meggingsquote:
dacht dat jij wel zo fashion ingesteld was, maar je hebt het goed.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:24 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
WTF is een megging??? Men legging??
Heb nu een rare maat. Ben 10 kilo afgevallen en dan is mijn waist te groot voor mijn lengte.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Miauw!![]()
Je kan ook gewoon een broek in je maat kopen
Sorry flauw, but I had to say itDon't bite me
De enige die ik ooit in zoiets heb gezien zijn Lil' Wayne en Wiz Khalifa.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
meggings
[..]
dacht dat jij wel zo fashion ingesteld was, maar je hebt het goed.
Dat kan toch schat al mijn broeken zitten veel te strak en ben niet eens aangekomenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Heb nu een rare maat. Ben 10 kilo afgevallen en dan is mijn waist te groot voor mijn lengte.
Dat is wel het mooie aan vrouw zijn! Ik kan gewn skinny's of leggings aandoen, je ziet mn patta altijd helemaal. Ik haat t als mn broek over mn schoen valt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:49 schreef vault_tec het volgende:
Bedoel omdat ik zo klein ben moet ik altijd zelf mijn broeken inkorten. En vind cuffs mooi dus laat hem altijd iets langer. Anders ziet niemand je selvage:')
Moeilijke mensen heb je overal.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:04 schreef Cpt. het volgende:
Sowieso zijn de sneaker- en jeanstopics raar.
Het jeanstopic doet ook lederwaren en boots. Terwijl het sneakertopic ook "streetwear", jeans en boots doet maar je wordt weg gehaat als je met het verkeerde merk sneakers komt of zelfs de verkeerde lijn van het juiste merk (6.0).
Maar ik vind het allemaal prima zo
minus de bontkraagquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:09 schreef vault_tec het volgende:
Ik zoek alleen nog house/waus broeken voor het uit gaan. Wil wel dat er zakken in zitten met rits anders moet ik een nektasje dragen
Als je een chille vindt, pm me dan even please.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:09 schreef vault_tec het volgende:
Ik zoek alleen nog house/waus broeken voor het uit gaan. Wil wel dat er zakken in zitten met rits anders moet ik een nektasje dragen
Zeg dat dan gelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:18 schreef vault_tec het volgende:
Dat is gelijk prijzig volgens mij. Wil er max 40 eu kwijt voor zijn
Oqium dan met 80 euro voor een cap.. Ik wacht nog tot James bond bajskorv langs de winkel in Londen gaat en vervolgens bericht dat er nog wat ligt. Maar dat gaat niet lukken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:39 schreef Atta-boy het volgende:
Was vandaag bij patta. Vragen gewoon 75 euro voor 1 supreme shirtje of een fugly muts, best erg.
Waren een stel hypekids in de winkel die stickers wilden, je kon ook supreme stickers (geen boxlogo's) kopen voor 2,50 per stuk![]()
Die undefeated hyperdunks lagen er nog steeds btw.
Bij benG die awesome bruins ook nog en krampus dunks.
Maar ze zijn niet mooi.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef Atta-boy het volgende:
Mensen slapen echt op die hoor. Als iemand 1 keer op lacebag post dat ze mooi zijn en er post iemand daarna een fap smiley dan zijn ze morgen allemaal uitverkocht![]()
Caps zijn vaak zo duur, 75 euro voor een tee of een muts vind ik veel erger want die zijn in resell zelfs voor veel goedkoper te krijgen.
Online store wist ik niet. Ze hebben iig wel gewone winkels zitten daar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:06 schreef Bajskorv het volgende:
Jemig, zie nu pas dat Supreme ook een online winkel heeft in Japan en NY?
Ik heb Supreme inmiddels in NY, Tokyo en London gezien inderdaad.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:19 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Online store wist ik niet. Ze hebben iig wel gewone winkels zitten daar.
Gewoon kontje verkopen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Oftewel als iemand een uitgehongerde student met heat bessen ziet zoeken in het Amsterdamse Bos weten we wie het is.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:28 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Niks Basj Bond. Gewoon een internationale top gigolo.
Hahahaquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Oftewel als iemand een uitgehongerde student met heat bessen ziet zoeken in het Amsterdamse Bos weten we wie het is.
Not really feeling it.. De eerste zwarte met speckled zool was veel toffer. That was over 9000.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:12 schreef Bajskorv het volgende:
Die zwarte inneva met de blauwe veters komt trouwens ook op Caliroots...
De blauwe voel ik wel, die zwarte met de blauwe veters niet...quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Not really feeling it.. De eerste zwarte met speckled zool was veel toffer. That was over 9000.
Dat wel., daar past de witte zool beter bij.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:19 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
De blauwe voel ik wel, die zwarte met de blauwe veters niet...
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat wel., daar past de witte zool beter bij.
Resellerquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:17 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Heb de Saucony x Hanon die ik van doo. had gekocht weer verkocht. Vond ze irl toch net niet, weet niet precies waarom.
Heb er zelfs nog wat winst op gemaakt die gesplit wordt met doo zodat die arme knul ook weer kan eten.
Oh toch wel? Ik vind het een leuk zomers printje hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:27 schreef Miniem het volgende:
Pickup. Toch maar gekocht, vallen een beetje groot maar niet echt hinderlijk.
[ afbeelding ]
Wat liefquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:17 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Heb de Saucony x Hanon die ik van doo. had gekocht weer verkocht. Vond ze irl toch net niet, weet niet precies waarom.
Heb er zelfs nog wat winst op gemaakt die gesplit wordt met doo zodat die arme knul ook weer kan eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |