Zeuren is wel het laatste wat ik wil doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk maar daarom zijn er nog wel een soort gedragsregels. Mensen komen hier voor een stukje ontspanning en hebben geen zin in gezeur zeg maar
Ja, verwacht je nou dat ik vanaf topic 1 er was?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude.
Je komt hier na meer dan 5500 topics eens een keer binnenwaggelen, misschien zou je je eens een klein beetje aan moeten passen aan de gangbare omgangsnormen die wij hier al meer dan 6 jaar met elkaar naar volle tevredenheid hanteren.
Kun je dat niet dan ga je maar ergens anders klootviolen.
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude.
Je komt hier na meer dan 5500 topics eens een keer binnenwaggelen, misschien zou je je eens een klein beetje aan moeten passen aan de gangbare omgangsnormen die wij hier al meer dan 6 jaar met elkaar naar volle tevredenheid hanteren.
Kun je dat niet dan ga je maar ergens anders klootviolen.
iig wel dat je kan lezenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, verwacht je nou dat ik vanaf topic 1 er was?
Het valt niet mee hè? Begrijpend lezenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel recht als jou om hier te zijn.quote:
natuurlijkquote:
hij heeft al 10 topics van mij gekaapt.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
natuurlijk![]()
is het enigste wat ie kan
Natuurlijk. Welkomquote:Op maandag 11 maart 2013 21:07 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel recht als jou om hier te zijn.
Tis niet jouw fout, kusje op je linkertepel.quote:
Jij doet me pijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
in grtdojw doet ie ook irritant
Goldfinger
Tuurlijk joh. Wie gaat de waarheid vertellen?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
Goldfinger
Nee, le-zen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
katjequote:Op maandag 11 maart 2013 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
Goldfinger
Ach je kan er een groot probleem van maken, of je kan gezellig verder gaan. Beetje kinderachtig om nu huilie huilie te doen, ga door met je leven!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, le-zen.
Ik verwacht dat je je aanpast aan de gedragsnormen die hier gelden. Begrepen?
quote:
Haiquote:
1x is leuk 2x is irritantquote:Op maandag 11 maart 2013 21:09 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ach je kan er een groot probleem van maken, of je kan gezellig verder gaan. Beetje kinderachtig om nu huilie huilie te doen, ga door met je leven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |