ben ik de enigste die hier geen fuck van snapt?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat denkie dan, hebbie sinds langere tijd weerus een vriedin en bent ik bij haar thuis aanbeland, blijkt dus dat ze ook noch twee katten heb. Oppe gefe monument hadden we onze kleren oettrokken om nou ja... da kinst zelf wol bedenken.
Toen we dus lekker bezig waren roepte ik opeens Auhoe!! en schupte ik mit mien rechterbeen zo het glas van tafel. Wat bleek nauw? Die rotkat had heel de tijd toen wie bezig waren naar mien bungelende ballen zitten turen en was er ineens op afsprongen! En mien scharrel kwam echt niet meer bij!
ik geloof dat het een halve lemming is van dat kat kijkt naar ons tijdens de seks topic?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:51 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
ben ik de enigste die hier geen fuck van snapt?
Dit is normaal bij TS..quote:Op maandag 11 maart 2013 15:51 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 11 maart 2013 15:51 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
moet het dan niet een 'ik heb mijn nagels in zijn ballen gezet en nu slaap ik buiten-topic' zijn?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik geloof dat het een halve lemming is van dat kat kijkt naar ons tijdens de seks topic?
misschien staat dat er ook wel, maar snappen wij het gewoon niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
moet het dan niet een 'ik heb mijn nagels in zijn ballen gezet en nu slaap ik buiten-topic' zijn?
Jazekers, hij heete ook nog Garvieldquote:
Hetzelfde als de totaal onleesbare en onbegrijpelijke OP.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:54 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Maar wat hebben 2 scharrelkatten met een monument te maken??
Geen reden voor TS om niet toch over te klagen. KLB / Oerlelijke stadsdialectenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:53 schreef TrollenFTW het volgende:
echt leuk aan internet dat je geen last van dialecten en mensen met spraakgebrekken hebt
Ja was niet aardig van me gr Tinus ;-)quote:Op maandag 11 maart 2013 16:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Jongens sorry. Ik heb net mijn broer Tinus achter de PC betrapt, blijkt dus dat ie soms zonder medeweten van mij een beetje gaat zitten Fokken op mijn nog ingelogde account. Dus als je soms posts en topics in wartaal danwel koeterwaals voorbij ziet komen, dan ligt dat aan hem.
m vr gr
Berend Rinus (dus niet Tinus)
Hè een beetje aardig blijven voor mijn broer Tinus, je hebt hem waarschijnlijk wel eens aan de telefoon gehad.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:14 schreef LittleLady het volgende:
En dan vragen ze zich af waarom ze zo lang geen vriendin hebben, wat een afknapper.
Dan weet je dus wat je broer allemaal doet met jullie kattenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Jongens sorry. Ik heb net mijn broer Tinus achter de PC betrapt, blijkt dus dat ie soms zonder medeweten van mij een beetje gaat zitten Fokken op mijn nog ingelogde account. Dus als je soms posts en topics in wartaal danwel koeterwaals voorbij ziet komen, dan ligt dat aan hem.
m vr gr
Berend Rinus (dus niet Tinus)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |