Gemiddelde van 4,23 bij 1875 stemmenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:12 schreef BoerBert het volgende:
Natuurlijk is OK Computer niet overrated. In Rainbows is echter wel onderschat en dat begrijp ik niet.
Onderschat? Hmm, onder Radiohead fans niet echt denk ik. Ik ken iig genoeg mensen die het waarderen, het is zelf ook een van mijn favoriete albums.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:12 schreef BoerBert het volgende:
Natuurlijk is OK Computer niet overrated. In Rainbows is echter wel onderschat en dat begrijp ik niet.
Naar mijn mening wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:13 schreef DO2 het volgende:
Is Sonic Youth Indie? Zo ja, dan opteer ik die, bij deze.
Sonic Youth is ook een goede!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:13 schreef DO2 het volgende:
Is Sonic Youth Indie? Zo ja, dan opteer ik die, bij deze.
Dan kun je klassieke muziek als Bach en Mozart ook indie noemen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef Moody het volgende:
Waarom stopt indie bij underground pop/rock?
Bob Marley was ook indie.
Nooit leren luisteren? Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef Norrage het volgende:
Sonic Youth is ook een goede!
Heb hun muziek nooit leren luisteren though
Oeuf d'course!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef Maxerazzi het volgende:
Smog/Bill Callahan en Will Oldham zijn ook indiehelden oeuf d'course.
heb hetzelfde. Je "vat" de muziek van Sonic Youth niet in één luisterbeurt, tenminste ik niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nooit leren luisteren? Hoe bedoel je dat?
Ik zou het fantastisch moeten vinden, maar ik heb dat gevoel nooit kunnen hebben...vooralsnog....quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef DO2 het volgende:
[..]
Moet dan ook minimaal een 4,5 zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Gemiddelde van 4,23 bij 1875 stemmen
http://www.musicmeter.nl/album/92198
Dat het een band is die je moet leren luisteren?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:18 schreef DO2 het volgende:
[..]
Nee, niet echt...het is echt een ultiem moeilijke band waarbij je moeite moet doen om de muziek tussen hun noise door te horen...het is me alleen vooralsnog, ondanks veel moeite, nog niet geluktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat het een band is die je moet leren luisteren?Ik snap hem ook niet, Sonic Youth lijkt mij juist een band die je meteen leuk vindt of niet.
Als je een album niet meteen goed vindt terwijl de rest van de wereld 'm wel goed vindt, krijg je het idee dat het ligt aan jezelf. Dat je 'm niet vaak genoeg - of in de verkeerde setting - hebt beluisterd. Denk dat hij dat bedoeltquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat het een band is die je moet leren luisteren?Ik snap hem ook niet, Sonic Youth lijkt mij juist een band die je meteen leuk vindt of niet.
Ah, ok. Vreemd, ja. Ik vind het wel fantastisch. Nu ja, niet alles natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou het fantastisch moeten vinden, maar ik heb dat gevoel nooit kunnen hebben...vooralsnog....
Ik vind het ook zeker niet kut. Ook zeker niet slecht. Maar het briljante...ik weet dat het er in zit (en niet omdat iedereen het zegt) maar ik moet het nog vinden. Ach. Hetzelfde met een vriendin ofzo. Het kost tijd om een goede te vindenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:23 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ah, ok. Vreemd, ja. Ik vind het wel fantastisch. Nu ja, niet alles natuurlijk.
Hoe kan jeDaydream Nation
nou niet fantastisch vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |