Andersom werkt ook prima en is nog eens superleuk ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:54 schreef M1stral het volgende:
Goede tip voor veel aanspraak van vrouwen. Ga stappen met vriendinnen in plaats van je maten. Iedereen met een beetje babbel heeft zo een aantal platonische relaties. Bied ze aan dat je Bobt ofzo, zeg maar wat... Vrouwen schijnen mannen die in het middelpunt van belangstelling staan, vaak interessant te vinden.
Doet hij ook niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:56 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik zeg niet tegen mijn vrienden/innen; Nee zo had je het echt niet moeten doen. Je had beter..
Dat had ik inmiddels begrepen maar ik doelde op het feit dat ik sowieso niet op iemand zit te wachten die dat wel doetquote:
Ik dus ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat had ik inmiddels begrepen maar ik doelde op het feit dat ik sowieso niet op iemand zit te wachten die dat wel doet
ik zeg nooit dat iets fout is, slim is anders. Je kan het beter anders doen. Maar dat lees jij als FOUT DOEN!. Selectief lezen dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook hoor, gewoon doen.![]()
Daarom zo een hekel aan Ook_Gek gekregen, iedere keer reageert hij op je dan doe je wel weer iets fout, terwijl je eigenlijk niks fout kunt doen, de enige fout die je kan maken is niks doen.
Dan heb jij niet door hoe jij overkomt, demotiverend denigrerend stukje mens.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zeg nooit dat iets fout is, slim is anders. Je kan het beter anders doen. Maar dat lees jij als FOUT DOEN!. Selectief lezen dus.
Niemand zit daar op te wachten. Wat bij mij trouwens altijd veel info geeft overigens is body language. Ik vertrouw altijd op mijn ogen om te spotten wat potentieel interessant is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat had ik inmiddels begrepen maar ik doelde op het feit dat ik sowieso niet op iemand zit te wachten die dat wel doet
Ik ben superleuk en ik maak je afquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als je een leuk meisje bent wil ik even pillowfighten met je. We DM'en.
Nee, dit gaat niks worden zo.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:09 schreef minthy het volgende:
Stop gewoon met happen op elkaar, die discussie gaan jullie toch niet uitpraten
Kijk ga je weerquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan heb jij niet door hoe jij overkomt, demotiverend denigrerend stukje mens.
gek ik zie toch heel wat anders. Ik ben niet de enige met wie jij vaak een discussie hebt.quote:Nee ik sla voornamelijk alleen jouw woorden volledig in de wind, dat gemierenneuk van je steeds.
jij bent type baksteen in het kussen om hem in 1x KO te slaanquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:09 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben superleuk en ik maak je af
Yeah I will...quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dit gaat niks worden zo.
Kappen nou maar, jongens.
Ja, ik ga zo naar bed!quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeah I will...
Zullen we constructief doen?
succes behaalt men alleen met vallen en opstaan en soms hier en daar een klein rissico nemenquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:12 schreef M1stral het volgende:
Zowiezo, er is geen vast draaiboek om iemand te scoren. Tips en dergelijke zijn superhandig, maar geen garantie tot succes.
Je brengt me op een ideequote:Op woensdag 13 maart 2013 00:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bent type baksteen in het kussen om hem in 1x KO te slaan
Risico's zijn ook wel spannend en bij succes enorm goed voor je zelfvertrouwen/ego.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
succes behaalt men alleen met vallen en opstaan en soms hier en daar een klein rissico nemen
In welke zin.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
Okay...
Ontopic:
Hoe kan je jezelf (beter) motiveren om te versieren?
Goed, en als je er even geen plezier uit haalt? Gewoon niet doen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:20 schreef M1stral het volgende:
[..]
In welke zin.
Ik denk dat je er vooral plezier in moet hebben en het niet zo als een opdracht moet zien.
Als je er geen plezier aan beleefd dan is het a: te makkelijk of b: te moeilijk of c: je zit niet lekker in je vel. In de laatste twee gevallen is er altijd iets aan te doen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed, en als je er even geen plezier uit haalt? Gewoon niet doen?
Sodeju die klapt er even opquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Kijk dit filmpje voor je gaat stappen.
Tjah als je lekker in je vel zit dan wil je dat vaak ook wel delen en uiten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:27 schreef M1stral het volgende:
[..]
Als je er geen plezier aan beleefd dan is het a: te makkelijk of b: te moeilijk of c: je zit niet lekker in je vel. In de laatste twee gevallen is er altijd iets aan te doen.
Zo een baasquote:
Het begint natuurlijk met dat gevoel. Zonder dat gevoel heeft het geen zin. Maar ik hecht bijvoorbeeld heel veel waarde aan tijd. Dus als ik iemand bijvoorbeeld 3 jaar als vriend zou hebben dan zou ik wel na 2 dates een relatie kunnen starten. Puur omdat ik iemand al goed ken. Maar ik zou niet nadat ik iemand een maand ken en 3 keer op date ben geweest haar mijn vriendin noemen. Ik ken haar pas net dan.quote:
Ik vergelijk niks. Ik geef enkel aan hoe ik daar tegenover sta. Gewoon een mening.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sorry, ik lees hier alleen rationalisaties voor jezelf. Wat boeit jou wat anderen doen?
Verder geen verkeerde denkwijze hoor, but stop comparing![]()
Kan je je daar voor motiveren? Is het 'slachtoffer' niet de motivatie eigenlijk?quote:Op woensdag 13 maart 2013 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
Okay...
Ontopic:
Hoe kan je jezelf (beter) motiveren om te versieren?
Laat zien met je lichaamstaal dat je sexueel beschikbaar ben. Draag bij aan het gesprek. WTF moet je als vrouw nog meer kunnen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:34 schreef Kimberliedje het volgende:
Zoals ik al eerder zei ik ben zeer zeker niet wanhopig en zo laat je me min of meer wel over komen. Ik wil LEREN versieren wat ik absoluut niet kan.
Laten we mensen anoniem houdenquote:
Hij is zo'n beetje de definitie van playerquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Kijk dit filmpje voor je gaat stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |