quote:Op maandag 11 maart 2013 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude.
Je komt hier na meer dan 5500 topics eens een keer binnenwaggelen, misschien zou je je eens een klein beetje aan moeten passen aan de gangbare omgangsnormen die wij hier al meer dan 6 jaar met elkaar naar volle tevredenheid hanteren.
Kun je dat niet dan ga je maar ergens anders klootviolen.
Nee joh, lijkt me niet nodig. Ik ben de vrij rustig geloof ik. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggenquote:
dat is iets andersquote:Op maandag 11 maart 2013 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ohmaar ik zag het toch vd op facebook? of was dat iets anders?
Die blieve neet dao.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg, elk jaar komen er een stelletje hollanders met de caravan naar hier. Ze praten geen Limburgs ze praten gewoon Hollands op een horrible accent waar mijn trommelvlies van scheurt.
Maar ik moet dat maar slikken, dat ik daar eerder was boeit ze niet.
Welnee jongen, ze hebben gewoon een kleine pik.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Jullie doen wel alsof ik binnengekomen ben en iedereen zn kop heb gerampt....
dat bedoelde ik dusquote:
Hea auch neet, doe geufs uhm noe aandach, es ze ut probleem neet zo zous opbloazen. Dan woar ut zo weer verbie.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Welnee jongen, ze hebben gewoon een kleine pik.
dan had je al een blauw oog. Tenzij je uiteraard een ajacied raakt dan krijg je een lintjequote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Jullie doen wel alsof ik binnengekomen ben en iedereen zn kop heb gerampt....
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan had je al een blauw oog. Tenzij je uiteraard een ajacied raakt dan krijg je een lintje
[..]
dan had je al een blauw oog. Tenzij je uiteraard een ajacied raakt dan krijg je een lintje
Zal hem ff in je nek leggen, verrekte Limbo.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Welnee jongen, ze hebben gewoon een kleine pik.
[..]
Het was er maar 1quote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, en nu weer over niets kletsen aub. Laat topickapers maar topickapen, dat gaat toch niet lang goed.
Met een lintje?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Zal hem ff in je nek leggen, verrekte Limbo.
Jij bent het moederschip? De gangmaakster hier?quote:
Vinniequote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, en nu weer over niets kletsen aub. Laat topickapers maar topickapen, dat gaat toch niet lang goed.
merk hetquote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
Ik weet er nog wel een te vinden hoorquote:
Zal ik doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef PeZu het volgende:
Fatsoenlijk was geweest
Hee gekoelde flipkast,
Je hebt in je enthousiadme een nieuw topic geopend terwijl normaluter degene met de lapo dat doet, denk hier in het vervolg aub aan
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |