en onder welke steen leef jij.quote:
jung dat is toch geen antwoord op mijn vraagquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Glory_hole_(sexual_slang)quote:Op maandag 11 maart 2013 15:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
jung dat is toch geen antwoord op mijn vraag
en google.com intikken lukt je zeker nietquote:Op maandag 11 maart 2013 15:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
jung dat is toch geen antwoord op mijn vraag
wtfquote:Op maandag 11 maart 2013 15:43 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Glory_hole_(sexual_slang)
TSquote:
vragen ts, vragenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:47 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Ik heb ze weleens gezien naar dan staat er een datum van 3/4 jaar geleden bij. ?
Ik weet niet hoe je een glory hole vindt, maar ik snap al helemaal niet hoe je er een vindt van jaren geleden![]()
Loop je gewoon door de stad en dan zie je ineens een gat ergens? En daar staat dan een datum en tijd boven?![]()
Vast niet, maar hoe kom je er dan bij uit?
Zie http://gloryholes.eroclubs.nl/quote:Welkom bij de Gloryholes club
De plaats waar Gloryhole liefhebbers (man of vrouw, hetero bi of homo) hun ervaringen, beoordelingen, foto's en filmpjes kunnen uitwisselen. Een Gloryhole is een gat of gleuf in een wand, op kruishoogte, en groot genoeg om een arm doorheen te steken. Het is bedoeld om een hand, tong of penis door heen te steken om op anonieme wijze de persoon aan de andere kant seksueel te plezieren. Deze gaten zijn vooral populair in het puriteinse Amerika, waar met name homoseksuele handelingen zo verborgen en anoniem mogelijk moeten worden afgewerkt. Geinspireerd door Amerikaanse verhalen en films, vind je er ook steeds meer in Europa, vooral in seksshops, tussen twee videocabines in. Maar ook bij seksbioscopen, parenclubs, darkrooms en gay-sauna's verschijnen steeds meer wanden met spannende gaten.
In de Nieuws-sectie van de club vind je een overzicht van veel Gloryholes in Nederland en België. Met de medewerking van de clubleden moet het toch lukken om die lijst up-to-date en compleet te houden?
Veel plezier met de club, en de gaten! ;-)
haha dat zou wat zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
dan ben je je pik kwijt.
Genoeg lijpos in de wereld.
Hoe zit dat dan? Maximale houdbaarheidsdatum?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:39 schreef Aap1000 het volgende:
Wie heeft er daadwerkelijk wel eens een glory hole gevonden.
En dan de grote vraag:
Wie van jullie heeft het wel eens geprobeerd in een glory hole.
Ik heb ze wel eens gezien, maar vaak staat er dan een datum bij van 3/4 jaar geleden.
Oh, en waar vind ik vertrouwde glory holes die worden gebruikt?
Ja, als iemand zo'n glory hole maakt, tijdstip en datum enzo van wanneer diegene er is voor de job, dan denk ik niet dat diegene er nog over na zou denken na 3/4 jaar.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:15 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan? Maximale houdbaarheidsdatum?
Ik heb er eens 1 gespot in een sporthal. Natuurlijk ook nog eens 1 bij het gebouwtje dat bij de skatebaan in de buurt staat.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:47 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Ik heb ze weleens gezien naar dan staat er een datum van 3/4 jaar geleden bij. ?
Ik weet niet hoe je een glory hole vindt, maar ik snap al helemaal niet hoe je er een vindt van jaren geleden![]()
Loop je gewoon door de stad en dan zie je ineens een gat ergens? En daar staat dan een datum en tijd boven?![]()
Vast niet, maar hoe kom je er dan bij uit?
ja, vastquote:Op maandag 11 maart 2013 17:26 schreef Aap1000 het volgende:
Ik zou er trouwens een neplul in stoppen (op maat gemaakt) met camera er in. Als alles goed lijkt stop ik misschien mijn eigen pielemuis erin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |