quote:Op maandag 11 maart 2013 15:44 schreef bizzle het volgende:
Jeej mn eerste berichtje op badoo: Hee hoessie je zieter goed uit. Heb je wathup (?)
ja die moet je vanavond nog gewoon palen. Als ze er ok goet uittzit dan.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:44 schreef bizzle het volgende:
Jeej mn eerste berichtje op badoo: Hee hoessie je zieter goed uit. Heb je wathup (?)
subtiel doch duidelijk. Een waar dichter.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja die moet je vanavond nog gewoon palen. Als ze er ok goet uittzit dan.
Limburg zeker weerquote:Op maandag 11 maart 2013 17:41 schreef DorperTed. het volgende:
Badoo heb ik ook niet echt goede ervaringen mee. Al kan dat ook aan het beperkte aanbod leuke vrouwen hier in de buurt liggen
Wedden dat je straks uit wanhoop op Badoo zit?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Limburg zeker weer
Ik begin er niet aan hoor, dat Badoo, klinkt echt kansloos
Zo wanhopig ben ik echt niet maar bedankt voor het vertrouwen!quote:Op maandag 11 maart 2013 18:39 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wedden dat je straks uit wanhoop op Badoo zit?![]()
Ik ken het. Heb gehoord dat e-matching beter geschikt is voor een goed en leuk gesprek (maar geen ervaring mee)quote:Op maandag 11 maart 2013 18:51 schreef Draxler het volgende:
Waarom heb ik het idee dat alles van mij moet komen in een gesprek op Paiq? Wat zitten daar een saaie dames zeg.
Geen idee hoe je bij Limburg komt. Woon namelijk in Noord-Holland.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Limburg zeker weer
Ik begin er niet aan hoor, dat Badoo, klinkt echt kansloos
Ah daar kwamen een paar delen geleden klachten over, over het gebrek aan aanbodquote:Op maandag 11 maart 2013 18:57 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Geen idee hoe je bij Limburg komt. Woon namelijk in Noord-Holland.
Noordelijke puntje inderdaad. Zie trouwens genoeg leuke vrouwen lopen hoor. Die hebben Badoo namelijk helemaal niet nodig. Na een week heb ik het weer verwijderd trouwens.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ah daar kwamen een paar delen geleden klachten over, over het gebrek aan aanbod
Zou denken dat het in NH wel prima is? Of woon je in het puntje?
Ik ga het wel eens uitproberen, thanks voor de tip.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:55 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ken het. Heb gehoord dat e-matching beter geschikt is voor een goed en leuk gesprek (maar geen ervaring mee)
Dat komt inderdaad erg vaak voor.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:51 schreef Draxler het volgende:
Waarom heb ik het idee dat alles van mij moet komen in een gesprek op Paiq? Wat zitten daar een saaie dames zeg.
Valt me ook op. Maar ze lijken allemaal een klein beetje dom, maar dat kan een vooroordeel zijn door de manier waarop ze staan te poseren.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef Sannne het volgende:
Er zitten echt wel prachtige vrouwen op Badoo hoor.. Wat ik soms langs zie komen, wauw!
Maar mannen? neh...
Helaas kan ik dit beamen... Zal wel een ervaringskwestie zijnquote:
Je hebt mij nog niet gevondenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef Sannne het volgende:
Er zitten echt wel prachtige vrouwen op Badoo hoor.. Wat ik soms langs zie komen, wauw!
Maar mannen? neh...
Jezus Christus. Dm hem dan gewoon.quote:
Jezus Christus. Ik kán hem niet eens zoeken, en was dus ook niet serieus..........quote:Op maandag 11 maart 2013 22:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jezus Christus. Dm hem dan gewoon.
Maar of ze echt zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef Sannne het volgende:
Maar mannen? neh...
Protip, zoek dan op m00iboy137quote:Op maandag 11 maart 2013 22:28 schreef Sannne het volgende:
[..]
Jezus Christus. Ik kán hem niet eens zoeken, en was dus ook niet serieus..........
Onjuist.quote:
Ik denk dat wij eens moeten meetenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:42 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Onjuist.
Batshitcrazy = goede seks.
Helaas trek ik ook echt alleen dat soort type vrouwen aan.
Goed bezig!quote:Op maandag 11 maart 2013 23:49 schreef Capstan het volgende:
Vooralsnog lijkt het erop dat ik over een weekje of wat een date heb. Nu eens zien wat daar in de komende week nog van over blijft
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben net zo benieuwd of je dat over een weekje of wat nog zult kunnen zeggen
waarvan 97% fake is. gokje.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef Sannne het volgende:
Maar mannen? neh...
Dat laatste is zeker waar. Zelfs als het op niets uitloopt, is de date op zich ook wel wat waard.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom niet?
Sowieso goed dat je er weer voor openstaat toch? Dat is ook een hele poos anders geweest
Goedzo, positief bekijkenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker waar. Zelfs als het op niets uitloopt, is de date op zich ook wel wat waard.
Dat komt zeker wel goedquote:
Vol of half vol?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:49 schreef kipsatesalade het volgende:
Paiq zuigt. Heb in 2 maanden tijd nog niet een keer voor mekaar gekregen om een 'speeddate' te krijgen die ik zelf geinitieerd had. De mutsen die aan je gematched worden verwijderen je al voor je een woord gewisseld hebt, en die anderhalve die wel praat heeft de inhoud van een pak melk
Mja wel een hoopquote:Op maandag 11 maart 2013 21:41 schreef Draxler het volgende:
[..]
Serieus? Ik zie alleen maar duckfaces eerlijk gezegd.
Het kan niet anders dat je een hele suffe voornaam hebt, anders snap ik er niks van. Meestal praat iedereen wel toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:49 schreef kipsatesalade het volgende:
Paiq zuigt. Heb in 2 maanden tijd nog niet een keer voor mekaar gekregen om een 'speeddate' te krijgen die ik zelf geinitieerd had. De mutsen die aan je gematched worden verwijderen je al voor je een woord gewisseld hebt, en die anderhalve die wel praat heeft de inhoud van een pak melk
Of hij is heel jong / heel oud. Of gaat op de verkeerde tijdstippen dat er niemand aanwezig is. (mbt speeddates te krijgen)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:20 schreef Silenus het volgende:
Het kan niet anders dat je een hele suffe voornaam hebt, anders snap ik er niks van. Meestal praat iedereen wel toch?
Wat is dat nou voor redeneringquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:16 schreef jwjw het volgende:
Als dating sites zouden werken, dan zouden er nooit zoveel dating sites zijn met zoveel ingeschrevenen, toch?
Haha geniaal.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:16 schreef jwjw het volgende:
Als dating sites zouden werken, dan zouden er nooit zoveel dating sites zijn met zoveel ingeschrevenen, toch?
Als je van voedsel eten zou blijven leven, dan zou er toch niet zoveel voedsel te koop zijn, wel?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:16 schreef jwjw het volgende:
Iemand is op z'n pik getrapt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:35 schreef Sannne het volgende:
Typisch Badoo weer: Ik word aangesproken door een niet lelijke man.. Hij vraagt wat mijn fantasieën zijn en welk ondergoed ik draag. Als ik daar niet op in ga krijg je dit:
Mark — 12:32
daarom. en eerlijk gezegd vind ik het maar vreemd dat je er zo bekrompen over doet, ik kan me wel ergere dingen bedenken. maar he, degelijke tutjes hebben ook bestaansrecht. succes in ieder geval, ik LEEF!!!
Zegt genoeg over het niveau van Badoo toch? *gaat zich uitschrijven*
Zeg bekrompen tutje, welke kleur ondergoed heb je nou aan danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:35 schreef Sannne het volgende:
Typisch Badoo weer: Ik word aangesproken door een niet lelijke man.. Hij vraagt wat mijn fantasieën zijn en welk ondergoed ik draag. Als ik daar niet op in ga krijg je dit:
Mark — 12:32
daarom. en eerlijk gezegd vind ik het maar vreemd dat je er zo bekrompen over doet, ik kan me wel ergere dingen bedenken. maar he, degelijke tutjes hebben ook bestaansrecht. succes in ieder geval, ik LEEF!!!
Zegt genoeg over het niveau van Badoo toch? *gaat zich uitschrijven*
23 en gezond. Mijn 2 foto's hebben een gemiddelde beoordeling van rond de 8. Dan zal het wel door mijn voornaam komen, die klinkt wat exotisch.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of hij is heel jong / heel oud. Of gaat op de verkeerde tijdstippen dat er niemand aanwezig is. (mbt speeddates te krijgen)
en tja dat verwijderen. Dat kan omdat ze misschien druk zijn met anderen.
Haha. Ik heb in ieder geval bestaansrecht!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeg bekrompen tutje, welke kleur ondergoed heb je nou aan dan
Neeeee niet uitschrijven! We willen meer van dit soort verhalen! Doe het voor ons
Voornaam aanpassenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:57 schreef kipsatesalade het volgende:
[..]
23 en gezond. Mijn 2 foto's hebben een gemiddelde beoordeling van rond de 8. Dan zal het wel door mijn voornaam komen, die klinkt wat exotisch.
Ja maar je leeft nietquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:04 schreef Sannne het volgende:
[..]
Haha. Ik heb in ieder geval bestaansrecht!
Heb je een streepje, ongeschoren, driehoek, kaalquote:
Je mag me wel een whatsapp fotoscore geven...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:21 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Zet hem even hier nier geef ik je alvast je fok fotoscore!
Jij hosselaarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:24 schreef bizzle het volgende:
[..]
Je mag me wel een whatsapp fotoscore geven...
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je een streepje, ongeschoren, driehoek, kaal![]()
![]()
Mark btw... aangenaam
Ja hallo.. we zijn hier toch met z'n allen op zoek naar dates?quote:
Ohnee ik ben niet op zoek ik heb al gevondenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:40 schreef bizzle het volgende:
[..]
Ja hallo.. we zijn hier toch met z'n allen op zoek naar dates?Hij staat in t userfoto topic trouwens.
Alles kan stuk.... uhm beterquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:48 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ohnee ik ben niet op zoek ik heb al gevonden
De wanhoop druipt er van afquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:05 schreef Andromache het volgende:
jippie, eindelijk! aanstaande vrijdag nu echt speeddaten omdat het heel vaak was uitgesteld en verzet. ben benieuwd
Ik heb't ook uitgesteldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:05 schreef Andromache het volgende:
jippie, eindelijk! aanstaande vrijdag nu echt speeddaten omdat het heel vaak was uitgesteld en verzet. ben benieuwd
Keuring van je auto viel ook tegen ja?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb't ook uitgesteldiets met geld
en was niet in de mood
Ook dat nog jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Keuring van je auto viel ook tegen ja?
Verkeerd topic denk?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:10 schreef BeamofLight het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Anouk? Ook zo'n Haags ding toch?
que? ik mag toch benieuwd zijn naar iets waar ik me al een half jaar geleden voor heb aangemeld? je zit verkeerd, ventje.quote:
Ik was 1000 euro kwijtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook dat nog jaen daar kwam ook nog de gemeentelijke belasting bovenop
Dus volgende keer of die keer erna (hangt van 2 anderen af die ook gaan)
Poesjes, tieten en anusharen?quote:
Lijkt mij ook wel s leuk! Waar ga je?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
que? ik mag toch benieuwd zijn naar iets waar ik me al een half jaar geleden voor heb aangemeld? je zit verkeerd, ventje.
Pijnlijk altijdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:26 schreef vosser het volgende:
Gisteren me ook is aangemeld op Paiq, en nu hier.
Mijn eerste match was vrijwel meteen online, eerst zo'n half uurtje gechat tot haar foto zichtbaar werd.. Schrok daar toch wel een beetje van dus hield me even stil. Zij na 5min: ''komt er nog wat?'' Toen maar geblokkeerd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |