SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door shaderon op 11-03-2013 17:18:09 ]
quote:
Gewoon volleybal in hun gezicht schietenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef shaderon het volgende:
[..]
zulk soort mensen slopen wij bij ons op school met gym. zo hard mogelijk de nerdjes raken met trefbal![]()
sport is gewoon geweldig
voetvolleyquote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Gewoon volleybal in hun gezicht schieten
En dan eruit gestuurd worden omdat je niet mag voetballen met volleyballenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:44 schreef shaderon het volgende:
[..]
voetvolley![]()
uit frustratie het dak in de gymzaal zo hard mogelijk raken
ik behoor tot de sportraad, ben immuun voor dat soort dingenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
En dan eruit gestuurd worden omdat je niet mag voetballen met volleyballen
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:45 schreef shaderon het volgende:
[..]
ik behoor tot de sportraad, ben immuun voor dat soort dingen
Sport kan best geweldig zijn alleen ik vind er niks aanquote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef shaderon het volgende:
[..]
zulk soort mensen slopen wij bij ons op school met gym. zo hard mogelijk de nerdjes raken met trefbal![]()
sport is gewoon geweldig
Ah dat is wel een goede redenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sport kan best geweldig zijn alleen ik vind er niks aan(iets met een spierziekte hebben enzo.)
Ja godverdomme met voetbal of basketbal die tyfus egoïsten..quote:en voetbal zoals sommige in de pauze op school doen is niks mis mee. Zodra het een echte wedstrijd wordt gaan de fans het gelijk verpesten (Meestal dan..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |