SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door shaderon op 11-03-2013 17:18:09 ]
quote:
Gewoon volleybal in hun gezicht schietenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef shaderon het volgende:
[..]
zulk soort mensen slopen wij bij ons op school met gym. zo hard mogelijk de nerdjes raken met trefbal![]()
sport is gewoon geweldig
voetvolleyquote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Gewoon volleybal in hun gezicht schieten
En dan eruit gestuurd worden omdat je niet mag voetballen met volleyballenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
voetvolley![]()
uit frustratie het dak in de gymzaal zo hard mogelijk raken
ik behoor tot de sportraad, ben immuun voor dat soort dingenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
En dan eruit gestuurd worden omdat je niet mag voetballen met volleyballen
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:45 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik behoor tot de sportraad, ben immuun voor dat soort dingen
Sport kan best geweldig zijn alleen ik vind er niks aanquote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef shaderon het volgende:
[..]
zulk soort mensen slopen wij bij ons op school met gym. zo hard mogelijk de nerdjes raken met trefbal![]()
sport is gewoon geweldig
Ah dat is wel een goede redenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sport kan best geweldig zijn alleen ik vind er niks aan(iets met een spierziekte hebben enzo.)
Ja godverdomme met voetbal of basketbal die tyfus egoïsten..quote:en voetbal zoals sommige in de pauze op school doen is niks mis mee. Zodra het een echte wedstrijd wordt gaan de fans het gelijk verpesten (Meestal dan..)
Ik kan wel sporten enzo maar ik bak er niks van.. En ik ben zo'n type die niet tegen zijn verlies kanquote:
Kunstgrasquote:Op maandag 11 maart 2013 17:50 schreef bobbernaut het volgende:
Buitengym hebben als het regent en gewoon kutweer is, en dan zijn de velden ook een groot moeras.._! En je MOET gymmen dan..
Allemaal onder de rand van het afdak bij de kleedkamers gaan staanquote:Op maandag 11 maart 2013 17:50 schreef bobbernaut het volgende:
Buitengym hebben als het regent en gewoon kutweer is, en dan zijn de velden ook een groot moeras.._! En je MOET gymmen dan..
Wij hebben het afdankertje van die sportvereniging, skeer kut grasveldquote:Op maandag 11 maart 2013 17:50 schreef shaderon het volgende:
[..]
Kunstgras![]()
en nog goed kunstgras ook
Vriend van me nam gewoon een keer campingstoeltje + paraplu meequote:Op maandag 11 maart 2013 17:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Allemaal onder de rand van het afdak bij de kleedkamers gaan staan
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Vriend van me nam gewoon een keer campingstoeltje + paraplu mee
Cricketquote:Op maandag 11 maart 2013 17:53 schreef shaderon het volgende:
Wij moesten met BSM (ja ik doe extra gym als examenvak) een cricket wedstrijd spelen. Nou dat was ook gewoon met zijn alle op het gras zitten kijken en kutten. Duurt echt uren zo;n wedstrijd en gaat zooo traag
Ik kies informatica als extra vak, informatica en BSM kunnen helaas niet samen, anders 1 jaar BSM nemen, dan met vrienden/school weekje skiën en dan laten vallen heuuj hehehequote:Op maandag 11 maart 2013 17:53 schreef shaderon het volgende:
Wij moesten met BSM (ja ik doe extra gym als examenvak) een cricket wedstrijd spelen. Nou dat was ook gewoon met zijn alle op het gras zitten kijken en kutten. Duurt echt uren zo;n wedstrijd en gaat zooo traag
mjah ben ook niet zo;n fan van cricket. kickboxen vond ik wel heel gaaf. En volgend jaar gaan we met BSM in Tirol snowboardenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Cricket![]()
Ik had(/heb?) muziek als eindexamenvak.
Mjah. ik had eerst economie, maar leek me heeeel saai. Toen koos ik informatica, maar ik wist zo'n beetje alles al dus leek me saai (heb ook nog gelijk gehad ook, tis heel makkelijk), dus dan maar BSM, zat ook snowboarden in tirol bij en toegang tot de sportschool in school waar niemand behalve wij en leraren in kunnenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:55 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik kies informatica als extra vak, informatica en BSM kunnen helaas niet samen, anders 1 jaar BSM nemen, dan met vrienden/school weekje skiën en dan laten vallen heuuj hehehe
Mja ik weet niets van informatica, C++ toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:57 schreef shaderon het volgende:
[..]
Mjah. ik had eerst economie, maar leek me heeeel saai. Toen koos ik informatica, maar ik wist zo'n beetje alles al dus leek me saai (heb ook nog gelijk gehad ook, tis heel makkelijk), dus dan maar BSM, zat ook snowboarden in tirol bij en toegang tot de sportschool in school waar niemand behalve wij en leraren in kunnen
Oh neejoh, zo ver ga je niet met informatica hoor haha. Je doet stukjes htlm php en vooral simpele stukjes java.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Mja ik weet niets van informatica, C++ toch?
EIGEN SPORTSCHOOL IN SCHOOL?!![]()
Jezus!
Javaquote:Op maandag 11 maart 2013 18:00 schreef shaderon het volgende:
[..]
Oh neejoh, zo ver ga je niet met informatica hoor haha. Je doet stukjes htlm php en vooral simpele stukjes java.
Ben zelf wel bezig met c++ maar dat is voor het middelbaar onderwijs voor de gemiddelde leerling niet te doen.
Ik kan vb.netquote:Op maandag 11 maart 2013 18:02 schreef shaderon het volgende:
[..]
absoluut geen fan van.
ben nu zelf bezig met object georiënteerd programmeren in c++
Die mail kan wel degelijk als contract dienen. Een akkoord is een akkoord.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:27 schreef vogelkooi het volgende:
Pff persoon die lezing komt geven brengt 21 euro extra in rekening terwijl we honderd euro hadden afgesproken, hij doet er nu 20 euro bij als Btw. We hadden van te voren afgesproken 100 euro fee en ik heb bevestigd dat 100 euro goed was. Mag dat zomaar? We hebben geen contract gemaakt, maar via mail afspraak gemaakt.
http://www.belastingdiens(...)ies_en_rondleidingenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:27 schreef vogelkooi het volgende:
Pff persoon die lezing komt geven brengt 21 euro extra in rekening terwijl we honderd euro hadden afgesproken, hij doet er nu 20 euro bij als Btw. We hadden van te voren afgesproken 100 euro fee en ik heb bevestigd dat 100 euro goed was. Mag dat zomaar? We hebben geen contract gemaakt, maar via mail afspraak gemaakt.
*150 volgers en 25K tweetsquote:Op maandag 11 maart 2013 20:00 schreef shaderon het volgende:
of mensen met 100 followers en 50K tweets
VOOR WIE DE FUCK TWEET JE DAN
weg met die rotzooi.
baasquote:Op maandag 11 maart 2013 20:17 schreef Timwonnacott het volgende:
0 volgens, 0 tweets, 0 facebook friends
#YOLO
quote:According to officials from City University of New York, a full 80 percent of high school graduates in New York City who are headed to CUNY colleges can’t read properly, write or do basic math when they graduate
Was ook van LoL toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:25 schreef MrManuel het volgende:
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
~ Tevens is het mogelijk om een eigen channel te krijgen!
Meerdere games. Yesquote:Op maandag 11 maart 2013 20:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Was ook van LoL toch?
Wat voor debiel post nou zoiets?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:20 schreef bobbernaut het volgende:
Facebook na 4 dagen verwijdert,
[ afbeelding ]
Werd even in de topics gedropd waar het eerder was gebruikt.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:38 schreef shaderon het volgende:
wordt in elk topic gedumpt
als ik ook maar een paar links in het minecraft topic zet krijg ik al een paar boze dm;s van mods dus tja
Facebook debielenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat voor debiel post nou zoiets?
Ey Shaderon kom danquote:Op maandag 11 maart 2013 20:25 schreef MrManuel het volgende:
Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!
~ Tevens is het mogelijk om een eigen channel te krijgen!
Zie em stoer doen op een forumquote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef shaderon het volgende:
[..]
sport is gewoon geweldig
Kan maar niet genoeg gezegd worden maar wat een baas die mrsuicidesheepquote:
Ik haat androidquote:Op maandag 11 maart 2013 21:39 schreef shaderon het volgende:
Mijn mobiel update android en nu zegt die dat het hele ding unstable is en dat de partitie geformatteerd moet worden, what the hell.
consolepeasants die apple hebbenquote:
Goed man, 20 euro bijna 1/5 van het bedrag. Cancelen lukte niet meer, te snel van te voren. Hij liep nog wel te vertellen dat zijn klanten het beste krijgen en dat hij alles doet voor de klant. Hypocriet.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.belastingdiens(...)ies_en_rondleidingen
Dat trouwens.
je hebt die 100 niet op papier staan? das niet slim..quote:Op maandag 11 maart 2013 22:24 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Goed man, 20 euro bijna 1/5 van het bedrag. Cancelen lukte niet meer, te snel van te voren. Hij liep nog wel te vertellen dat zijn klanten het beste krijgen en dat hij alles doet voor de klant. Hypocriet.
Ik heb windows man!quote:
ik ben een type dat nooit akkoord zal gaan met 1/5 prijsverhogingquote:Op maandag 11 maart 2013 22:31 schreef vogelkooi het volgende:
Dit stuurt hij :
Als je er eentje kiest, dan zal ik mijn agenda voor de avond blokken. Voor lezingen bij fotoclubs of bedrijven vraag ik een fee van ¤100,= per avond (in dit geval inclusief reiskosten).
Ik antwoord :
Aan het eind van een mail:
De 100 euro vergoeding is geen probleem.
Dan zou duidelijk moeten zijn toch dat het 100 euro is en geen 120. Ik snap wel dat wij blij zijn met lezing en die 20 euro wel willen betalen om niet lastig te zijn maar vind het niet netjes.
wat zijn de voorrij kostenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:56 schreef Ame_thyst het volgende:
voor 99 exclusief btw exclusief voorrijkosten kom ik wel even uitleggen hoe een camera werkt
Lijkt wel Chinees! d.w.z. er is niets van te maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:58 schreef Flodder450 het volgende:
vi fotosynthese.txt
"hallo dit is een tekst"
ESC-KNOP
ZZ
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:02 schreef vogelkooi het volgende:
voor niks laat ik je af rijen door bobber
Ik.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:26 schreef Curlbrah het volgende:
Wie heeft er hier een iPhone en waarom / wat betaal je per maand?
Pic?!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:12 schreef MineraalWater het volgende:
He WTF! die licentie onder aan de pagina
1ste jaar 17,50 per maand, 2de jaar 35 euro.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:13 schreef Curlbrah het volgende:
lol nice.
waarom 2 jaar plex, betaal je het 2e jaar nog steeds volle prijs voor een toestel dat inmiddels al een stuk minder waard is.
jongen ik maakte er eentje voor jequote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:13 schreef Curlbrah het volgende:
lol nice.
waarom 2 jaar plex, betaal je het 2e jaar nog steeds volle prijs voor een toestel dat inmiddels al een stuk minder waard is.
lekker aan de vpn jongenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:32 schreef MineraalWater het volgende:
https://maps.google.com/m(...)114.96,,0,14.51&z=19
Doe eens 1 stap vooruit.
Neuj van redditquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
lekker aan de vpn jongen
location US
De neuq..quote:
Ja vind ik wel een beetje ERG duur voor een logo.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:32 schreef Timwonnacott het volgende:
De overheid kan niets goedkoop dat weten we toch. Kost altijd duizenden/miljoenen euro's en dan nog werkt het niet.
Hey tomquote:
zoek maar eens op wat het "nieuwe" logo van pepsi kost.quote:
Pff 1 miljoen...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
zoek maar eens op wat het "nieuwe" logo van pepsi kost.
Wat is een stage terugkomdag?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:09 schreef MineraalWater het volgende:
Stage terugkomdagen
Grootste bullshit dat er bestaat, gelukkig vandaag maar niet gegaan.
Moet je voor nog niet eens 1 uur terug naar school gaan om je weekstaten in te leveren (Die ik gewoon digitaal inlever) en te vertellen hoe het gaat. Dan kun je weer naar huis.quote:
Ah, wij hebben zo'n gesprek na afloop doorgaans. Maar sowieso hoop van gesprekken gehad van 15-20 mins en dan ben je een uur aan reistijd kwijt ofzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Moet je voor nog niet eens 1 uur terug naar school gaan om je weekstaten in te leveren (Die ik gewoon digitaal inlever) en te vertellen hoe het gaat. Dan kun je weer naar huis.
Ik moet dan 40 minuten (heen en terug) reizen + naar school + vandaag die sneeuw waardoor de treinen vertraging hadden.
Ik dacht ik ga gewoon naar stage daar leer ik teminste meer dan op die school.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ja precies, En dan 1 op de 2 leraren is er op tegen en nog moet het dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ah, wij hebben zo'n gesprek na afloop doorgaans. Maar sowieso hoop van gesprekken gehad van 15-20 mins en dan ben je een uur aan reistijd kwijt ofzo
Helaas moet je die gesprekken doen terwijl sommige ook prima op de mail kunnenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja precies, En dan 1 op de 2 leraren is er op tegen en nog moet het dan.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:15 schreef TJV het volgende:
Best lekker, zo'n mcflurry lion.gefeliciteerd! nu weer 6 maanden vreten wat je wil en dan weer een paar dagen keihard poetsen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
gefeliciteerd! nu weer 6 maanden vreten wat je wil en dan weer een paar dagen keihard poetsen!
Ja play all was gewoon weg de eerste paar dagen. Gelukkig is ie er weer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:38 schreef shaderon het volgende:
ook perongeluk een paar dagen geleden die layout enabled. wat een keuze van youtube zeg
Dat is een feit! En dan ben ik al na een paar topics achter gekomen maar ik wist nooit van deze.quote:
Yup ik heb gewoon GreaseMonkey + wat User Styles.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:38 schreef shaderon het volgende:
ook perongeluk een paar dagen geleden die layout enabled. wat een kut keuze van youtube zeg
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:58 schreef shaderon het volgende:
i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
wat? Wanneer? Hoe? Kan shaderon nog wel in de logs zien. Nagelen we hem aan de schandpaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:45 schreef TJV het volgende:
Bedankt voor het griefen he, heel aardig enzo.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:45 schreef TJV het volgende:
Bedankt voor het griefen he, heel aardig enzo.
[ afbeelding ]
mender om 9 uur; wat een bawsquote:
triest nieuws, maar jou huis is bijna compleet kapot\quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:49 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wat? Wanneer? Hoe? Kan shaderon nog wel in de logs zien. Nagelen we hem aan de schandpaal.
Als iets goed gaat hoor je dat vaak niet, als het verkeerd of fout gaat dan wel. Dan lijkt het naar buiten toe dat het alleen maar slecht gaat, wat dus niet waar is.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:13 schreef Curlbrah het volgende:
enige wat ik van jullie server hoor is gejank dat iets genakt of gesloopt is
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ah ja? Gezellig!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:22 schreef vogelkooi het volgende:
aldie! we gaan wel 4 keer langs de Mac!
Sjaak?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Die sjaak he die is echt baas.
ja spuitelfquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:35 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Toegangskaarten zijn reeds opgesoupeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:45 schreef MineraalWater het volgende:
Mooie wallpaper voor Aquila en Flodder:En Shaderon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat is het voor een rare plaatje?Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Hoebedoel je kijken wat er te redden valt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Gewoon verkassen kan ook. Ik wil eerst kijken of er nog wat te redden valt.maar zal pas vrijdag kunnen.
laten we zeggen dat er 2 quarries op je huis zijn gezetquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Gewoon verkassen kan ook. Ik wil eerst kijken of er nog wat te redden valt.maar zal pas vrijdag kunnen.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoebedoel je kijken wat er te redden valt?
Wie is hij dan? komt of kwam hij ook in deze SC?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:10 schreef TJV het volgende:
Zijn mongolenvriendjes van joostje, is ook een eersterangs mongooltje maar wij zijn dan toch zo aardig om hem toe te laten. Bij deze een gebiedsverbod.
Dunno, maar je kan beter eens de pc versie proberen. Garandeer je dat er een nieuwe wereld voor je open gaat.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie is hij dan? komt of kwam hij ook in deze SC?
En hun hebben gewoon de boel hier en daar vernield?
Dat sowieso, zag laatst nog dat je skinpacks kan kopen voor de xbox, triestheid ten topquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dunno, maar je kan beter eens de pc versie proberen. Garandeer je dat er een nieuwe wereld voor je open gaat.
Misschien doe ik dat wel een keer ja, ben er nu wel weer even klaar mee maar misschien later.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dunno, maar je kan beter eens de pc versie proberen. Garandeer je dat er een nieuwe wereld voor je open gaat.
Daar heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat sowieso, zag laatst nog dat je skinpacks kan kopen voor de xbox, triestheid ten top
quote:ARSENAL v BAYERN FULL PROMO - SECOND LEG
AND NOW FOR OUR FEATURE PRESENTATION...............
Darkness all around. Only a clock is heard. Nothing more.
Tick...............................................Tock......................................................................................
Tick......................................................................Tock.......................................................................
Tick...............................................Tock......................................................................................
(Suddenly a little girl appears. She is standing in desolate cornfield surrounded by nothing but darkness. Her eyes redden as she delivers a cryptic message to Bayern in a creepy voice)
Creepy Little Girl: Ooooooooooooooh Baaaaaaaaaaayernnnnnnnnnnn. Oooooooooooooooooooooh Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayeeeeeeeeeeernnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
The end is near. The end is near. The end is near.
March 13, 2013. The day that Bayen fell.
(Then the little girl breaks out into an eery crackling laugh that would pierce your ears. Pierce your soul. Chill your bones. Bayern know it is the end now.............)
TIck.............................Tock...................Tick...........................Tock.
Tick............................Tock..........................Tick....................................Tock.
TIck.............................Tock...................Tick...........................Tock.
Tick............................Tock..........................Tick....................................Tock.
(Suddenly a fire consumes the little girl. She screams in agony......then her screams begin to sound like a man. Then, the fire is out and all goes dark. A bright beam of light is shined on the former little girl to reveal a man...........his name.................Toni Kroos)
Kroos: Why oh why did I score that goal???? Why oh why did I give our team hope that we would advance past the most powerful side of our times??? Why oh why have I condemned my team to being victims of the most epic comeback of all time on March 13, 2013. Why?? OH GAWD WHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHYYYYYYYYYYYYYY?????
(Kroos sobs uncontrollably. And then he stops. Eerie music begins to play in the background. Kroos looks around turning in circles frightened and scared. His heart is now racing so fast it feels like popping out his chest. Then he sees him.)
Kroos: Whaaaaa....noooooo...............noooooooooo.............NOOOOOOOOOOOOOOO.....it........can't.......be.......NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
(Standing before him is Theo Walcott. He has a cheeky grin on his face as he calmly stares at Kroos. Suddenly they are teleported to a dungeon. In this dungeon the rest of the Bayern players are already shackled up awaiting for their judgement.)
Theo Walcott: You know the drill Kroos.
Kroos: But...wait......PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Before Kroos knows it he has been thrown in the dungeon along with the rest of the Bayern players.
They will not be let out until the day of judgement. March 13, 2013. Bayern know their doomsday is soon nearing now. I, Ricky Cash know it. We all know it.
Interviews:
Reporter: Schweinsteiger why did you get yourself sent off in the last match?
Schweinsteiger: Why else? I dont want to be on the pitch when Arsenal makes the most glorious, awe inspiring, future movie script comeback that they will inevitably make. They are an awesome power who we can not contain.
Reporter: Mr. Henynckes!!! Mr. Heynckes!!! How will you stop that boy Wilshere?
Jupp Heynckes: Well, I'll tell you right now there is no stopping that boy. He is the greatest midfielder to step on the pitch in our generation. Watching him sends chills up my spine. He makes me think..Zidane who? Zidane must be jealous watching this boy play and wonder why he wasn't given even half the talent that Wilshere posseses.
Reporter: Alaba!! Alaba!!! Two questions!! Why do you look like that rapper Tyler, The Creator and how can you stop Walcott best player of the world on March 13, 2013? The day of your judgement. The day of your doom.
Alaba: (Chuckling) Well, I am laughing because I do look like that rapper guy, but also because it is funny you ask how to stop Walcott. He is too powerful for me. THERE IS NO STOPPING HIM.
(Interviews are concluded, and the Bayern players are led back to their cells in the dungeon. They are not allowed to leave until they step foot on the pitch on March 13, 2013. The day of their judgement. The day of their doom.)
March 13, 2013. The day that Bayern fell.
with a roar I cry out................................................
WHOM CAN STOP MY POWERFUL ARSENAL?!?!?!?!??!?!?!?!
Idd. Ik ken genoeg mensen die zeggen "ughh vandaag weer wedstrijd/trainen" en dan zeg ik: Ja dan ga je toch van voetbal af als je het niks vind? "Nee want ik sport te minste"quote:
Waarheid als een koe !quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Idd. Ik ken genoeg mensen die zeggen "ughh vandaag weer wedstrijd/trainen" en dan zeg ik: Ja dan ga je toch van voetbal af als je het niks vind? "Nee want ik sport te minste"
sporten is pompen in de gym; dat heen en weer rennen op een veldje mag je geen sport noemen. (vooral niet als je ziet hoeveel bier eraan te pas komt in de 3e helft)quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Idd. Ik ken genoeg mensen die zeggen "ughh vandaag weer wedstrijd/trainen" en dan zeg ik: Ja dan ga je toch van voetbal af als je het niks vind? "Nee want ik sport te minste"
Onjuistquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:34 schreef shaderon het volgende:
Nope. Het is pas een sport als je kunt winnen.
oud nieuws..quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:58 schreef Ame_thyst het volgende:
yo Mschol
http://tweakers.net/nieuw(...)prestaties-game.html
http://www.rockpapershotg(...)erver-not-necessary/
In andere woorden, men vedriegt de consument bij maxis en EA, goed bezig![]()
Wat ik mij afvraag, waarom komen game devs en uitgevers keer op keer weg met zulke acties ?
Als Unilever iets te uitbundig reclame maakt voor becel hebben ze gelijk een zaak aan hun broek
quote:
Ze verkopen het hier dus moeten ze zich aan de regels van NL houden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
en waarom ze ermee weg komen? want US of A, gemiddelde consument klaagt EA niet aan want geen geld voor een dure rechtzaak..
Nee hoor, genoeg games met regionale blokkeringen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:43 schreef shaderon het volgende:
Mwah, ze zijn toch wel verplicht tegenover alle developers om hun games globaal te unlocken voor iedereen
Dat is breakfast clubquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:40 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
die film toch of is dat breakfast club.
Aldiewillentekaaprenvaren is dan de Decaan die ondanks al zijn grappen en grollen nog kan blijven omdat ie zo awesome is!quote:
Als je een stronghold hebt gevonden, is het toch niet zo lastig om de portal te vinden?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:07 schreef Timwonnacott het volgende:
Plannetje is gelukt. Quarry op stronghold, hoppa portal gevonden
Wel als die niet aansluit op de normale gangen. In mijn ervaring is de generation zo verkloot dat strongholds vrijwel nooit fatsoenlijk generaten. Nether fortress was het ook een kut klus om warts te vinden. In dit geval zat de portal ergens verstopt achter gangen die nergens op aanslotenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Als je een stronghold hebt gevonden, is het toch niet zo lastig om de portal te vinden?
sfw?quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://i.imgur.com/L6aN2cX.jpg
quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zet er dan NSFW tags bij, lul.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Alsof die kutkoters bij je in de klas dat erg vinden, lul.quote:
Zit ziek thuisquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:50 schreef TJV het volgende:
[..]
Alsof die kutkoters bij je in de klas dat erg vinden, lul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
JA daarom ging ik gister wel speciaal het 1e uur naar school om een toets te makenquote:
Ja anders moet je hem inhalen en kun je niet afkijken. Ik heb je wel door, smiecht.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
JA daarom ging ik gister wel speciaal het 1e uur naar school om een toets te maken
Ik zat vooraan bij de docentquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:18 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja anders moet je hem inhalen en kun je niet afkijken. Ik heb je wel door, smiecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |