Er is inmiddels ook al een "Martingale" bot die je los kan laten op de Roulettequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:30 schreef µ het volgende:
[..]
Satoshidice is een site waar je kan gokken. Iemand gokt $2.25 en wint $144 000.
Dat dus.
Ik heb voorlopig voornamelijk donaties gedaan ermee (piratenpartij enzo). Dingen kopen doe ik soms ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:29 schreef vincm het volgende:
Kopen en verkopen jullie al iets van (digitale) middelen met bitcoin? Ik twijfel bijv. om webhostingpakketjes te verkopen voor (tegen de huidige koers) 1 btc per jaar (inclusief een .nl domeinnaam).
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Er is inmiddels ook al een "Martingale" bot die je los kan laten op de Roulette
What the fuck je hebt gewoon 7 miljoen dollar als je dat allemaal zou verkopen pffff.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:29 schreef µ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jij ook 7 miljoen dollar als dit waar zou zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door Taciho op 23-03-2013 09:55:06 (niet kunnen rekenen) ]graag verwijderen
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:04 schreef Taciho het volgende:
[..]
What the fuck je hebt gewoon 7 miljoen dollar als je dat allemaal zou verkopen pffff.
[..]
en jij zelfs 70 miljoen dollar als dit waar zou zijn![]()
![]()
![]()
CGminer gebruiken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:56 schreef Mender het volgende:
Ik was weer begonnen met minen. Maar nu krijg ik af en toe "Warning: job finished". Aanzetten en weglopen is er dus niet meer bij nu, want op een gegeven moment stop hij. Wat kan dit zijn?
[ afbeelding ]
- Je bent niet blauwquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:08 schreef dvr het volgende:
Beste mijnwerkers,
Kan de discussie over bitcoin-mining s.v.p. naar het daarvoor bestemde topic in DIG?
Namelijk: DIG / Bitcoin mining rigs
De bitcoin-discussie hier in AEX zou alleen over de financieel-economische en maatschappelijke aspecten van bitcoin gaan, niet over computertechnisch gedoe.
Dat hoeft ook helemaal niet als je zoveel gezag uitstraalt als ikquote:
Die opmerking is bij deel 11 illegaal uit de OP gesloopt door Whuzz, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het verzoek niet meer geldt. Ik stel voor dat we het hierbij laten, want het verzoek lijkt me alleszins redelijk maar het is verder natuurlijk zelf ook off-topic.quote:
bitcoin.de reageert ook nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:28 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Servers van mtgox roken.. ''sockets are down''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |