Lekker boeiend welke voetbalcompetitie mensen volgen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:12 schreef miera het volgende:
Ik vind dat mensen in Nederland de eredivisie moeten volgen
Hoe minder interesse in het Nederlands voetbal, hoe slechter dit is voor het Nederlands voetbal...quote:
Klopt, maar Turkije stelt nog minder voor, staan zelfs achter België in de UEFA ranglijstquote:Op maandag 11 maart 2013 16:17 schreef Twiitch het volgende:
Eredivisie stelt toch ook geen kut voor man
En dat zeg ik als Nederlander
Dus als Turkije wel iets had voorgesteld op het gebied van voetbal mochten Turken de eredivisie wel keihard negerenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:19 schreef miera het volgende:
[..]
Klopt, maar Turkije stelt nog minder voor, staan zelfs achter België in de UEFA ranglijst
Misschien als de clubs eens gaan voetballen?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:19 schreef miera het volgende:
[..]
Hoe minder interesse in het Nederlands voetbal, hoe slechter dit is voor het Nederlands voetbal...
Nee, maar dan zou het wel logischer zijn en kon ik meer begrip opbrengenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dus als Turkije wel iets had voorgesteld op het gebied van voetbal mochten Turken de eredivisie wel keihard negeren
daar gaat 't toch niet om, dit is een teken van niet-integratie in onze Nederlandse maatschappijquote:Op maandag 11 maart 2013 16:20 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Misschien als de clubs eens gaan voetballen?
Want wat stelt nederlands voetbal nog voor in europa?
Dus alleen een kennisquiz over nederlands voetbal, en dat is alles wat je moet leren bij een integratie cursus....quote:Op maandag 11 maart 2013 16:21 schreef miera het volgende:
[..]
daar gaat 't toch niet om, dit is een teken van niet-integratie in onze Nederlandse maatschappij
Dat heb ik niet gezegdquote:Op maandag 11 maart 2013 16:23 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dus alleen een kennisquiz over nederlands voetbal, en dat is alles wat je moet leren bij een integratie cursus....
Onze teams zijn in heel Europa bekend.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:20 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Misschien als de clubs eens gaan voetballen?
Want wat stelt nederlands voetbal nog voor in europa?
Trabzonspor.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:22 schreef Piye het volgende:
TS je hebt een punt. Wat mij vaak opvalt is dat ze altijd voor Galatasaray of Fenerbahce zijn, terwijl de Turken in Nederland voornamelijk vanuit buiten Istanbul hierheen zijn gekomen. Gloryhunters zijn het.Ik had wel een keer een Turkse jongen in de klas die voor Trabzonspor is, dat vind ik al een stuk respectabeler.
Mogen ze nog wel Turks koken thuis? Of moeten ze massaal aan de Hollandsche pot?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:21 schreef miera het volgende:
[..]
daar gaat 't toch niet om, dit is een teken van niet-integratie in onze Nederlandse maatschappij
Als de eredivisie drie van die smileys heeft, dan heeft de Superlig er minstens vijf.quote:
ja en ze moeten allemaal verplicht op klompen lopenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:21 schreef miera het volgende:
[..]
Die hebben Gala en Fener, dus houd het maar bij 4.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:28 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Als de eredivisie drie van die smileys heeft, dan heeft de Superlig er minstens vijf.
Natuurlijk mogen ze Turks koken, daar heeft niemand last van...quote:Op maandag 11 maart 2013 16:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mogen ze nog wel Turks koken thuis? Of moeten ze massaal aan de Hollandsche pot?
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:29 schreef miera het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze Turks koken, daar heeft niemand last van...
maar Turken die enkel Turks voetbal volgen, daar hebben onze erediviseclubs wel last van
Ja maar die stellen ook geen zak voor Europees gezien.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die hebben Gala en Fener, dus houd het maar bij 4.
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:29 schreef miera het volgende:
[..]
maar Turken die enkel Turks voetbal volgen, daar hebben onze erediviseclubs wel last van
Turks eten wordt niet geoogst door Nederlandse boeren ,die hebben daar dus wel last van.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:29 schreef miera het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |