Nee, dan moet je roepen sjohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhn ik kommmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 11 maart 2013 19:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dan moet ik steeds zeggen: heeeerrrrrlijk, astoeblieftoe en yes sirrrrrr. Laat maar.
Tja die seksbom Jaapquote:Op maandag 11 maart 2013 19:52 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Als ik zijn buik zie denk ik aan billen met het poepgat op de verkeerde plaats.
Jij weet meer. Is zijn slang zo langquote:Op maandag 11 maart 2013 19:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tja die seksbom Jaap
Maar goed gereedschap hang onder een afdakje, maar bij Jaap hangt het in de schuur!
Nou in de gouden kooi, zag je alleen klein vellewinkeltje, toen hij daar eens bloot lag, in DGK.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:57 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Jij weet meer. Is zijn slang zo lang
Pb zou wel ergens die foto hebbenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou in de gouden kooi, zag je alleen klein vellewinkeltje, toen hij daar eens bloot lag, in DGK.
Zij heeft toch veel filmpjes op youtube van DGK?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pb zou wel ergens die foto hebbendie bewaard alles
een ploeg die regelmatig ploegt roest niet.....quote:Op maandag 11 maart 2013 19:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Tja die seksbom Jaap
Maar goed gereedschap hang onder een afdakje, maar bij Jaap hangt het in de schuur!
Ik moest vanmorgen bij een klant in de buurt zijn (paar km heen, paar km terug) het ijs stond op de ruiten van m'n auto en de buurman stond zich de pest te krabben. Daar had ik weinig zin in, dus ik pakte lachend de fiets ........ terugweg windje tegen, gvd wat kouhouhoudquote:Op maandag 11 maart 2013 20:51 schreef BendeBielzen het volgende:
Wat een kelere kou... damn... blij dat ik weer binnen ben!
Lol ja dat geloof ik graag... ik voelde mn vingers niet meerquote:Op maandag 11 maart 2013 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen bij een klant in de buurt zijn (paar km heen, paar km terug) het ijs stond op de ruiten van m'n auto en de buurman stond zich de pest te krabben. Daar had ik weinig zin in, dus ik pakte lachend de fiets ........ terugweg windje tegen, gvd wat kouhouhoud
Een Die hard rubberen vrouwquote:Op maandag 11 maart 2013 21:05 schreef Copycat het volgende:
Ik had gewoon bijna een privéyogales. Normaal zijn we met minimaal een man/vrouw of twintig, nu waren we met zes personen. Inclusief de lerares.
Stelletje watjes. Wel bijna drie keer onderuit gegaan met de fiets. Verraderlijk glad.
Verwarming aan en een kop jasmijnthee.
mooiquote:Op maandag 11 maart 2013 21:05 schreef ZOA het volgende:
dit had ik om 7 uur vanmorgen op texel
[ afbeelding ]
Prachtig beeld, dat wel, ik hou er wel van, vooral als ik dan weer binnen ben.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:05 schreef ZOA het volgende:
dit had ik om 7 uur vanmorgen op texel
[ afbeelding ]
Twee keer?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:05 schreef Copycat het volgende:
Ik had gewoon bijna een privéyogales. Normaal zijn we met minimaal een man/vrouw of twintig, nu waren we met zes personen. Inclusief de lerares.
Stelletje watjes. Wel bijna drie keer onderuit gegaan met de fiets. Verraderlijk glad.
Wel drie keer bijna.quote:
ik ben overgestapt naar tantra......quote:Op maandag 11 maart 2013 21:05 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo het idee dat Badr het helemaal niet zo slecht heef gehad in de gevangenis,
Taal is constant in beweging! En thee ook.quote:
Jakkesquote:Op maandag 11 maart 2013 21:42 schreef Toverheks het volgende:
weer een code Oranje, en ik geloof er geen fuck van, hier hadden ze ook sneeuw voorspelt![]()
KNMI: Code oranje om sneeuw DE BILT - Het KNMI waarschuwt maandagavond voor langdurige sneeuwval. Het weerinstituut kondigde 'code oranje' af voor Limburg en het zuidoosten van Brabant. Daar begint het rond middernacht te sneeuwen en de verwachting is dat dat 'gestaag' doorgaat tot dinsdagmiddag.
Volgens het KNMI kan er morgen een sneeuwdek liggen van meer dan 10 centimeter
meen je niet, ligt er een pak bij jou dan? hier af en toe klein sneeuwvlokje meer was het niet, wel verrekte koudquote:Op maandag 11 maart 2013 21:44 schreef Copycat het volgende:
Beginnen met sneeuwen? Het is hier de hele dag niet gestopt met sneeuwen.
Hier ook geen sneeuw tot nu toe!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
meen je niet, ligt er een pak bij jou dan? hier af en toe klein sneeuwvlokje meer was het niet, wel verrekte koud
Geen dikke vlokken, maar het heeft de hele dag door gestaag gesneeuwd en inmiddels ligt er buiten ook een wit dekentje.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:46 schreef Toverheks het volgende:
meen je niet, ligt er een pak bij jou dan? hier af en toe klein sneeuwvlokje meer was het niet, wel verrekte koud
oke, nou verlang nu ook wel naar de lente hoor, al blijf ik gek op sneeuw regen hagel en storm, maar gewoon weer ff in het zonnetje wandelenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen dikke vlokken, maar het heeft de hele dag door gestaag gesneeuwd en inmiddels ligt er buiten ook een wit dekentje.
Mijn moeder Whatsappte me net dat ze de kerstboom weer ging opzetten.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:49 schreef Toverheks het volgende:
oke, nou verlang nu ook wel naar de lente hoor, al blijf ik gek op sneeuw regen hagel en storm, maar gewoon weer ff in het zonnetje wandelen
Hier is het meer motsneeuw.quote:
Zijn jullie nu alweer bezig.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:57 schreef BendeBielzen het volgende:
Hier zijn de gordijnen dicht dus zou het niet weten
Precies!quote:
Succesquote:Op maandag 11 maart 2013 21:58 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
RukwindenIk ga even buiten staan.
Dexter's lab met Dee Dee?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies!
Dexter kijken, fijne avond peeps.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |