Ik ben er best een beetje trots op ja.quote:
quote:
Ik kon niet reageren want date was in de buurtquote:Op maandag 11 maart 2013 20:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had jou niet eens in gedachte
Hoe staat t eigenlijk met jou en je vriend?
Stop gewoon eens twee vingers in zijn reet tijdens de seks om het een beetje te veranderenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:27 schreef Tegan het volgende:
r. Maar er is gewoon zoveel meer te krijgen denk ik dan dit voorspelbare. Soms denk ik dan ook dat ik gewoon graag afgewezen word omdat ik het nooit zo goed heb gehad ofzo . Maar het is saaaaai. Het is helemaal prima en goed en leuk, maar het is zo saai dat ik altijd op
Ik heb het er weleens over. En dan stel ik het 'uitmaken' nog even uit. Of dan hebben we een keer een hele leuke avond/hele lekkere seks, en dan denk ik, boh, jou wil ik niet kwijt. Maar dan na een tijdje dan blijkt er niets anders te zijn. En op dat punt kom ik de hele tijd terug.quote:
Klinkt een beetje van de seks is leuk, de relatie is meer vriendschappelijk, dus te accepteren. Maar verder zoek je liever wat meer .. uhm.. afwisseling?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het er weleens over. En dan stel ik het 'uitmaken' nog even uit. Of dan hebben we een keer een hele leuke avond/hele lekkere seks, en dan denk ik, boh, jou wil ik niet kwijt. Maar dan na een tijdje dan blijkt er niets anders te zijn. En op dat punt kom ik de hele tijd terug.
Dat gezeik gaat maar door en door. Waarom rek je dit nog.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:32 schreef Tegan het volgende:
heb het er weleens over. En dan stel ik het 'uitmaken' nog even uit. Of dan hebben we een keer een hele leuke avond/hele lekkere seks, en dan denk ik, boh, jou wil ik niet kwijt. Maar dan na een tijdje dan blijkt er niets anders te zijn. En op dat punt kom ik de hele tijd terug.
Ik zoek geen wisselende sekspartners. Ik heb het meer dan prima in deze relatie. Hij vind de relatie de beste die hij ooit had. Ik mis gewoon iets.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt een beetje van de seks is leuk, de relatie is meer vriendschappelijk, dus te accepteren. Maar verder zoek je liever wat meer .. uhm.. afwisseling?
Ik heb het al vaker geprobeerd duidelijk te maken, lukt gewoon niet. Hij weet me altijd om te praten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat gezeik gaat maar door en door. Waarom rek je dit nog.
Hou een eind op. Grow up en maak het uit.
Lekker aardig ook voor hem om zo een wijf te hebben wat er zo in zit.
Dat is je eigen zwakte en niet zijn probleem. Precies waarom het nog erger is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker geprobeerd duidelijk te maken, lukt gewoon niet. Hij weet me altijd om te praten.
Je hebt gelijk. Dat moest ik even horen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is je eigen zwakte en niet zijn probleem. Precies waarom het nog erger is.
Hij zit er dieper in en jij maakt het erger en erger voor hem op deze manier.
Je denkt waarschijnlijk ergens krom dat je iets goeds doet door dit uit te stellen. Maar zo te horen maak je het elke dag dat je wacht erger. Jullie zitten hier niet gelijk in.
Succes met het vertellen. Voet bij stuk houden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat moest ik even horen.
there, fixed it.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker geprobeerd duidelijk te maken, lukt gewoon niet. Hij weet me altijd om te praten neuken.
Awquote:
Ik heb plannenquote:
Ja. Het heet "werken", wat je doet als je een baan hebtquote:
Ik zou voor de boodschappen en buiten gaan. Dat andere doe je al alle andere dagen van het jaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:15 schreef Tegan het volgende:
Ik zit te denken. Zal ik even wat boodschapjes gaan doen (zooi die ik wel nodig heb maar niet direct), of zal ik heel de dag in bed/pyama blijven. Vrije dag ftw!
Ga eens als de wiedeweerga van fok af dan!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Het heet "werken", wat je doet als je een baan hebt
Heb je de uitvreter al uitgepoept?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga eens als de wiedeweerga van fok af dan!
Wat voor baan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Het heet "werken", wat je doet als je een baan hebt
Echt nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou voor de boodschappen en buiten gaan. Dat andere doe je al alle andere dagen van het jaar
Het stond tussen aanhalingstekens!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga eens als de wiedeweerga van fok af dan!
Financial Controller, Operational Controller en Cost Engineer.quote:
Het is slecht in Brabant he? Hier geen sneeuw, alleen kou. Bijna lente toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Er zijn vandaag al een aantal collega's nieet gekomen of halverwege omgedraaid
Gewoon, interessequote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Financial Controller, Operational Controller en Cost Engineer.
Part time danser, part time model, acteur, zanger en algeheel gezellig fabuleus zijn.
Hoezo?
Slecht, slecht.... er ligt sneeuw. Niet meer dan er in December lag. Of in januari.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is slecht in Brabant he? Hier geen sneeuw, alleen kou. Bijna lente toch?
Dat is volgens velen het begin van Het Einde Der Tijden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slecht, slecht.... er ligt sneeuw. Niet meer dan er in December lag. Of in januari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |