Ik ben er best een beetje trots op ja.quote:
quote:
Ik kon niet reageren want date was in de buurtquote:Op maandag 11 maart 2013 20:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had jou niet eens in gedachte
Hoe staat t eigenlijk met jou en je vriend?
Stop gewoon eens twee vingers in zijn reet tijdens de seks om het een beetje te veranderenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:27 schreef Tegan het volgende:
r. Maar er is gewoon zoveel meer te krijgen denk ik dan dit voorspelbare. Soms denk ik dan ook dat ik gewoon graag afgewezen word omdat ik het nooit zo goed heb gehad ofzo . Maar het is saaaaai. Het is helemaal prima en goed en leuk, maar het is zo saai dat ik altijd op
Ik heb het er weleens over. En dan stel ik het 'uitmaken' nog even uit. Of dan hebben we een keer een hele leuke avond/hele lekkere seks, en dan denk ik, boh, jou wil ik niet kwijt. Maar dan na een tijdje dan blijkt er niets anders te zijn. En op dat punt kom ik de hele tijd terug.quote:
Klinkt een beetje van de seks is leuk, de relatie is meer vriendschappelijk, dus te accepteren. Maar verder zoek je liever wat meer .. uhm.. afwisseling?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het er weleens over. En dan stel ik het 'uitmaken' nog even uit. Of dan hebben we een keer een hele leuke avond/hele lekkere seks, en dan denk ik, boh, jou wil ik niet kwijt. Maar dan na een tijdje dan blijkt er niets anders te zijn. En op dat punt kom ik de hele tijd terug.
Dat gezeik gaat maar door en door. Waarom rek je dit nog.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:32 schreef Tegan het volgende:
heb het er weleens over. En dan stel ik het 'uitmaken' nog even uit. Of dan hebben we een keer een hele leuke avond/hele lekkere seks, en dan denk ik, boh, jou wil ik niet kwijt. Maar dan na een tijdje dan blijkt er niets anders te zijn. En op dat punt kom ik de hele tijd terug.
Ik zoek geen wisselende sekspartners. Ik heb het meer dan prima in deze relatie. Hij vind de relatie de beste die hij ooit had. Ik mis gewoon iets.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt een beetje van de seks is leuk, de relatie is meer vriendschappelijk, dus te accepteren. Maar verder zoek je liever wat meer .. uhm.. afwisseling?
Ik heb het al vaker geprobeerd duidelijk te maken, lukt gewoon niet. Hij weet me altijd om te praten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat gezeik gaat maar door en door. Waarom rek je dit nog.
Hou een eind op. Grow up en maak het uit.
Lekker aardig ook voor hem om zo een wijf te hebben wat er zo in zit.
Dat is je eigen zwakte en niet zijn probleem. Precies waarom het nog erger is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker geprobeerd duidelijk te maken, lukt gewoon niet. Hij weet me altijd om te praten.
Je hebt gelijk. Dat moest ik even horen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is je eigen zwakte en niet zijn probleem. Precies waarom het nog erger is.
Hij zit er dieper in en jij maakt het erger en erger voor hem op deze manier.
Je denkt waarschijnlijk ergens krom dat je iets goeds doet door dit uit te stellen. Maar zo te horen maak je het elke dag dat je wacht erger. Jullie zitten hier niet gelijk in.
Succes met het vertellen. Voet bij stuk houden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat moest ik even horen.
there, fixed it.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker geprobeerd duidelijk te maken, lukt gewoon niet. Hij weet me altijd om te praten neuken.
Awquote:
Ik heb plannenquote:
Ja. Het heet "werken", wat je doet als je een baan hebtquote:
Ik zou voor de boodschappen en buiten gaan. Dat andere doe je al alle andere dagen van het jaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:15 schreef Tegan het volgende:
Ik zit te denken. Zal ik even wat boodschapjes gaan doen (zooi die ik wel nodig heb maar niet direct), of zal ik heel de dag in bed/pyama blijven. Vrije dag ftw!
Ga eens als de wiedeweerga van fok af dan!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Het heet "werken", wat je doet als je een baan hebt
Heb je de uitvreter al uitgepoept?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga eens als de wiedeweerga van fok af dan!
Wat voor baan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Het heet "werken", wat je doet als je een baan hebt
Echt nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou voor de boodschappen en buiten gaan. Dat andere doe je al alle andere dagen van het jaar
Het stond tussen aanhalingstekens!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga eens als de wiedeweerga van fok af dan!
Financial Controller, Operational Controller en Cost Engineer.quote:
Het is slecht in Brabant he? Hier geen sneeuw, alleen kou. Bijna lente toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Er zijn vandaag al een aantal collega's nieet gekomen of halverwege omgedraaid
Gewoon, interessequote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Financial Controller, Operational Controller en Cost Engineer.
Part time danser, part time model, acteur, zanger en algeheel gezellig fabuleus zijn.
Hoezo?
Slecht, slecht.... er ligt sneeuw. Niet meer dan er in December lag. Of in januari.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is slecht in Brabant he? Hier geen sneeuw, alleen kou. Bijna lente toch?
Dat is volgens velen het begin van Het Einde Der Tijden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slecht, slecht.... er ligt sneeuw. Niet meer dan er in December lag. Of in januari.
Ocharme toch...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slecht, slecht.... er ligt sneeuw. Niet meer dan er in December lag. Of in januari.
Paniek om niks weer. Ja het is klote, maar mensen lijken ineens al hun rijvaardigheden te verliezen als er een wit vlokje valtquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef Ang3l het volgende:
Paniek om niks weer. Ja het is klote, maar mensen lijken ineens al hun rijvaardigheden te verliezen als er een wit vlokje valt
Ja DAN zou ik ook moeite hebbenquote:
20 km per uur gaan rijdenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Paniek om niks weer. Ja het is klote, maar mensen lijken ineens al hun rijvaardigheden te verliezen als er een wit vlokje valt
Ik hou niet zo van sneeuw...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja DAN zou ik ook moeite hebben
Maar niet met 10cm
Open deur.
Oh, dan laat ik mijn horloge niet meer repareren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is volgens velen het begin van Het Einde Der Tijden.
10cm sneeuw is best veel overigens. Dan sta je gewoon met je enkels in de sneeuw.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja DAN zou ik ook moeite hebben
Maar niet met 10cm
Open deur.
Gewoon niet meer stoppen/remmen als je een voorraangsweg nadert, want remmen is eng op sneeuw.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
20 km per uur gaan rijdenblijf dan lekker thuis
Ik stond ook met m'n enkels in de sneeuw.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
10cm sneeuw is best veel overigens. Dan sta je gewoon met je enkels in de sneeuw.
En deze foto is ook van vandaag.
Geen last van.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[ afbeelding ]
Kijk m'n arme gele autootje nou
Okee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
20 km per uur gaan rijdenblijf dan lekker thuis
En bier.quote:
Duurt dit nou nog steeds?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zoek geen wisselende sekspartners. Ik heb het meer dan prima in deze relatie. Hij vind de relatie de beste die hij ooit had. Ik mis gewoon iets.
[..]
Ik heb het al vaker geprobeerd duidelijk te maken, lukt gewoon niet. Hij weet me altijd om te praten.
Echte liefde!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Duurt dit nou nog steeds?
Over 20 jaar:
"Mam, waarom ben jij eigenlijk met papa getrouwd?"
"Nou, omdat papa me heeft omgepraat"..
Bizar he? Ik ken overigens wel meer stellen waar dat zo is gegaan, of nog steeds gaat. Dat zijn niet de beste relaties natuurlijk, dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Over 20 jaar:
Sommige mensen zijn er best tevreden mee, bij gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Bizar he? Ik ken overigens wel meer stellen waar dat zo is gegaan, of nog steeds gaat. Dat zijn niet de beste relaties natuurlijk, dat is duidelijk.
Hij heeft je gewoon vastgebonden in de kelder?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nu voel ik me mislukt, mijn vriend heeft nog nooit geprobeerd me om te praten.
Ach mensen die een soort ideaalbeeld na streven zie je nog veel vaker en mislukken nog harder.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn er best tevreden mee, bij gebrek aan beter.
De stellen die ik voor ogen heb zijn erg ongelukkig in hun relatie. Maar ik ken dan ook wel heel rare mensen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn er best tevreden mee, bij gebrek aan beter.
Geluidsdicht? Dan zou dat in dit scenario inderdaad een goeie plek zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij heeft je gewoon vastgebonden in de kelder?
Voor veel mensen is het idee van uit elkaar gaan kennelijk ongemakkelijker dan de rest van je leven in een niet werkende relatie te zitten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Bizar he? Ik ken overigens wel meer stellen waar dat zo is gegaan, of nog steeds gaat. Dat zijn niet de beste relaties natuurlijk, dat is duidelijk.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Over 20 jaar:
Dat klinkt.....ranzigquote:
Ja, helpquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij heeft je gewoon vastgebonden in de kelder?
Ze is dan zeker ook omgepraat om kinderen te gaan werpen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Over 20 jaar:
Zo gaat dat met vrouwen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze is dan zeker ook omgepraat om kinderen te gaan werpen?
Haha, kennelijk!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze is dan zeker ook omgepraat om kinderen te gaan werpen?
Alleen-zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Voor veel mensen is het idee van uit elkaar gaan kennelijk ongemakkelijker dan de rest van je leven in een niet werkende relatie te zitten.
Ik ken er zo ook wel een paar...
Ligt er aan of ze met touwen of kettingen vast zit aan het aanrecht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf wel rammelen op een gegeven moment.
Toch minimaal een stevige ketting mag ik hopen, zo'n touw heb je zo kapot.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ligt er aan of ze met touwen of kettingen vast zit aan het aanrecht.
I knowquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch minimaal een stevige ketting mag ik hopen, zo'n touw heb je zo kapot.
Samequote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag niet meer posten van Fok
Via chrome of explorer dan.
Oh chrome trouwens. Explorer welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag niet meer posten van Fok
Via chrome of explorer dan.
Wat niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ookvroeg me al af wat ik had misdaan.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet allemaal lezen hoor.
Hebben we geen religie-forum dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben het braafste miepje van Fok
Ik heb FOK! voorzien van 240.000 kwaliteitsposts, dat is ook een vermelding waard.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:35 schreef Burdie het volgende:
Het idee van topicreeksen kwam van mij, en ik heb desmiley van transparante achtergrond voorzien.
Altijdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook een vermelding waard, want ik
JIJ!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook een vermelding waard, want ik
Nee joh. Uiteindelijk ga ik het wel uitmaken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Over 20 jaar:
Zodra de kinderen het huis uit zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee joh. Uiteindelijk ga ik het wel uitmaken.
|Met die insteek zou ik ook wel een relatie willen hebbenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vanavond tocquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lijkt me niet, volgens mij is dat de userlijst van het topic, ongeacht op hoeveel pagina's het is ingesteld door een stel dinosauriërs.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Het moet zijn deze pagina!
Pfft. wedden dat hij je overhaalt tot kindertjes voordat je over die huisdieren heen bent?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb het net ondervonden toen ik voor het eerst op deze pagina postte en f5! In het topic had ik al gepost.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lijkt me niet, volgens mij is dat de userlijst van het topic, ongeacht op hoeveel pagina's het is ingesteld door een stel dinosauriërs.
inclusief staartjes?quote:
Het is een footerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:29 schreef Godtje het volgende:
Ik sta fucking in de header jonguh! BAM!!!
GEBRUIKT.DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR KOMTTIJD..., CHERRYLIPS, GODTJE, BURDIE, STBABYLON
Krijg nou tieten! Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb het net ondervonden toen ik voor het eerst op deze pagina postte en f5! In het topic had ik al gepost.
Ja geef dan even 'achter' door dat ze de tekst moeten aanpassen of het moeten fixenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Krijg nou tieten! Je hebt gelijk!
Maar ik ook, als je het aantal posts per topic op minstens 301 zet
Jij kan je beter druk maken om die schijnvertoning van een relatie.quote:
Plus. Ik heb altijd gelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja geef dan even 'achter' door dat ze de tekst moeten aanpassen of het moeten fixen.
MED / stbabylon neemt afscheid als mod.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja geef dan even 'achter' door dat ze de tekst moeten aanpassen of het moeten fixen.
Gewoon een klacht indienen dat je op pagina [x] van topic [y] niet in de footer staat terwijl je wel in dat topic gepost hebt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom ben je nog blauw danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
MED / stbabylon neemt afscheid als mod.
Er is geen feedbacktopic voor dat dingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon een klacht indienen dat je op pagina [x] van topic [y] niet in de footer staat terwijl je wel in dat topic gepost hebt.
Verstand komt met de jarenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
MED / stbabylon neemt afscheid als mod.
het was de drankquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al een paar dagen af
FB / DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOORquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er is geen feedbacktopic voor dat ding. Ga er toch geen openen!
Dankquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FB / DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR
asltublieft
We hoopten dat het daar ook zou blijven.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hey een term uit 2002! Die hebben we lang niet meer voorbij zien komen
In dit geval mag je inderdaad ook voor mij spreken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hoopten dat het daar ook zou blijven.
Dat gelooft toch niemand?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:52 schreef yvonne het volgende:
stbabylon schijnt een leven gekregen te hebben
Godtjepodtje, ken je de band Daughter?quote:
Een relatie krijgen is toch helemaal niet hetzelfde als een leven krijgen?quote:
Ik ben een jaar mod geweest, heb alweer bijna 3 jaar een relatie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een relatie krijgen is toch helemaal niet hetzelfde als een leven krijgen?
Jay Brannan zong het al ooit"
"Do you want a lover? Or do you want a life?
One hand or the other? The butter or the breadknife?
Do you choose winter, spring, summer or fall?
It's driving me crazy that I can't have it all!"
Als je engels gebruikt, spel dan goed!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een jaar mod geweest, heb alweer bijna 3 jaar een relatie.
How does that rhime?
Ik ben gewoon kei heul jaloersquote:Daarbij hebben wij nog steeds een zeer relaxte relatie
O, DAAROM vind ik die cd zo mooiquote:It's for those who have hit rock bottom, or for those with no place to go, told with passionate conviction and the sincerity of one who's been to hell and back.
rihmequote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je engels gebruikt, spel dan goed!
[..]
Ik ben gewoon kei heul jaloers
Nopequote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Godtjepodtje, ken je de band Daughter?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar de reden voor naar buiten toe.
Niet zo onaardig tegen Q!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit is makkelijker voor de autisten hier, die geloven het nooit dat ik een leven heb
Jullie zijn toch allemaal NPC's in mijn wereld.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit is makkelijker voor de autisten hier, die geloven het nooit dat ik een leven heb
Levens bestaan niet!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen thermostaat?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:53 schreef Tegan het volgende:
Jezus wat is het koud. En net nu ik mijn deken in de was heb gedaan.
Met een Y.quote:
Super mooi debuut albumquote:
Ik heb een hemd aan en zweet me nog de pleurisquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:53 schreef Tegan het volgende:
Jezus wat is het koud. En net nu ik mijn deken in de was heb gedaan.
Ik heb het ook stikheet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een hemd aan en zweet me nog de pleuris
Klinkt wel aardig iddquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:57 schreef Ang3l het volgende:
per mooi debuut album
Staan in de melkweg maar is echt nu al uitverkocht, terwijl de band vrij onbekend is.
Hebben vorig jaar 2 kleine EP's uitgebracht die als een speer gingen en nu onlangs het eerste album.
Enorm tragisch melodieus ellendig en mooi.
Je hoofd uit het raam hangen tijdens het rijden lost dat opquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:07 schreef Kreator het volgende:
Mijn neus, voeten en oren zijn keiwarm, maar ik heb eerder vandaag een heel stuk in de auto gereden..
Hallo trouwens.
Krijg ik daar kouwe voeten van?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hoofd uit het raam hangen tijdens het rijden lost dat op
Ik moest, na de 2 EP's, erg wennen aan de CD omdat die veel melancholischer is. Maar man o man wat groeit ie op me zeg. Schitterende sfeer en teksten.quote:
quote:En ken je Eva en Manu?
Krea!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:07 schreef Kreator het volgende:
Mijn neus, voeten en oren zijn keiwarm, maar ik heb eerder vandaag een heel stuk in de auto gereden..
Hallo trouwens.
En waarom moet ik dat weten?quote:Nickelback just announced a new concert!
Nou, da's gewoon how they remind youquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:27 schreef Godtje het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuu.....![]()
![]()
Net ontvang ik in mijn mail.
[..]
En waarom moet ik dat weten?![]()
![]()
quote:Body and Soul women's weight loss
Angelina Jolie lose weight Free trial sample
Snap ik.quote:
Ja dat doe ik vaak ook niet meer. Dan slaap ik alquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:42 schreef Ang3l het volgende:
WAT?!
25/03 – AMSTERDAM, THE NETHERLANDS - Paradiso upstairs
Eva & Manu
tickets Voorverkoop vanaf 16 februari
KLEINE ZAAL 22.00 UUR
ZAAL OPEN 21.30 UUR
ENTREE 8,50
Kutte is dan weer dat het op maandag is EN dat het pas om 22:00 begint dus met de trein schiet niet op
Ik twijfelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat doe ik vaak ook niet meer. Dan slaap ik al
absurde tijdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik twijfel
En anders hopen dat ze op Lowlands staan. Is wel een typsiche band die om 11:30 of zo de festivalgangers ontwaakt in de india
en dan laat je zijn grootste talent nog buiten beeldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Ron jeremy ooit best knap was
[ afbeelding ]
Ja die mag niet zomaar op Fokquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan laat je zijn grootste talent nog buiten beeld
Dan sta ik er vaak al hoorquote:
8 jaar om je tong in mijn bek te duwen. Dat is is mijn tegenstribbelende tong niet waard hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Slecht nieuws voor de hetero-mannen hier!
http://www.nu.nl/binnenla(...)ls-verkrachting.html
O schatjeeeeeeeeeeees!![]()
Dat je een tongzoen geen verkrachting noemt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:27 schreef Cue_ het volgende:
" 'in strijd met het algemene spraakgebruik " De wat?
Ah, precies op tijd voor mijn date vanavond!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Slecht nieuws voor de hetero-mannen hier!
http://www.nu.nl/binnenla(...)ls-verkrachting.html
O schatjeeeeeeeeeeees!![]()
Best knap is wel een overstatement. Niet-extreem-lelijk-zoals-nu.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Ron jeremy ooit best knap was
[ afbeelding ]
Date? Met T? Of CL?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, precies op tijd voor mijn date vanavond!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ah, precies op tijd voor mijn date vanavond!
Knapper dan de gemiddelde fokker danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Best knap is wel een overstatement. Niet-extreem-lelijk-zoals-nu.
Heb jij ooit een meisje met de vingers of tong naar een orgasme geholpen? Of in elk geval getracht tot een orgasme te komen?quote:
Neequote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb jij ooit een meisje met de vingers of tong naar een orgasme geholpen? Of in elk geval getracht tot een orgasme te komen?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zal ik je morgen laten weten.
misschien.
Ongeveer de helft van Ron Jeremy dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker is een 6pack-hunk met een pé-nis van 23cm. Volgens hemzelf dan...
Ja, da's meer een fust met 25cmquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van Ron Jeremy dus.
'knap' heeft weinig met pé-nislengte te maken hè. Oh wacht, ik zei het zelf.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van Ron Jeremy dus.
welke helftquote:
daar zijn ze toch al tijden bezig met alles platgooien?quote:
Goed voor de economie en lelijker zal het er vast niet op worden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.cu2030.nl/
alles op de schop
quote:
ik stond ook zondag met mn mond op mn knieën. Ik wist niet meer waar ik heen moestquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:29 schreef Kreator het volgende:
Utrecht.....1 vd lelijkste steden van Nederland.
Hoe is het met jouw werk- en babyperikelen?quote:
Babyperikelen. De baby word op 16 april gehaald. Ligt in stuit en ik heb toch mogen kiezen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw werk- en babyperikelen?
Hoeveel weken ben je nu zwanger?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Babyperikelen. De baby word op 16 april gehaald. Ligt in stuit en ik heb toch mogen kiezen.
Werkperikelen. Officieel is er nog geen ontslag aangevraagd want dit kan niet aangezien ik eerder 50% werkte door zwangerschapsperikelen. En nu in mijn verlof zit. Dus ontslag mag niet en daarom heb ik wel de brief ontvangen dat ik niet meer hoef terug te komen maar bij het UWV is nog niets bekend. Na mijn verlof moeten ze me nog 6 weken door betalen voor ze me mogen ontslaan.
Vandaag kreeg ik een brief ter bevestiging over de gemaakte afspraken met mijn chef en zijn chef (ik zou niet weten welke afspraken ze het over hebben) en dat ik thuis mag zitten met behoud van loon, vakantieuren en vakantieloonopbouw. Maar dat moet ik wel voor het beëindigen van het contract mijn vakantieuren hebben opgemaakt. A. De afspraken die 3 weken geleden zijn gemaakt met mijn chef dat ik die 50% thuis mocht gaan werken omdat ik de reis niet meer kon maken. Na 3 dagen ben ik gebeld dat ik zou worden ontslagen en daarna kon ik niet meer inloggen of mailen. En dan nu doen alsof het vrijwillig was dat niet meer werken
En ik ga die 6 weken tussen mijn verlof en ontslag toch niet zelf betalenIk ga echt mijn uren niet gebruiken omdat zij mijn contract willen ontbinden.
Dus vanmiddag een mooie lange mail gestuurd dat het thuis zitten zonder te werken niet vrijwillig is maar ik MOEST en dat ik mijn uren niet van plan was op te maken en dat zij deze maar uitbetalen bij het beëindigen van mijn contract.
Dat ze willen dat ik die zes weken, tussen mijn verlof en de datum dat ze me mogen ontslaan, zelf betaal van mijn vrije dagen om kort te zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoeveel weken ben je nu zwanger?
En ik begrijp het ontslagverhaal niet helemaal, maar genoeg om te begrijpen dat je hier niet blij van wordt. Niet echt leuk om met dit gezeik te zitten tijdens je verlof
arnhem scoort daar ook goed inquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:29 schreef Kreator het volgende:
Utrecht.....1 vd lelijkste steden van Nederland.
Gewoon zeggen dat je die 6 weken beschikbaar bent om te werken. Als er geen oplossing komt ook gewoon verschijnen op je werk dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ze willen dat ik die zes weken, tussen mijn verlof en de datum dat ze me mogen ontslaan, zelf betaal van mijn vrije dagen om kort te zijnTerwijl zij niet willen hebben dat ik kom
Ik ben nu 34+1 weken zwanger. Dus nog 5 wekenVandaag precies
omgquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ze willen dat ik die zes weken, tussen mijn verlof en de datum dat ze me mogen ontslaan, zelf betaal van mijn vrije dagen om kort te zijnTerwijl zij niet willen hebben dat ik kom
Dat ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je die 6 weken beschikbaar bent om te werken. Als er geen oplossing komt ook gewoon verschijnen op je werk dan.
De slet!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:21 schreef Hamast het volgende:
Godver, vandaag leuke meid ontmoet, sprak d'r aan en ging eigenlijk super goed. Ga ik d'r opzoeken op facebook, heeft ze een fucking vriend al 3,5 jaar. Godver, ik wou er werk van gaan maken..
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:21 schreef Hamast het volgende:
Godver, vandaag leuke meid ontmoet, sprak d'r aan en ging eigenlijk super goed. Ga ik d'r opzoeken op facebook, heeft ze een fucking vriend al 3,5 jaar. Godver, ik wou er werk van gaan maken..
Echt he! Al 3,5 jaar ook gewoon al!quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:24 schreef Hamast het volgende:
[..]
Echt he! Al 3,5 jaar ook gewoon al!
Nou ja ik zie dr volgende week weer, doe wel gewoon normaal maar houd verder een beetje afstand, wil niet gefriendzoned worden. Als het dan uit is sla ik toe.
Wel lame dat ik moet wachten, want het klikte echt wel.
slopen die hapquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:24 schreef Hamast het volgende:
[..]
Echt he! Al 3,5 jaar ook gewoon al!
Nou ja ik zie dr volgende week weer, doe wel gewoon normaal maar houd verder een beetje afstand, wil niet gefriendzoned worden. Als het dan uit is sla ik toe.
Wel lame dat ik moet wachten, want het klikte echt wel.
Neem 'wachten' niet te letterlijk. Ik zie wel wat ik tegen kom, maar als ik nou op eens zie dat ze weer vrijgezel is benader ik d'r wel weer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]Of je gaat gewoon verder naar een ander?
relatiequote:
Meh, ga d'r niet van uit dat ze vreemd zou gaan en beetje onethisch als ik een dergelijk vies spelletje zou gaan spelen.quote:
pffff onethisch onsmetisch. Alles kan kapot!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:32 schreef Hamast het volgende:
[..]
Meh, ga d'r niet van uit dat ze vreemd zou gaan en beetje onethisch als ik een dergelijk vies spelletje zou gaan spelen.
Haha, ik denk dat een friendzone plekje toch eerder op de loer ligt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pffff onethisch onsmetisch. Alles kan kapot!
Hoe je er aan komt raak je ze ook weer kwijt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:32 schreef Hamast het volgende:
[..]
Meh, ga d'r niet van uit dat ze vreemd zou gaan en beetje onethisch als ik een dergelijk vies spelletje zou gaan spelen.
Aldus oma Pvoesssquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:43 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hoe je er aan komt raak je ze ook weer kwijt.
Exact, daarom doe ik dat dus ook niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:43 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hoe je er aan komt raak je ze ook weer kwijt.
Of ze geeft geen klap om Facebook en al helemaal niet over de juistheid van haar relatiestatus aldaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:21 schreef Hamast het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ze geeft geen klap om Facebook en al helemaal niet over de juistheid van haar relatiestatus aldaar.
Verder, niet iedere vrouw met wie je een leuk gesprek hebt, is direct op zoek naar een relatie.
Zeg, wij hadden afgelopen week zo'n leuk Bill-gesprek op Facebook. Wanneer gaan we nou neuken?quote:
Dat snap ik ook wel, maar als je iemand gewoon leuk vind kun je toch even kijken wat er mogelijk is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of ze geeft geen klap om Facebook en al helemaal niet over de juistheid van haar relatiestatus aldaar.
Verder, niet iedere vrouw met wie je een leuk gesprek hebt, is direct op zoek naar een relatie.
Just the two of us..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, wij hadden afgelopen week zo'n leuk Bill-gesprek op Facebook. Wanneer gaan we nou neuken?
Alles! Dat zij een relatie heeft, betekent niet dat jij niet kan bewijzen dat er leukere mannen zijn dan haar huidige kerel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:11 schreef Hamast het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar als je iemand gewoon leuk vind kun je toch even kijken wat er mogelijk is.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles! Dat zij een relatie heeft, betekent niet dat jij niet kan bewijzen dat er leukere mannen zijn dan haar huidige kerel.
Use me...quote:
Is ook zo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles! Dat zij een relatie heeft, betekent niet dat jij niet kan bewijzen dat er leukere mannen zijn dan haar huidige kerel.
Omgekeerd geldt dat als die kerel van haar echt goed voor haar is, dat zij totaal niet openstaat voor zulke signalen.quote:
En dan beweren ze dat mannen niks leren van vrouwen.quote:
Misschien vatte hij haar signalen wel verkeerd opquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omgekeerd geldt dat als die kerel van haar echt goed voor haar is, dat zij totaal niet openstaat voor zulke signalen.
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan beweren ze dat mannen niks leren van vrouwen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alsof jij nooit je ogen openhoudt voor iets beters?
Het is een man, natuurlijk vat hij haar signalen verkeerd op. Alsof die harde tepels door de kou komen zeker.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misschien vatte hij haar signalen wel verkeerd op
Hoi.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ja het aan je haar plukken, lachen, zelf weer beginnen te praten, aankijken, glimlachen, je nog even snel voorstellen voordat je weg gaat en hinten naar de volgende ontmoeting een week later, dan vind je iemand op zijn minst 'aardig'.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een man, natuurlijk vat hij haar signalen verkeerd op. Alsof die harde tepels door de kou komen zeker.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:27 schreef Hamast het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ja het aan je haar plukken, lachen, zelf weer beginnen te praten, aankijken, glimlachen, je nog even snel voorstellen voordat je weg gaat en hinten naar de volgende ontmoeting een week later, dan vind je iemand op zijn minst 'aardig'.
Dan is het iig niet 'hou je kop dicht laat me met rust ik heb een relatie'.
Naar de grond kijken en niks zeggen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]Je hebt gelijk, wij bezette vrouwen moeten alle andere mannen afbekken
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:31 schreef Hamast het volgende:
[..]
Naar de grond kijken en niks zeggen inderdaad.
Dan maar zoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]Maar dat is zo moeilijk, ik ben onhandig, dan bots ik overal tegenaan enzo
Lijkt me ideaal voor die bad hair daysquote:
Gelukkig zie je er dan wel modieus uit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me ideaal voor die bad hair days
Waarom zou je dat doenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alsof jij nooit je ogen openhoudt voor iets beters?
Hai!quote:
Wij boffen misschien gewoonquote:
Ja jij hebt een schatje. En ik heb hoedjequote:
Schone jonkvrouwequote:
Hoe verzinnen ze hetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is hij zekerquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jij hebt een schatje. En ik heb hoedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |