Je maakt het er zelf naar, gast.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Jaja, wees maar boos op me
Helaas wel ja, gelukkig station hierquote:Op maandag 11 maart 2013 21:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
beter nog maar die zit in minder dorpen.
Daar ben ik zelf ook prima toe in staat hoor. Het gaat niet alleen maar om snelheid hierquote:Op maandag 11 maart 2013 21:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dankzij mij gaat het nu wel sneller hier.
Ik doe normaal mee. Maar om zou oorlog over een OP te maken...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Je maakt het er zelf naar, gast.
Je kunt normaal meedoen of niet meedoen, aan jou de keuze.
Mag je je gedrag wel naar aanpassenquote:
jammer genoeg nietquote:
Ja, nu ben je erquote:Op maandag 11 maart 2013 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf ook prima toe in staat hoor. Het gaat niet alleen maar om snelheid hier![]()
stuartquote:
Ja sorry, ben een topic hieronder actiefquote:Op maandag 11 maart 2013 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mag je je gedrag wel naar aanpassen. Topics kapen hoort daar niet bij
. Over je posts kan ik niets zeggen, heb je hier echt maar 2 keer eerder zien posten of zo.
ga ergens anders klote mongoolquote:
Je moet het zelf maar weten. Er is je nu in ieder geval verteld wat hier wel en niet op prijs wordt gesteldquote:
Neequote:Op maandag 11 maart 2013 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga ergens anders klote mongool
Ach, onthou dat het maar een forum is.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet het zelf maar weten. Er is je nu in ieder geval verteld wat hier wel en niet op prijs wordt gesteld
Dudequote:Op maandag 11 maart 2013 21:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik doe normaal mee. Maar om zou oorlog over een OP te maken...
Natuurlijk maar daarom zijn er nog wel een soort gedragsregels. Mensen komen hier voor een stukje ontspanning en hebben geen zin in gezeur zeg maarquote:Op maandag 11 maart 2013 21:05 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ach, onthou dat het maar een forum is.
Zeuren is wel het laatste wat ik wil doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk maar daarom zijn er nog wel een soort gedragsregels. Mensen komen hier voor een stukje ontspanning en hebben geen zin in gezeur zeg maar
Ja, verwacht je nou dat ik vanaf topic 1 er was?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude.
Je komt hier na meer dan 5500 topics eens een keer binnenwaggelen, misschien zou je je eens een klein beetje aan moeten passen aan de gangbare omgangsnormen die wij hier al meer dan 6 jaar met elkaar naar volle tevredenheid hanteren.
Kun je dat niet dan ga je maar ergens anders klootviolen.
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dude.
Je komt hier na meer dan 5500 topics eens een keer binnenwaggelen, misschien zou je je eens een klein beetje aan moeten passen aan de gangbare omgangsnormen die wij hier al meer dan 6 jaar met elkaar naar volle tevredenheid hanteren.
Kun je dat niet dan ga je maar ergens anders klootviolen.
iig wel dat je kan lezenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, verwacht je nou dat ik vanaf topic 1 er was?
Het valt niet mee hè? Begrijpend lezenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, verwacht je nou dat ik vanaf topic 1 er was?
Ik heb net zoveel recht als jou om hier te zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |