SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
Deze man weetquote:
Ja leuk allemaal even lachen mensen! Het begint nogal zielig te worden.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dan bevriezen je ballen. Truckers on ice is er nog op.
Ik denk niet dat mijn ouders het op prijs stellen als ik ga staan friturenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
Frituurpan aan, frikandelletjes en bamihapjes erin. Is toch lekker man!
Bananenschuimpjes bij het tankstation halen en gaan!
Als ze over 10 jaar de CL winnen is het alsnog te danken aan de visie van Van Gaal.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:20 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Van Gaal.
Als Real of FC Porto de CL wint is het ook dankzij van Gaal.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als ze over 10 jaar de CL winnen is het alsnog te danken aan de visie van Van Gaal.
verkeerde topic vriendquote:Op maandag 11 maart 2013 20:23 schreef Syntix het volgende:
VI met anderhalf uur zendtijd en ong. 10 minuten echt over voetbal
johan derksen die denkt dat hij inhoudelijk verstand heeft van voetbal
Syntix die alleen kijkt voor voetbalinhoudquote:Op maandag 11 maart 2013 20:23 schreef Syntix het volgende:
DONDERSTRAAL OP MAN!quote:Op maandag 11 maart 2013 20:23 schreef Syntix het volgende:
donderstraal een end op joh oooh ik wor gek van dat ventjequote:Op maandag 11 maart 2013 20:23 schreef Syntix het volgende:
Hoop het welquote:Op maandag 11 maart 2013 20:24 schreef wdn het volgende:
Zal Genee happen en meteen over Heerenveen beginnen?
Waar hebben ze deze gozer vandaan gehaald?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:23 schreef Syntix het volgende:
Waarom heb jij die kale klote Deen als avatar?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar hebben ze deze gozer vandaan gehaald?
Schijt een beer in het bos?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:24 schreef wdn het volgende:
Zal Genee happen en meteen over Heerenveen beginnen?
Toch een prachtig programma eigenlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gelukkig nog net wat meegepakt van Truckers on Ice
Niet altijd.quote:
Er zal er wel een zeggen dat Vitesse kampioen word, heb om 1 kilo cocaine gewed...quote:Op maandag 11 maart 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd of het over PSV gaat. En het feit dat ze verloren hebben, 2de staan en de kans op de titel extreem klein is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |