Ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:38 schreef marcodej het volgende:
Dus ze gaan van Japan naar de US hierna?
Ja, als ze winnen.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:38 schreef marcodej het volgende:
Puick.quote:
Ja 3, 4 en 5.quote:
Ah. Nog wel goed.quote:
Het team dat win wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:38 schreef marcodej het volgende:
AT&T park is geweldig alleen echt super koud.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:40 schreef Leatherface het volgende:
Mooi toernooi.
Hopelijk straks in dat fraaie stadion pal aan de San Francisco Bay.
JIj hebt er verstand van zie ik wel. Je kan zo de rol van de commentator overnemen.quote:
Hoeveel moeten ze betalen?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:41 schreef Valandil het volgende:
[..]
Het winnende team speelt eerst nog in Tokio tegen Japan om de poulewinnaar te betalen.
Maar gaat sowieso naar de USA.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:41 schreef Valandil het volgende:
[..]
Het winnende team speelt eerst nog in Tokio tegen Japan om de poulewinnaar te bepalen.
Ook niet verkeerd.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:44 schreef Keukendrol het volgende:
Ik dacht een handtekening van Jones te hebben. Blijkt dat Adam Jones te zijn.
Wel iets minder.quote:
Vind ik niet. Ben nooit liefhebber van Andrew Jones geweest. Zijn OBP is om te huilen.quote:
Jones is veel te traag inderdaad.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik neem aan nu een pinch runner.
Je bent het toch nog een keer eens met de commentator. Mooi om te zien zo vlak voor het eindequote:Op maandag 11 maart 2013 14:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee dus.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nu mag dat niet meer he? Jones wisselen voor een pinch?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:49 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat een blunder van de NL coach imo.
Jawel volgens mij wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:50 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Nu mag dat niet meer he? Jones wisselen voor een pinch?
Je hebt nu de kans om te winnen, dan moet je die grijpen.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:51 schreef louter_genieten het volgende:
maar je wil Jones toch misschien wel in de 15e inning ?
Waarom doet ie dat niet....quote:
Omdat dan de PR ook gelijk de DH wordt en dat zal hij denk ik niet willen. Maar goed, ik had het anders gedaan.quote:
Dat is niet zo vreemd hoor. Je hebt bijvoorbeeld ook LOOGY's.quote:
Ja. Eigenlijk had je gewoon Churandy Martina mee moeten nemen als Pinch Runnerquote:
Dat was wel te zien toch?quote:
Weet niet of een snellere man het wel gehaald had, dat bedoel ik meer.quote:
Ja, zeker weten. Die had al van 1 naar 3 gegaan en daarna was het helemaal makkelijk. Of hij was van 2 naar Home plate gegaan.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weet niet of een snellere man het wel gehaald had, dat bedoel ik meer.
Of een WP gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |