Thanks. Ik denk dat een externe schakelaar wel het beste is idd. Gevaar is dan weer wel dat je die onnodig laat branden. Althans... Als ik het handig met met eventueel een lampje erbij... Je laat die over ook niet onnodig aanstaan. Ik denk er sowieso goed over na alvorens ik iets modificeerquote:Op woensdag 24 april 2013 16:58 schreef MaximusTG het volgende:
Dat goudkleurige staafje, dat komt uit de knop toch? Dat leidt naar een roze puntig dingetje, volgens mij moet je die verder naar binnen krijgen (of iets bovenop de top van dat roze dingetje plakken). Die twee bolle goudkleurige contactjes zijn volgens mij de punten waar het daadwerkelijke contact gemaakt wordt.
Maar ik zou je niet aanraden hier aan te gaan prutsen. Beter neem je de twee draden die naar dit onderdeel lopen (zie ik dat ze met een soort ringetjes aan de thermostaat zitten?), en verbind je die met een draad met een schakelaar die je buiten het apparaat leidt.
Dan kan je het element handmatig aan en uit schakelen.
Pas wel op met wat je doet! En test je apparaat buiten uit! Liefst aan een verlengsnoer, zodat je niet bij je apparaat in de buurt hoeft te komen mocht er iets misgaan.
Of je mikt teveel erop, of je oven wordt niet heet genoeg?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik ben zo jaloers op jullie pizza kunsten...die van mij lijken er niet eens op...slappe dunne bodems die niet gaar genoeg lijken te worden, verder ben ik nog niet gekomen
Als je hulp wil;quote:Op donderdag 25 april 2013 16:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik ben zo jaloers op jullie pizza kunsten...die van mij lijken er niet eens op...slappe dunne bodems die niet gaar genoeg lijken te worden, verder ben ik nog niet gekomen
Zo, 't is maar goed dat jij zo uitzonderlijk grappig bent, anders had ik vandaag misschien niet gelachen.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:17 schreef loecje het volgende:
nee met van 70euro kan dat niet.
met een van 50euro lukt het wel
Het gaat niet om de prijs, het gaat erom hoe warm je oventje wordt..quote:Op vrijdag 26 april 2013 02:49 schreef Zapato het volgende:
[..]
Zo, 't is maar goed dat jij zo uitzonderlijk grappig bent, anders had ik vandaag misschien niet gelachen.
Maar 't was een serieuze vraag dus. Als je een combi van, laten we zeggen 150 euro koopt, kan je dan zelf pizza maken? Lijkt me heerlijk namelijk.
dat dus. vandaar mijn opmerking dat het met een combimagnetron van 50euro wel lukt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:07 schreef MonkNL het volgende:
[..]
Het gaat niet om de prijs, het gaat erom hoe warm je oventje wordt..
Helemaal niets? Die van mij zou op 200 graden moeten kunnen, maar eerlijk gezegd vertrouw ik dat niet helemaal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:47 schreef loecje het volgende:
[..]
dat dus. vandaar mijn opmerking dat het met een combimagnetron van 50euro wel lukt.
de prijs zegt helemaal niets over hoe goed de oven is.
degene die warm genoeg wordtquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:14 schreef Zapato het volgende:
[..]
Helemaal niets? Die van mij zou op 200 graden moeten kunnen, maar eerlijk gezegd vertrouw ik dat niet helemaal.
Ik zal de vraag even concreter voor jullie herhalen, want ik geloof dat jullie alleen dan antwoord gaan geven: welk (goedkoop) combi-oventje is geschikt om zelf pizza's in te bakken?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:50 schreef MaximusTG het volgende:
Het blijven gewoon baggerapparaten hoor, combimagnetrons. Koop gewoon een goeie oven...
Als het per se een kleintje moet zijn, die zijn er ook, bv deze:
http://www.wehkamp.nl/hui(...)6000&F=2,6,5,17&SM=4
Zit al een steen bij zelfs. Kan je natuurlijk niet garanderen dat dat wat is.
Maar bij combimagnetrons, zeker in het gewenste prijssegment is de oven functie -zeer- ondergeschikt aan de magnetronfunctie.
En die kleine pizza-ovens ben ik helemaal vanaf gestapt; teveel nadelen en gepruts. Geef mij maar gewoon een goed fornuis met oven en een dikke pizzasteen. Of een mooie houtoven buiten natuurlijk.
Wat vonden je collega's eigenlijk van je pizza's?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Of je mikt teveel erop, of je oven wordt niet heet genoeg?
Het eerste is eenvoudig te verhelpen, het tweede niet
hij zou 250 moeten kunnen worden, maar ik heb niet het idee dat ie dat haalt.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef MaximusTG het volgende:
Maar hoe warm wordt ie dan? Een steen zou jou al heel veel helpen denk ik.
Mijn pizza hierboven is ook gewoon op 250 graden gebakken.
het zegt natuurlijk wel iets, goede kwaliteit is meestal duurder.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:14 schreef Zapato het volgende:
[..]
Helemaal niets? Die van mij zou op 200 graden moeten kunnen, maar eerlijk gezegd vertrouw ik dat niet helemaal.
Ik zal de vraag even concreter voor jullie herhalen, want ik geloof dat jullie alleen dan antwoord gaan geven: welk (goedkoop) combi-oventje is geschikt om zelf pizza's in te bakken?
Nou, hoe dikker de steen hoe meer warmte ie vast kan houden. Dan kan je bv makkelijker meerdere pizza's achter elkaar bakken. Kijk gewoon of je dr een kan vinden die past.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:17 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
hij zou 250 moeten kunnen worden, maar ik heb niet het idee dat ie dat haalt.
gewoon zo'n pizza steen die je overal kunt kopen of van een speciaal merk ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |