Zeuren is wel het laatste wat ik wil doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk maar daarom zijn er nog wel een soort gedragsregels. Mensen komen hier voor een stukje ontspanning en hebben geen zin in gezeur zeg maar
Ja, verwacht je nou dat ik vanaf topic 1 er was?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude.
Je komt hier na meer dan 5500 topics eens een keer binnenwaggelen, misschien zou je je eens een klein beetje aan moeten passen aan de gangbare omgangsnormen die wij hier al meer dan 6 jaar met elkaar naar volle tevredenheid hanteren.
Kun je dat niet dan ga je maar ergens anders klootviolen.
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude.
Je komt hier na meer dan 5500 topics eens een keer binnenwaggelen, misschien zou je je eens een klein beetje aan moeten passen aan de gangbare omgangsnormen die wij hier al meer dan 6 jaar met elkaar naar volle tevredenheid hanteren.
iig wel dat je kan lezenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, verwacht je nou dat ik vanaf topic 1 er was?
Het valt niet mee hè? Begrijpend lezenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel recht als jou om hier te zijn.quote:
natuurlijkquote:
hij heeft al 10 topics van mij gekaapt.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
natuurlijk![]()
is het enigste wat ie kan
Natuurlijk. Welkomquote:Op maandag 11 maart 2013 21:07 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel recht als jou om hier te zijn.
Tis niet jouw fout, kusje op je linkertepel.quote:
Jij doet me pijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
in grtdojw doet ie ook irritant
Goldfinger
Tuurlijk joh. Wie gaat de waarheid vertellen?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
Goldfinger
Nee, le-zen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
katjequote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
Goldfinger
Ach je kan er een groot probleem van maken, of je kan gezellig verder gaan. Beetje kinderachtig om nu huilie huilie te doen, ga door met je leven!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, le-zen.
Ik verwacht dat je je aanpast aan de gedragsnormen die hier gelden. Begrepen?
quote:
Haiquote:
1x is leuk 2x is irritantquote:Op maandag 11 maart 2013 21:09 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ach je kan er een groot probleem van maken, of je kan gezellig verder gaan. Beetje kinderachtig om nu huilie huilie te doen, ga door met je leven!
Goed zo, kijk eens aan..quote:Op maandag 11 maart 2013 21:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik gedraag me gewoon hoor! Ga door waar je mee bezig was, dan post ik gewoon normaal mee.
hij heeft mijn topics al 10x gekaapt, maar er zijn mods, en er is een feedback forum.quote:
je kan ook ontspannen blijven en minder dramatisch reagerenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk maar daarom zijn er nog wel een soort gedragsregels. Mensen komen hier voor een stukje ontspanning en hebben geen zin in gezeur zeg maar
heel goedquote:Op maandag 11 maart 2013 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haihoe is die avond in je club gegaan? was dat afgelopen zaterdag?
Maar ik heb stressquote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan ook ontspannen blijven en minder dramatisch reageren
Stressballen. Als als die er niet zijn, je eigen ballen.quote:
Als je als nieuweling in een bestaande groep komt, mot je je aanpassen. Simple as hell.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:09 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ach je kan er een groot probleem van maken, of je kan gezellig verder gaan. Beetje kinderachtig om nu huilie huilie te doen, ga door met je leven!
je gedraagt je nietquote:Op maandag 11 maart 2013 21:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik gedraag me gewoon hoor! Ga door waar je mee bezig was, dan post ik gewoon normaal mee.
ohquote:
ja heel fatsoenlijk hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 21:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je als nieuweling in een bestaande groep komt, mot je je aanpassen. Simple as hell.
Doe je dat niet, kun je optyfen. Heeft niks met kinderachtigheid te maken, heeft alles met fatsoenlijk met elkaar omgaan te maken.
Nou, dat laatste lijkt me niet zo prettig eigenlijkquote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Stressballen. Als als die er niet zijn, je eigen ballen.
Ik woon in Limburg, elk jaar komen er een stelletje hollanders met de caravan naar hier. Ze praten geen Limburgs ze praten gewoon Hollands op een horrible accent waar mijn trommelvlies van scheurt.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je als nieuweling in een bestaande groep komt, mot je je aanpassen. Simple as hell.
Doe je dat niet, kun je optyfen. Heeft niks met kinderachtigheid te maken, heeft alles met fatsoenlijk met elkaar omgaan te maken.
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude.
Nee joh, lijkt me niet nodig. Ik ben de vrij rustig geloof ik. Ik heb gezegd wat ik wilde zeggenquote:
dat is iets andersquote:Op maandag 11 maart 2013 21:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ohmaar ik zag het toch vd op facebook? of was dat iets anders?
Die blieve neet dao.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:13 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg, elk jaar komen er een stelletje hollanders met de caravan naar hier. Ze praten geen Limburgs ze praten gewoon Hollands op een horrible accent waar mijn trommelvlies van scheurt.
Maar ik moet dat maar slikken, dat ik daar eerder was boeit ze niet.
Welnee jongen, ze hebben gewoon een kleine pik.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Jullie doen wel alsof ik binnengekomen ben en iedereen zn kop heb gerampt....
dat bedoelde ik dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |