Hangt er vanaf wat je er voor vraagt, voor 20 euro kan je hem waarschijnlijk wel redelijk rap kwijt.quote:
Toch iemand die 't snaptquote:Op maandag 11 maart 2013 14:15 schreef versterker het volgende:
Hij wil geen nieuwe, alleen origineel.
DPZ staat niets, wat is EosD?quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:08 schreef kanovinnie het volgende:
Kan een orginele grip met een 20D eraan voor 200 euro kopen.
* versterker snapt er nu niet meer van, waarom wil je dan de grip hebben van de 20D?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:10 schreef kanovinnie het volgende:
Hmmm, 100 euro bieden, op 150 uitkomen en dan voor 100 euro die 20D verkopen?
Om op de 50D te meubelen. Die heeft nu geen grip.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:39 schreef versterker het volgende:
[..]
[..]
* versterker snapt er nu niet meer van, waarom wil je dan de grip hebben van de 20D?
Dat past toch ook niet?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Om op de 50D te meubelen. Die heeft nu geen grip.
quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:19 schreef kanovinnie het volgende:
Weet jij welk merk grip goed is? Ik niet.
Jawel? De BG-E2N past op de 20/30/40/50Dquote:
Daar moest een komma tussen, maar hij snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:46 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik zou geen kano kopen als je een grip wilt hebben, al helemaal geen originele!![]()
Niet zo serieus hequote:Op maandag 11 maart 2013 14:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar moest een komma tussen, maar hij snapt wat ik bedoel.
Er kan wel wat humor tussen hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 14:48 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Sorry, ik zal me weer terugtrekken uit deze discussie en wat zinvollere dingen gaan doen. Zal m'n baas vast fijn vinden...
Denk dat mijn baas dat ook wel fijner vindquote:Op maandag 11 maart 2013 14:48 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Sorry, ik zal me weer terugtrekken uit deze discussie en wat zinvollere dingen gaan doen. Zal m'n baas vast fijn vinden...
Lullig dat de kapper gesloten was. Maar ja, das meestal op maandagen.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:16 schreef Wiebeldak het volgende:
Terug van de kappert en weer een poging gemaakt maar het is zo moeilijk om met een afstandbediening een foto van jezelf te schieten.
[ afbeelding ]
Ik ken wat aardig mensen van mijn leeftijd die nu al goed kaal aan het worden zijn. Ik heb op mijn 70e nog steeds een volle bos haar.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lullig dat de kapper gesloten was. Maar ja, das meestal op maandagen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch moet ik die ook nog 'ns gaan scoren inderdaad... Doe ik wel eerst m'n 24-105 de deur uit, dan moet ik aardig in de buurt komen.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:51 schreef Wiebeldak het volgende:
Die 24-70 is misschien een mooi vakantie geld uitgave maar laat ik eerst maar weer eens foto's gaan schieten, anders heb ik er niets aan
Tussen 70 en 105 zit niet zoveel toch? En croppen?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
Toch moet ik die ook nog 'ns gaan scoren inderdaad... Doe ik wel eerst m'n 24-105 de deur uit, dan moet ik aardig in de buurt komen.Ik mis de lichtsterkte toch écht...
Maar ja, daarna ga ik weer wat missen aan het tele-eind... Dus zo blijven we bezig natuurlijk.
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Viel me op in de reclame
Mja, de ondergrond en schaduwen waren ook een aardige giveaway...quote:Op maandag 11 maart 2013 19:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Viel me op in de reclame
Dan ontvoer ik de 50D van Paulaquote:Op maandag 11 maart 2013 18:05 schreef freud het volgende:
@kano, ik zou voor een 20D met grip max 125 oid geven. Hou het geld in je zak voor de volgende cam, en kijk een andere fotter lief aan als je een extra body nodig hebt (of huur een cam).
Ik heb ook een Meike.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:40 schreef Puala het volgende:
Net gekeken, ik heb Meike er onder zitten. Bevalt ook prima.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Poes komt even helpen
[ afbeelding ]
Ik heb nu gezien uit welke reclame het komt. Dat ze op hun plek fietsen hoort bij de reclame, dus in z'n context niet gek.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Viel me op in de reclame
Ik had wel een camera bij me, enigszins toevallig!quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:59 schreef Wiebeldak het volgende:
Vandaag een goud uurtje gezien! maar geen camera bij me....
Ik sluit me bij je aanquote:Op woensdag 13 maart 2013 07:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sowieso, glossy/privé/roddel fotografen
Vandaag zat ik op het station 's morgens, zon stond nog laag, iedere keer als een intercity voorbij raasde kwam er heel veel sneeuw in de lucht wat werd verlicht door de zon, prachtig gewoon. Alleen had ik m'n camera niet bij mequote:Op woensdag 13 maart 2013 18:59 schreef Wiebeldak het volgende:
Vandaag een goud uurtje gezien! maar geen camera bij me....
ff zwaaien, anders herken je me nietquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:05 schreef kanovinnie het volgende:
Bart, waarom ging jij niet in de O staan met mevrouwD_A?
Ja, nu weet ik wat je bedoeld maar ik ben je gezicht vergeten. Heb er zoveel gezienquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ff zwaaien, anders herken je me niet
Lolquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik wat je bedoeld maar ik ben je gezicht vergeten. Heb er zoveel gezien![]()
Was in de kroeg achteraf toch?
Ik sta achter de camera, niet ervoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:05 schreef kanovinnie het volgende:
Bart, waarom ging jij niet in de O staan met mevrouwD_A?
Wacht,, stond jij aan de rechterkant, links voor de fotograaf?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:49 schreef Cryothic het volgende:
Ik zat, tot een week of 3 terug nog op een kantoor waar ik zo'n beetje de hele dag kon fokken/facebooken.
Sindsdien van werk gewisseld, en nu zit t er voorlopig niet meer in
Slap excuusquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik sta achter de camera, niet ervoor
Sta jij op de foto dan?quote:
Jaquote:
Privé materiaalquote:
Nee hoor. Komt ook onlinje.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht,, stond jij aan de rechterkant, links voor de fotograaf?
MET JE OGEN DICHT?
OP ALLEBEI DE FOTO'S?
ik stond idd helemaal aan rechts, voor jou links.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht,, stond jij aan de rechterkant, links voor de fotograaf?
MET JE OGEN DICHT?
OP ALLEBEI DE FOTO'S?
Is een screenshot uit een filmpje (1/50 shutter speed)quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
Alhoewel die niet 100% scherp is, is het wel een sprekende foto.
Een canoninja in het wild!!!1!!einz!!quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:04 schreef Susteren het volgende:
Barre tijden hier in limburg, vooral (eer)gister![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dit zijn niet de foto's die we van je willen zienquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:04 schreef Susteren het volgende:
Barre tijden hier in limburg, vooral (eer)gister![]()
[ afbeelding ]
extern heb ik alleen voor de backups USB.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Helemaal klaar met die USB2.0 schijven.
Dus ik heb maar naast mijn huidige firewire schijf 2x2TB ernaast besteld.
Ik zet niets intern, lopen nu twee usb schijven en firewire schijf. dubbele back-up, als er eentje vol is verdwijnt die in de kast.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
extern heb ik alleen voor de backups USB.
De rest gaat gewoon op interne schijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |