felagund het volgende:
Peter Adams ken ik nog niet, dus die komt ook op mijn lijstje. Ik wordt nog druk.
Ohja Zita Swoon kende jij niet geloof ik! Dat vond ik echt volledige heiligschennis! Zet die ook maar op je lijstje, en bovenaan maar meteeen! Band in a Box.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen idee over specifieke bands die jij per sé leuk vindt, maar dit zit er in mijn hoofd:
- Rodriguez.
- Yo La Tengo
- Jason Molina
- Alles van Ninja Tune, maar daar ben ik volgens mij al redelijk klaar mee.
Rodriguez. Heerlijke ontdekking door een heerlijke docuquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen idee over specifieke bands die jij per sé leuk vindt, maar dit zit er in mijn hoofd:
- Rodriguez.
- Yo La Tengo
- Jason Molina
- Alles van Ninja Tune, maar daar ben ik volgens mij al redelijk klaar mee.
Dat was een misverstand. ZIta swoon ken ik wel, maar de naam van de band waaronder ze oorspronkelijk speelden niet. Ik ben al weer vergeten wat precies de naam was, iets met moondog geloof ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja Zita Swoon kende jij niet geloof ik! Dat vond ik echt volledige heiligschennis! Zet die ook maar op je lijstje, en bovenaan maar meteeen! Band in a Box.
Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Leuke artiest jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Rodriguez. Heerlijke ontdekking door een heerlijke docu
Gelukkig maar. En ja, Moondog Jr. Ook geweldige band. De indie onder belgische indie bandsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was een misverstand. ZItaswoon ken ik wel, maar de naam van de band waaronder ze oorspronkelijk speelden niet. Ik ben al weer vergeten wat precies de naam was, iets met moondog geloof ik.
Ja dEUS is natuurlijk dé band. Maar Moondog Jr. was klein en onbekend en in ieder geval eerder dan In a Barquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Vergeet Worst Case Scenario en In a Bar, Under the Sea niet
Ook eens. Goed album. Heel catchy, maar tegelijkertijd valt er veel te ontdekken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:45 schreef Bol_Wan het volgende:
Zal deze kans ook even aangrijpen om aan te kaarten hoe heerlijk dat nieuwe album van Frightened Rabbit groeit na een paar luisterbeurten. Hele goeie liedjes, stuk voor stuk
Bettie Serveert? Ik roep maar wat, hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:47 schreef Felagund het volgende:
Wat is volgens jullie de beste Nederlandse indieband? Ik kom er niet zo snel op.
Bettie natuurlijk. Zonder twijfel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:47 schreef Felagund het volgende:
Wat is volgens jullie de beste Nederlandse indieband? Ik kom er niet zo snel op.
We hebben nu natuurlijk fucking Anne Soldaat ofzo. Dat is niet zozeer indie misschien, maar wel de ultieme maar dan ook ultieme saaie hipster-shit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:49 schreef Felagund het volgende:
Bettie Serveert is inderdaad wel een goede, maar we blinken vooral uit in semi-indiemuziek. Of ben ik dan te snobbistisch?
Neuh, wij hebben hier gewoon geen band als -bijvoorbeeld- dEUS. Da's een feit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:49 schreef Felagund het volgende:
Bettie Serveert is inderdaad wel een goede, maar we blinken vooral uit in semi-indiemuziek. Of ben ik dan te snobbistisch?
Rats On Rafts? Shaking Godspeed? Phantom Four?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:47 schreef Felagund het volgende:
Het vorige (of die daarvoor) album van Anne Soldaat vond ik nog wel aardig, maar de nieuwe is inderdaad drie keer niks.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
We hebben nu natuurlijk fucking Anne Soldaat ofzo. Dat is niet zozeer indie misschien, maar wel de ultieme maar dan ook ultieme saaie hipster-shit.
Néénéé, Gardner is imitatie, geen indie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:52 schreef Norrage het volgende:
Ohja we hebben nu Jacco Gardner. Als je op P4K gerecenseerd wordt ben je natuurlijk ultieme Indie. Behalve als je Justin Timberlake heet natuurlijk.
Tsja, of Daryll-Ann natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:54 schreef Bol_Wan het volgende:
Johan, al bestaan die nu natuurlijk niet meer?
Daryll Ann had je ook nog, valt toch nog wel mee nu ik er meer over na denk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:54 schreef Bol_Wan het volgende:
Oooeh, die sla ik misschien hoger aan dan Bettie. Alhoewel Bettie succesvol was in Amerikaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:54 schreef Bol_Wan het volgende:
Maar dat is weer metquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daryll Ann had je ook nog, valt toch nog wel mee nu ik er meer over na denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |