maar je ziet dan dus gewoon ergens een gat in de muur en bedenkt dan dat dat een glory hole is? Ik snap er nog steeds geen bal vanquote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ik heb er eens 1 gespot in een sporthal. Natuurlijk ook nog eens 1 bij het gebouwtje dat bij de skatebaan in de buurt staat.
Er staat een adressenlijst die voor iedereen te zien is. Hoe makkelijk moet zijn om het hier te plaatsen?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:51 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
Zie http://gloryholes.eroclubs.nl/
Kennelijk kun je lid worden van een of andere club en zo op de hoogte gehouden worden
Of een herdershondquote:Op dinsdag 12 maart 2013 02:45 schreef Remqo het volgende:
Dat lijkt mij nou weer niks, stel je voor dat er een guillotine achter dat gat zit en je weet van niks
Daar ga ik dan wel vanuit, ik maak wel een paint om de situatie te verduidelijkenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:54 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
maar je ziet dan dus gewoon ergens een gat in de muur en bedenkt dan dat dat een glory hole is? Ik snap er nog steeds geen bal van
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:54 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
maar je ziet dan dus gewoon ergens een gat in de muur en bedenkt dan dat dat een glory hole is? Ik snap er nog steeds geen bal van
dat kom je serieus gewoon zomaar ergens tegen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:26 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, wel wat minder dikke muur dan. En wat zou daar dan achter verscholen kunnen zitten.
Ja ziet er puik uit, maar ik denk niet dat de nieuwsgierigheid overwint om te gaan kijken. Het is toch allemaal wat te smerigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:32 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
dat kom je serieus gewoon zomaar ergens tegen?
Ik heb dat echt nog nooit gezien. Ook niet op gelet oid, maar toch...
Heb je nog wat aan dat linkje dat ik postte?
no shit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:35 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ja ziet er puik uit, maar ik denk niet dat de nieuwsgierigheid overwint om te gaan kijken. Het is toch allemaal wat te smerig
Heb je hem nog nooit eerder in een vreemd gat gestoken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:35 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ja ziet er puik uit, maar ik denk niet dat de nieuwsgierigheid overwint om te gaan kijken. Het is toch allemaal wat te smerig
met het risico lopen dat er iemand met een grote houten hamer klaar staat om er knetterhard op los te slaan..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:22 schreef Aptoide het volgende:
[..]
Heb je hem nog nooit eerder in een vreemd gat gestoken?
Ja 1 maal, maar dat was in de nacht dat ik van maagd naar tijger gingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:22 schreef Aptoide het volgende:
[..]
Heb je hem nog nooit eerder in een vreemd gat gestoken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |