Ik denk de spanning omdat ik dan te erg hoop dat dat wederzijds is terwijl dat niet eens de bedoeling is. Wanhopig ben ik zeker niet maar ik zou het wel weer eens leuk vinden om een leuk iemand te treffen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, maar dan is er nog wel hoop voor jou
Waarom lukt het je dan om zo ontzettend zeker over te komen op mensen waar je geen interesse in hebt en niet bij mensen die je echt leuk vindt?
Je snapt het nog niet Kim. Het is leuk bedoeld, maar wat heb je hem te bieden? Denk vanuit die gedachte.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook!
Mijn voornemen; Gewoon mezelf voorstellen aan een leuke jongen en zeggen dat ik vind dattie er leuk uit zietOf is dat te afgezaagd?
Met dat laatste ben ik het wel eens, al is het alleen maar om te voorkomen dat er misbruik van je zwakte gemaakt gaat worden. Met de rest niet zo, want das een nogal ouderwets beeld op hoe het zou moeten. Ik vind het alleen maar pluspunten als een vrouw het lef heeft om op mij af te stappen! Dat is 1 keer op een hele leuke relatie uitgelopen, omdat -zij- de 1e stap zette!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, de vrouw geeft de aanzet om de man de eerste stap te laten zetten. Dus de man denkt dat hij de eerste stap zet, maar ondertussen doet zij dat...
maar goed, vrouwen die spontaan met mannen beginnen te praten is prima hoor, wil ik zeker niet ontmoedigen, in tegendeel
Alleen moet je er ten alle tijden voor zorgen dat je geen wanhopigheid uitstraalt...
Gewoon hoi klinkt wel beter. Ik denk te moeilijk over simpele zakenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon "Hoi"? (en kijken hoe het gesprek erna loopt). Nooit beginnen met een compliment, want ja dat is afgezaagd en het komt totaal niet spontaan over...
Op het moment dat je tegen de gemiddelde jongen zegt dat hij er leuk uitziet denkt hij "kat in het bakkie"...
Juistquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je snapt het nog niet Kim. Het is leuk bedoeld, maar wat heb je hem te bieden? Denk vanuit die gedachte.![]()
Waarschijnlijk weet hij ook wel dat hij er leuk uitziet en ben je de zoveelste die dat zegt.
Hmm...zou voor mij ook het geval kunnen zijn. Ik heb geen moeite om vrouwen aan te spreken die ik niet interessant vind. Het zijn nou juist -die- leuke vrouwen waar ik moeite mee heb, dan werkt m'n hoofd niet meer meequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik denk de spanning omdat ik dan te erg hoop dat dat wederzijds is terwijl dat niet eens de bedoeling is. Wanhopig ben ik zeker niet maar ik zou het wel weer eens leuk vinden om een leuk iemand te treffen.
Verdomme, ik ben al niet zo groot en nu moet ik ook nog boven het gras uit komen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Juist
wat heb je te bieden?
Zorg dat je met je kop boven het grasveld uitsteekt van al die standaard vrouwen die totaal niks interessants hebben en misschien alleen lekker zijn...
Heb "iets", wees anders (niet te veel), wees jezelf, wees trots op wie je bent (met dat laatste ben je al 1000 stappen voor je concurrentie en steek je ook boven het grasveld uit)
Sowieso heb je de "bitch-butterflies"...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Gewoon hoi klinkt wel beter. Ik denk te moeilijk over simpele zaken
Spreekwoordelijke grasquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:48 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Verdomme, ik ben al niet zo groot en nu moet ik ook nog boven het gras uit komen!
Ja maar bedenk wel dat ik maar 1 man ben he, met maar 1 mening/visiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:52 schreef Kimberliedje het volgende:
Hier kan ik wel wat mee
Het is toch anders om het van een man te horen dan het in blaadjes te lezen of van een vriendin om waar wat te noemen.
Als jij dat kwijt wilt, moet jij dat zeggen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je snapt het nog niet Kim. Het is leuk bedoeld, maar wat heb je hem te bieden? Denk vanuit die gedachte.![]()
Waarschijnlijk weet hij ook wel dat hij er leuk uitziet en ben je de zoveelste die dat zegt.
als ze niks wilt bereiken moet ze dat inderdaad zeggen ja.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij dat kwijt wilt, moet jij dat zeggen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als ze niks wilt bereiken moet ze dat inderdaad zeggen ja.
met alle respect hoor, maar jij geeft zelf vaak aan dat versieren niet je beste kant is. Maar je gaat nu opeens doen als of je het hele versieren verhaaltje door hebt en iemand anders advies geven. Blijft het iets vreemds vinenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Als iets werkt dan is het wel gewoon doen wat je wilt, en niet zo een zeikwijf zijn dat moeilijk doet om wat woorden.
geweldig dat uitgerekend jij dit zegtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Je moet niet moeilijk doen om woorden echt niet.![]()
Hoe meer barrieres jij jezelf gaat opleggen of je wel de juiste woorden gebruikt hoe minder er komt van een sociaal en spontaan gesprekje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geweldig dat uitgerekend jij dit zegt![]()
Zij wilt iemand versieren kennelijk. Met hey je ziet er leuk uit gaat ze niet ver komen.
Dat is een simpele feit. Dus joh wil jij dit zeggen gewoon doen, is niet het juiste advies.
sorry dat ik dit ga zeggen, maar kom als je blieft uit die droomwereld. Want je zit er zo onwijs ver uit! Niet lullig bedoeld, maar met deze houding snap ik het heel goed dat je niet veel ervaring heb met meisjes.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
Als mensen interesse tonen dan komt het wel vanzelf als je zelf ook interesse blijft tonen.
en daar komt het stukje oefenen, oefenen en oefenen om de hoek kijken. Doe het een paar keer. Ga een paar keer op je bek en je komt er echt wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe meer barrieres jij jezelf gaat opleggen of je wel de juiste woorden gebruikt hoe minder er komt van een sociaal en spontaan gesprekje.
Wees verdomme spontaan, dat is tof..
Jij bent de GURU met VEEL ervaring? Zet het even op een lijstje voor me.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
sorry dat ik dit ga zeggen, maar kom als je blieft uit die droomwereld. Want je zit er zo onwijs ver uit! Niet lullig bedoeld, maar met deze houding snap ik het heel goed dat je niet veel ervaring heb met meisjes.
Miss moet je eens wat gaan aannemen van anderen en eens dingen uitproberen die je normaal gesproken niet doet. Je huidige tactiek brengt je niet wat je wilt kennelijk en deze houding helpt je er ook niet bij.
Hoeveel vrouwen heb je deze maand ook alweer gevuld?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij bent de GURU met VEEL ervaring? Zet het even op een lijstje voor me.
Mijn spontane ''techniek'' () heeft mij veel opgeleverd, en ik vind het nog steeds DE manier.
Dat er niks meer gebeurt is komt door andere zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |