Dat is allemaal leuk en aardig maar er is nietsquote:Op maandag 11 maart 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon af en toe interactie met bestuur doen en om budget zeuren
Ik tegenwoordig 30%quote:Op maandag 11 maart 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig maar er is niets
Ik mag ook maar 5% van de transfer inkomsten weer investeren
Nu kunnen ze geen "THEO! THEO! THEO!" meer roepenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ook bondscoach geworden van Nederland.
De media zijn teleurgesteld dat ik de 37-jarige geblesseerde speler van vv Haaglandia, Theo Janssen niet heb opgeroepen.
Dat is wel leuk, ben ik ook. Ik ben nog ongeslagen met Nederland. Maar volgend jaar WKquote:Op maandag 11 maart 2013 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ook bondscoach geworden van Nederland.
De media zijn teleurgesteld dat ik de 37-jarige geblesseerde speler van vv Haaglandia, Theo Janssen niet heb opgeroepen.
Heerenveen? Vitesse?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:51 schreef GluonC het volgende:
Weet iemand nog een leuke ploeg ? ben het spelplezier een beetje verloren
Zoek een ploeg wat net onder de top, sub/top zit met redelijk wat talent
Ik heb Siem de Jong opgeroepen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, ben ik ook. Ik ben nog ongeslagen met Nederland. Maar volgend jaar WK. Ga ik voor elke wedstrijd de volksliederen luisteren
Ik roep hem niet meer op. Ik roep nog wel Strootman, Maher en Clasie op. Clasie speelt ook al zijn hele leven voor Feyenoord in dit spel. Maar ik heb niks beters.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Siem de Jong opgeroepen.
Net 2-2 tegen NEC, eerste tegenvaller van het seizoen. Ze scoren de 2-2 in de 94ste minuut, terwijl de blessuretijd al even was afgelopen.
Everton?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:51 schreef GluonC het volgende:
Weet iemand nog een leuke ploeg ? ben het spelplezier een beetje verloren
Zoek een ploeg wat net onder de top, sub/top zit met redelijk wat talent
Die zitten er ook bij, bij mij. Siem is voor de spits.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik roep hem niet meer op. Ik roep nog wel Strootman, Maher en Clasie op. Clasie speelt ook al zijn hele leven voor Feyenoord in dit spel. Maar ik heb niks beters.
Siem is bij mij al te oud. En ik heb nu al een bazenspitsquote:Op maandag 11 maart 2013 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zitten er ook bij, bij mij. Siem is voor de spits.
Wel een grote zak met geld.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:32 schreef GluonC het volgende:
Toch maar voor QPR gegaan, zit best veel uitdaging in hebben alleen weinig talent en slechte accommodatie
Clasie zat in 2017 nog steeds bij Feijenoord en toen vond ik dat hij naar een grotere club moest (F eindigde al jaren tussen plek 5 en 11)quote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik roep hem niet meer op. Ik roep nog wel Strootman, Maher en Clasie op. Clasie speelt ook al zijn hele leven voor Feyenoord in dit spel. Maar ik heb niks beters.
Dat had ik net met een keeper van Twente die niet weg wou bij Twente. Prima, maar dan kom je ook niet in het Nederlands elftal.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Clasie zat in 2017 nog steeds bij Feijenoord en toen vond ik dat hij naar een grotere club moest (F eindigde al jaren tussen plek 5 en 11)
Toen beeindigde hij zn internationale carriere omdat hij mij niet aardig vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |