Het bewerken van OP kan maar een bepaalde tijd. Anders even lijntje uitgooien bij de mods.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:24 schreef Gulara het volgende:
Mezelf nog even uit de lijst gehaald.![]()
Regel ik eindelijk internet, zit in met een iPad met lege batterij.![]()
![]()
![]()
![]()
Dus tot morgen!
Ik merk als ik rust neem dat mijn lichaam daar heel dankbaar op reageert, maar als ik dan weer eens aan de slag ga dan kost het ook meer moeite om weer op gang te komen. Kan lastig zijn om een middenweg te vinden.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:03 schreef vencodark het volgende:
Van het weekend de laatste spullen gehaald en vanavond partnerles bij de yoga. Nu 4 uur gewerkt en al lekker pijn in mijn rug. Vanmorgen heel regelmatig duizelig en draaierig op werk. Heel vervelend want schiet niet op. Gelukkig was ik vroeg klaar. Nog 3 weekjes volhouden! Gister weinig honger gehad maar toch 2 keer ineens moeten overgeven.
Wat tof is dat!quote:Op maandag 11 maart 2013 12:55 schreef Juud79 het volgende:
19 weken zwanger vandaag bedenk ik me opeens, nog een weekje en dan zit ik al op de helft.![]()
En we hebben eindelijk de naam voor ons jongetje gekozen gisteren, zo fijn!
Vriendin van mij heeft pas besloten toen ze naar de OK werd gereden voor de keizersnede, serieus. Ze konden het maar niet eens worden, en toen het een spoedks werd hebben ze maar snel iets gekozen, er was geen tijd meer.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:01 schreef LadyBlack het volgende:
Wij moeten nog stééds een beslissing nemen over de naam![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:05 schreef hilliebillie het volgende:
heeft er misschien iemand een pm/dm voor mij met de naam van pi? ik ben zo benieuwd
Me too!!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:05 schreef hilliebillie het volgende:
heeft er misschien iemand een beetje pm/dm met de naam van pi? ik ben zo benieuwd
Ik ook!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:05 schreef hilliebillie het volgende:
heeft er misschien iemand een beetje pm/dm met de naam van pi? ik ben zo benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |