Dat deed hij ook niet, we waren gewoon samen lol aan het maken en dat ging heel goed, leuk meisje ontmoet die avond ging perfect. Geen gezeik gewoon doen wat je leuk vindt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:49 schreef Kimberliedje het volgende:
Hahaha nee daar zit je op te wachten als je gezelschap feedback geeft op je versierkunsten. Tenminste ik niet. Op school/werk prima, maar tijdens het stappen...
Maar neuken ho maar?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat deed hij ook niet, we waren gewoon samen lol aan het maken en dat ging heel goed, leuk meisje ontmoet die avond ging perfect. Geen gezeik gewoon doen wat je leuk vindt.
Ah zo ok. Voor alsnog zit ik daar echt niet op te wachtenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat deed hij ook niet, we waren gewoon samen lol aan het maken en dat ging heel goed, leuk meisje ontmoet die avond ging perfect. Geen gezeik gewoon doen wat je leuk vindt.
Hoezo niet? Als jij uitgaat met vriendinnen doe je toch precies hetzelfde?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Ah zo ok. Voor alsnog zit ik daar echt niet op te wachten
8. Dit weekend een threesome (MFF), was goed.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En hoeveel one night stands heb jij gehad?
preselectionquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:54 schreef M1stral het volgende:
Goede tip voor veel aanspraak van vrouwen. Ga stappen met vriendinnen in plaats van je maten. Iedereen met een beetje babbel heeft zo een aantal platonische relaties. Bied ze aan dat je Bobt ofzo, zeg maar wat... Vrouwen schijnen mannen die in het middelpunt van belangstelling staan, vaak interessant te vinden.
Ik ben geen Apenmaagd ja!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:53 schreef Panzermaus het volgende:
Dit topic is ook echt de Apenrots der Maagden. Wat hier wel niet voor meningsverschillen worden uitgevochten, kwestie van leven en dood enzo.
[..]
Maar neuken ho maar?
Dan laat ik mijn vooroordelen achterwege.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
8. Dit weekend een threesome (MFF), was goed.
Als je een leuk meisje bent wil ik even pillowfighten met je. We DM'en.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben geen Apenmaagd ja!
Verdomme wil je ruzie ofzo?
(grapje natuurlijk he)
Ik zeg niet tegen mijn vrienden/innen; Nee zo had je het echt niet moeten doen. Je had beter..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als jij uitgaat met vriendinnen doe je toch precies hetzelfde?
natuurlijke concurentiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:54 schreef M1stral het volgende:
Goede tip voor veel aanspraak van vrouwen. Ga stappen met vriendinnen in plaats van je maten. Iedereen met een beetje babbel heeft zo een aantal platonische relaties. Bied ze aan dat je Bobt ofzo, zeg maar wat... Vrouwen schijnen mannen die in het middelpunt van belangstelling staan, vaak interessant te vinden.
Methodes zijn overrated. Gewoon doen. Ik heb er ook zat neukertjes, one night stands en relaties aan over gehouden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn vooroordelen achterwege.
Wat is jouw methode?
Dat vind ik ook hoor, gewoon doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:58 schreef M1stral het volgende:
[..]
Methodes zijn overrated. Gewoon doen. Ik heb er ook zat neukertjes, one night stands en relaties aan over gehouden.
Verschilt man, meestal ben ik de grappenmaker van de groep, 'is hij nu serieus of niet? ik weet het niet maar interessant is hij wel'. Sausje van muscle, intellect en agressie/initiatief eroverheen, veel plagen. En vooral ook niet te lang blijven dralen. Houden ze niet van.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn vooroordelen achterwege.
Wat is jouw methode?
8 one night stands zeg je.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verschilt man, meestal ben ik de grappenmaker van de groep, 'is hij nu serieus of niet? ik weet het niet maar interessant is hij wel'. Sausje van muscle, intellect en agressie/initiatief eroverheen, veel plagen. En vooral ook niet te lang blijven dralen. Houden ze niet van.
Andersom werkt ook prima en is nog eens superleuk ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:54 schreef M1stral het volgende:
Doet hij ook niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:56 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik zeg niet tegen mijn vrienden/innen; Nee zo had je het echt niet moeten doen. Je had beter..
Dat had ik inmiddels begrepen maar ik doelde op het feit dat ik sowieso niet op iemand zit te wachten die dat wel doetquote:
Ik dus ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat had ik inmiddels begrepen maar ik doelde op het feit dat ik sowieso niet op iemand zit te wachten die dat wel doet
ik zeg nooit dat iets fout is, slim is anders. Je kan het beter anders doen. Maar dat lees jij als FOUT DOEN!. Selectief lezen dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hoor, gewoon doen.![]()
Daarom zo een hekel aan Ook_Gek gekregen, iedere keer reageert hij op je dan doe je wel weer iets fout, terwijl je eigenlijk niks fout kunt doen, de enige fout die je kan maken is niks doen.
Dan heb jij niet door hoe jij overkomt, demotiverend denigrerend stukje mens.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zeg nooit dat iets fout is, slim is anders. Je kan het beter anders doen. Maar dat lees jij als FOUT DOEN!. Selectief lezen dus.
Niemand zit daar op te wachten. Wat bij mij trouwens altijd veel info geeft overigens is body language. Ik vertrouw altijd op mijn ogen om te spotten wat potentieel interessant is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat had ik inmiddels begrepen maar ik doelde op het feit dat ik sowieso niet op iemand zit te wachten die dat wel doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |