Die onderste vind ik ook wel aardig.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Cpt. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide zoooo nice
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Miniem het volgende:
Vans x Parra Chukka doen voor 35 euro, tweedehands zgan?
Vind het een beetje een vrouwenschoenen door de kleuren maar aan de andere kant vind ik ze wel wat hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit idee krijg ik bij die schoenen
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Die vind ik minder door de hoge tong. Ik zie in Rotterdam wel eens mensen op lopen en dan bedoel niet alleen Fred van Leer.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Bajskorv het volgende:
Moet zeggen dat ik die nieuwe lijn inderdaad erg lekker vind. Salmon skin...
[ afbeelding ]
Beetje bling, maar wel lekker.
Eens, die hoge tong irriteert mij ook een beetje...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die vind ik minder door de hoge tong. Ik zie in Rotterdam wel eens mensen op lopen en dan bedoel niet alleen Fred van Leer.
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]Je plaatje werkt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit idee krijg ik bij die schoenen
Meeeer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Hoe vallen Vans Chukka's?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:25 schreef Cpt. het volgende:
Voor 35 euro zou ik ze wel halen. Maar ik heb een Vans obsessie
Doe normaalquote:
Is de meest irritante vraag hier omdat je zelf ook wel kan googlenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Doe normaalIk kan ze wel kopen maar dan weet ik niet of ze passen. misschien vallen ze wel kleiner of is het een smal model schoen.
chukka en era zijn juist fris voor de zomer, voor dames en heren.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Miniem het volgende:
Vans x Parra Chukka doen voor 35 euro, tweedehands zgan?
Vind het een beetje een vrouwenschoenen door de kleuren maar aan de andere kant vind ik ze wel wat hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op LB komt later nog een post met nieuwe foto's van de FP SS 2013 lijn. Materialen zijn dope.
Met US 7 misschienquote:Op maandag 11 maart 2013 22:14 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind de chukka altijd een beetje een kut model, lijk je klompvoetjes door te krijgen ofzo![]()
Era's wel dope maar leuker voor chicks imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bordeaux schoenenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:39 schreef SHOOOTO het volgende:
Filling Pieces S/S 2013:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Via Lacebag
Op deze trouw ik zeker met jequote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Cpt. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide zoooo nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |