SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
Wat kwam er langs dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:35 schreef VMSDKR het volgende:
Er zit er eentje van de redactie mee te lezen hier.
Dat was idd het mooist.quote:
quote:
quote:
Kan.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Drukste avond ooit op de televizierring na?
En waarom zou VI dat filmpje van Fok hebbenquote:
Of als die marter zo'n hele harde kutscheet had gelaten.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
Was mooier geweest als die keeper hem het stadion had uitgegooid
Beste Paul, het gaat niet om dat filmpje.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:38 schreef Paul het volgende:
[..]
En waarom zou VI dat filmpje van Fok hebben
We hebben ook even die avond herbeleefd he.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Drukste avond ooit op de televizierring na?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 11 maart 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben ook even die avond herbeleefd he.
Allemaal weer JAAAAA
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 11 maart 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal weer JAAAAA
[ afbeelding ]
1. We hebben het vanmiddag in dit topic besproken.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:38 schreef Paul het volgende:
[..]
En waarom zou VI dat filmpje van Fok hebben
TOETERTJES!!!!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal weer JAAAAA
[ afbeelding ]
Het is erger. Ze hebben het eerst op de FB gezet. Schandalige plagiaat.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
1. We hebben het vanmiddag in dit topic besproken.
2. Er is een topic van op Fok
VBL / Beestachtige taferelen op het veld
Genee: Ik schijn gezegd te hebben dat het een actie tegen homoseksualiteit was, maar het is een actie tegen de belediging van homoseksuelen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:37 schreef Slobeend het volgende:
Wat was de grap van Hansie, ik hoorde het niet goed.
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! TOETERTJES TOETERTJESquote:Op maandag 11 maart 2013 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
Jongens allemaal even stil.
We schakelen over naar Nederland naar Mies Bouwman!
En de winnaar is.......
Sterren Springenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
En de winnaar is.......
die van Tic Tac is wel het ergst. Vooral voor de gemiddelde VI Hooliganquote:Op maandag 11 maart 2013 21:42 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Niet eens een lekker wijf ofzo;....
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:40 schreef Paxcon het volgende:
Jezus, Danny is behoorlijk de tekst kwijt...
Jouwe ook niet, maar ze pijpt heerlijk. Das ook wat waardquote:Op maandag 11 maart 2013 21:42 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Niet eens een lekker wijf ofzo;....
JAAAAAAAAAAquote:Op maandag 11 maart 2013 21:43 schreef RensAjacied het volgende:
De winnaar is Voetbal International!
Jan Kooijemans???quote:Op maandag 11 maart 2013 21:42 schreef RensAjacied het volgende:
En de winnaar is.......
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 11 maart 2013 21:43 schreef RensAjacied het volgende:
De winnaar is Voetbal International!
Gewoon VI toch. Je moet prioriteiten stellen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:43 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom kijkt die man voetbal met zo'n setje billen in bed.
Ja, maar daarom.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gewoon VI toch. Je moet prioriteiten stellen.
Ik stoor mij niet aan reclames. Als het deze reclame niet is komt er wel een andere om de tijd te vullen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
die van Tic Tac is wel het ergst. Vooral voor de gemiddelde VI Hooligan
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoi ik heb geen doping gebruikt gr gr Danny
is z'n baan bij Eurosport wel kwijt helaasquote:Op maandag 11 maart 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoi ik heb geen doping gebruikt gr gr Danny
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:57 schreef GGMM het volgende:
Die denigrerende Mies BouwmanWat een kutwijf.
Dacht al van uh? maar oke begrijp hetquote:Op maandag 11 maart 2013 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stoor mij niet aan reclames. Als het deze reclame niet is er wel een andere om de tijd te vullen.
En ja ik zit aan mijn antidepressiviapillen
Wel dus?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
is z'n baan bij Eurosport wel kwijt helaas
Dat krijg je er van als je zo eerlijk bent.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
is z'n baan bij Eurosport wel kwijt helaas
Senk joe.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Genee: Ik schijn gezegd te hebben dat het een actie tegen homoseksualiteit was, maar het is een actie tegen de belediging van homoseksuelen.
Hans: Je hebt toch een mindere avond joh, maakt niet uit.
in mijn nachtmerriesquote:Op maandag 11 maart 2013 21:45 schreef Evertjan het volgende:
zitten jullie ook te kijken naar Haline op ned 3?
Uiteraardquote:Op maandag 11 maart 2013 21:45 schreef Evertjan het volgende:
Drinkt ze een kopje thee soms?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:45 schreef Evertjan het volgende:
De eerste x dat ik moest lachen om een grap van hansiequote:Op maandag 11 maart 2013 21:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Genee: Ik schijn gezegd te hebben dat het een actie tegen homoseksualiteit was, maar het is een actie tegen de belediging van homoseksuelen.
Tour du jour heeft hem al een contract voorgelegdquote:Op maandag 11 maart 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je zo eerlijk bent.
Nu vrees ik ook voor de carričre voor Michael B. bij de zakelijke NOS.
Niet verwonderlijk dat zo'n naam gealieerd aan vervoer dicht bij de Duitse grens te vinden is.quote:
Misschien is hij op vakantie.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij geeft iig geen commentaar meer.
Het ging er toch over dat Feenstra een mindere avond had? Of Van der Velde, weet niet wie zich sterk had gemaakt voor de homo.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:42 schreef Symer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet verwonderlijk dat zo'n naam gealieerd aan vervoer dicht bij de Duitse grens te vinden is.
Als ik RTL 7 was zou ik Gert J. Michael B. en Danny N. als vast team nemen. Dat hele peleton (in elk geval team Sky) zit aan de dope en zij zijn de experts die dat kunnen herkennen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tour du jour heeft hem al een contract voorgelegd
Kansloze zaak.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
Zwolle probeerde Ajax voetballend te bestrijden. Dat kan gewoon niet.
Van PSV wonnen ze wel idd.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mwha volgens mij waren ze niet onder de indruk van een half gevuld stadion.
Dit dus.quote:
Komt wel eens bij mij op het werk, hele sympathieke man als er geen camera's bij zijn. Niks mis mee.quote:
Had nog 5 seconde eerder gekund, maar ik kreeg die kutmelding dat ik niet zo snel 2 berichten achter elkaar kon postenquote:
Pelle topscorerquote:Op maandag 11 maart 2013 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat zei Hans Kraaij in het begin van het seizoen?
Ajax en toen PSV en nu Feyenoord.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat zei Hans Kraaij in het begin van het seizoen?
Klopt Utrecht verliest expres zondagquote:Op maandag 11 maart 2013 21:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zondag beetje rustig aan dus volgens jou?
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frans heeft altijd alles qua emotie onder controle
[ afbeelding ]
Wakker worden, Feyenoord wint nog alles. Ajax verliest bijv zondag alquote:Op maandag 11 maart 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijgt Feyenoord dan bonuspunten? Want anders hebben ze daar geen flikker aan.
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wedden?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Wakker worden, Feyenoord wint nog alles. Ajax verliest bijv zondag al
Mensen die niet weten dat Frank achter het succes van Bert zatquote:Op maandag 11 maart 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat Frank achter het succes van Bert zatZodra Frank weg was ging alles fout.
Ja, die is echt.quote:
Frans is strietwaisquote:Op maandag 11 maart 2013 21:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat Frank achter het succes van Bert zatZodra Frank weg was ging alles fout.
[..]
[..]
Wat een indrukwekkende mislukte poging tot humor.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:54 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij heeft Johan een kleine TIA gekregen voor de uitzending
Molkemaquote:Op maandag 11 maart 2013 21:54 schreef Slobeend het volgende:
Derksen gaat met zijn naamuitspraken DeMart achterna.
Hij kan altijd nog bij hotel abrona aan de slag als het erger wordtquote:Op maandag 11 maart 2013 21:54 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:54 schreef Evertjan het volgende:
Die uploader heet Vos de Mosquote:
Of teveel gezopen, maar er is iets anders aan hem.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:54 schreef Evertjan het volgende:
quote:
Johan drinkt niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:56 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Of teveel gezopen, maar er is iets anders aan hem.
Alsof het niets is, idd.quote:
mrstyloprocuctions staat op eenzame hoogte.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die uploader heet Vos de Mos![]()
Wie is dat?
of is dit het tweede scherm van MrStyloproductions?
In sommige gevallen iets meerquote:Op maandag 11 maart 2013 21:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
daar moeten velen gvd 10 jaar voor werken
Ja dat snap ik maar wie is het, het is iemand van Fok. Ik vraag je nu een journalistieke vraag.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
mrstyloprocuctions staat op eenzame hoogte.
Jij bent toch aangenomen om te zeggen "Goedenavond dames en heren, we gaan beginnen"quote:Op maandag 11 maart 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar wie is het, het is iemand van Fok. Ik vraag je nu een journalistieke vraag.
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Derksen was bijna voorzitter van veendam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |