SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Murdera op 11-03-2013 18:51:33 ]![]()
Haha nee hoeft niet hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja sup dan moir, moet ik klappen uitdelen?
Fuck the EBU.![]()
Heb ik ook niet, zie wel waar dit eindigtquote:quote:Op maandag 11 maart 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zit er binnen 5 minuten he, ik ben er voor je skatje.
FOK!stoner-knokploeg, vast een stuk trager dan de FOK!knokploeg![]()
Fuck the EBU.![]()
Maar ga wel echt minder blowen, begint nu steeds meer negatief effect op m'n gemoedstoestand te geven. Waar het eerst m'n zorgen juist weghaalde wordt het er nu niet echt beter meer op
Fuck the EBU.![]()
Het zal me aan m'n anus oxideren, dat soort kleine dingen moet je je niet druk om makenquote:Op maandag 11 maart 2013 12:07 schreef Impect het volgende:
Valt niemand nou op dat het nummer in de TT niet klopt?.
![]()
Meh, geef me een minuut.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:00 schreef Moira. het volgende:
FOK!stoner-knokploeg, vast een stuk trager dan de FOK!knokploeg![]()
![]()
![]()
volgorde in m'n hoofd klopt nu ook niet meer, dit brengt mij in de war, dat zijn juist de dingen waar ik me druk om maakquote:Op maandag 11 maart 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het zal me aan m'n anus oxideren, dat soort kleine dingen moet je je niet druk om maken.
Je weet het niet?!![]()
Alleen mono en mur dacht ik?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:20 schreef Serpenthax het volgende:
hoeveel mensen zitten er in dit topic die niet smoken eigenlijk?![]()
Ik zou zeggen: 0. Maar toen zag ik Murdera's post.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:20 schreef Serpenthax het volgende:
hoeveel mensen zitten er in dit topic die niet smoken eigenlijk?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Je kan er geen coïtus om geven?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het zal me aan m'n anus oxideren, dat soort kleine dingen moet je je niet druk om maken.
Volgens Wikipedia is bijslaap een synoniem daarvan trouwens.Als iemand aan mij vraagt of ik zin heb om wat bij te slapen, zou ik toch ernstig verrast worden..
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Mag ik dan ook niet naar de meet komen?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar mono gaat wel meeroken op de meet toch?![]()
![]()
neequote:Op maandag 11 maart 2013 12:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mag ik dan ook niet naar de meet komen?
Fuck the EBU.![]()
Ik ben een heeeuuule knappe stonerquote:Op maandag 11 maart 2013 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Knappe stoner die mij tegen kan houden.
Fuck the EBU.![]()
We gaan gewoon allemaal in een stapel voor je liggen.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Knappe stoner die mij tegen kan houden.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik heb het droomshowliedje in m'n hoofd.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
We gaan gewoon allemaal in een stapel voor je liggen.quote:![]()
![]()
![]()
Kakzooi, m'n shag is op, m'n moeder is sinds gister gestopt met roken dus ik kan ook geen sigaretje aan haar vragen en m'n bong werkt niet lekker meer![]()
![]()
Nah, even mn bong goed schoonmaken ofzoquote:Op maandag 11 maart 2013 12:35 schreef Serpenthax het volgende:
Dan zelf een bong maken van een fles, ijzeren buisje en aluminium foliemisschien dat dat helpt
![]()
Het is pas de 11e, hoe kun je zonder geld zitten? :Squote:Op maandag 11 maart 2013 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
geen money, en t is mn allerlaatste beetje wietOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dit is nou toch eens een gesprek wat ik nooit had verwacht met Henk..
Hij zegt dat alles wat hij ziet de vieze luie stoner is die op internet met haar stonervriendjes (ja, jullie, ghehe) rondhangt.
Deels waar, maar dit doe ik in mijn vrije tijd.
Ik kan gewoon niet geloven dat hij niet ziet wat voor moeite ik voor hem doe, dat hele gedoe met die kamer en de zolder en de andere kamer die nu leeg en opgeruimd zijn zodat ik m'n eigen kamer voor mezelf kan inrichten, spullen die nog een eigen plekje moeten krijgen aan het sorteren, elke keer wel een doos weetjewel. Bij hem thuis doe ik altijd z'n hele fucking huishouden zonder dat hij daarom vraagt, ik wil zelfs voor hem leren koken. Dan nog buitenbeschouwing latend hoe veel aandacht en liefde hij van mij krijgt en dat ligt ook niet voor het oprapen, iemand die zo goed voor hem is.
Fuck hem als hij dat écht niet ziet, ik kan niet geloven dat ik zó fout in iemand heb gezeten.
Denk ook niet dat hij het meent, maar gewoon gefrustreerd is, maar toch...Fuck the EBU.![]()
Ben pas sinds half februari weer aan het werk dus kreeg maar geld van 2 weken werk en moest nog wat rekeningen betalenquote:Op maandag 11 maart 2013 12:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is pas de 11e, hoe kun je zonder geld zitten? :Sdus eind van de maand cash ik wel met 6 weken salaris van appie en 4 weken van de post maar tot die tijd word het ff wachten
![]()
![]()
Ik zou het niet eens leuk meer vinden als er elke week wel iets is waardoor hij me verdrietig maakt manquote:Op maandag 11 maart 2013 12:36 schreef Moira. het volgende:
Hij zegt dat alles wat hij ziet de vieze luie stoner is die op internet met haar stonervriendjes (ja, jullie, ghehe) rondhangt.
Ik kan gewoon niet geloven dat hij niet ziet wat voor moeite ik voor hem doe, dat hele gedoe met die kamer en de zolder en de andere kamer die nu leeg en opgeruimd zijn zodat ik m'n eigen kamer voor mezelf kan inrichten, spullen die nog een eigen plekje moeten krijgen aan het sorteren, elke keer wel een doos weetjewel. Bij hem thuis doe ik altijd z'n hele fucking huishouden zonder dat hij daarom vraagt, ik wil zelfs voor hem leren koken. Dan nog buitenbeschouwing latend hoe veel aandacht en liefde hij van mij krijgt en dat ligt ook niet voor het oprapen, iemand die zo goed voor hem is.
Fuck hem als hij dat écht niet ziet, ik kan niet geloven dat ik zó fout in iemand heb gezeten.
Denk ook niet dat hij het meent, maar gewoon gefrustreerd is, maar toch...![]()
![]()
Komt vaak door mezelf hoor, dat ik te veel op zijn lip zit. En is ook niet elke week gelukkig.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens leuk meer vinden als er elke week wel iets is waardoor hij me verdrietig maakt man
Maar dit komt voor mij ineens best out of nowhere. Al helemaal omdat ik al een half jaar zeg "Als je vind dat ik te veel blow, moet je het zeggen. Als je er last van heb dat ik blow, moet je het zeggen", en dan godverdomme niks zeggen en het een half jaar later ineens als argument gebruiken om er een punt achter te zetten![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Dit herken ik.. A. heeft ook een paar keer heel bot gezegd dat ik maar op FOK! moest gaan naar mijn 'vrienden'. Maar wat gemeen van Henk terwijl je zo je best doet. Ik zou gewoon op een later tijdstip eens vragen waarom die zo doet..quote:Op maandag 11 maart 2013 12:36 schreef Moira. het volgende:
Denk ook niet dat hij het meent, maar gewoon gefrustreerd is, maar toch...Your beauty never ever scared me.![]()
Ja precies, dat zegt hij ook wel eens.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit herken ik.. A. heeft ook een paar keer heel bot gezegd dat ik maar op FOK! moest gaan naar mijn 'vrienden'. Maar wat gemeen van Henk terwijl je zo je best doet. Ik zou gewoon op een later tijdstip eens vragen waarom die zo doet..
Kan me ook écht niet voorstellen dat dit 'het einde' is ofzo, zal vast volgende week wel weer goed zijn. Maargoed je weet maar nooit..Fuck the EBU.![]()
Maar ik zie Vas net wat postten over elke week verdrietig maken? Ik mis iets? Hebben jullie zovaak mot dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, dat zegt hij ook wel eens.
Kan me ook écht niet voorstellen dat dit 'het einde' is ofzo, zal vast volgende week wel weer goed zijn. Maargoed je weet maar nooit..Your beauty never ever scared me.![]()
Haha nee hoor, zo is 't gelukkig ook weer niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik zie Vas net wat postten over elke week verdrietig maken? Ik mis iets? Hebben jullie zovaak mot dan?
En vaak als ik verdrietig om hem ben dan ligt dat vaak aan mezelf, omdat ik te veel van hem verwacht en te veel op z'n lip zit.
Maar dat was dus weer geminderd, komtie met dit
Ik ben heel benieuwd hoe dit uitpakt, ik hoop dat hij wat meerdere kanten van de zaak wil bekijken. En mocht het zo blijven, moet ik ook eens bij mezelf gaan denken of dat überhaupt wel zou zijn wat ik verdien..
Maar kan het me écht niet voorstellen. Want hij is écht een goede vent met een goed hart, he just hasn't met anyone like me, ever
Fuck the EBU.![]()
Zei hij letterlijk van ik vind dat je teveel blowt dus ik wil ermee stoppen of?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha nee hoor, zo is 't gelukkig ook weer niet.
En vaak als ik verdrietig om hem ben dan ligt dat vaak aan mezelf, omdat ik te veel van hem verwacht en te veel op z'n lip zit.
Maar dat was dus weer geminderd, komtie met dit
Ik ben heel benieuwd hoe dit uitpakt, ik hoop dat hij wat meerdere kanten van de zaak wil bekijken. En mocht het zo blijven, moet ik ook eens bij mezelf gaan denken of dat überhaupt wel zou zijn wat ik verdien..
Maar kan het me écht niet voorstellen. Want hij is écht een goede vent met een goed hart, he just hasn't met anyone like me, ever![]()
In dit soort situaties heb ik toch altijd trek in een joint om even overal geen fuck meer om te geven. Maar pakt waarschijnlijk toch niet uit zoals ik het wil, dus ga ik maar weer ziek peuken roken
Daar is blowen wel handig voor, je rookt minder1 joint vervangt 10 sigaretten ofzo
Fuck the EBU.![]()
Nee, maar dat hij niet met 'mijn manier van leven' kan om gaan, wat voor hem inhoudt (hoe hij het doet laten overkomen) de hele dag door blowen en FOK!ken en op m'n reet zitten.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zei hij letterlijk van ik vind dat je teveel blowt dus ik wil ermee stoppen of?
Sowieso blow ik alleen 's avonds als ik niks meer te doen heb, en ook al staat FOK! aan op de laptop zegt nog niet dat ik niet in de andere kamer aan het opruimen benEr zijn zeker wel dagen dat ik de hele dag op mijn reet zit, maar wie zou dat niet doen als je zo weinig verplichtingen hebt als ik? Bovendien vind ik het toch echt niet afwegen aan de dingen die ik WEL doe.
Mja dat ziet hij dus niet, en omdat hij dat niet ziet is het er niet...
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, maar dat hij niet met 'mijn manier van leven' kan om gaan, wat voor hem inhoudt (hoe hij het doet laten overkomen) de hele dag door blowen en FOK!ken en op m'n reet zitten.
Sowieso blow ik alleen 's avonds als ik niks meer te doen heb, en ook al staat FOK! aan op de laptop zegt nog niet dat ik niet in de andere kamer aan het opruimen benEr zijn zeker wel dagen dat ik de hele dag op mijn reet zit, maar wie zou dat niet doen als je zo weinig verplichtingen hebt als ik? Bovendien vind ik het toch echt niet afwegen aan de dingen die ik WEL doe.
Mja dat ziet hij dus niet, en omdat hij dat niet ziet is het er niet...Wat zeurt hij nou, je werkt toch en als je verder geen school hebt dan valt er ook niks boeiends te doen
![]()
True. Grootste issue is vooral dat ik structuur mis, mja dat gaat ook al snel als je maar 12 uur in de week werkt. Mezelf aanzetten om iets te doen aan die kamer gaat wel aardig, maar in je eentje toch minder snel dan wanneer er vriendinnen meehelpen. En ja, die zijn er niet elke dag, sorry Henkquote:Op maandag 11 maart 2013 12:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Wat zeurt hij nou, je werkt toch en als je verder geen school hebt dan valt er ook niks boeiends te doen
Fuck the EBU.![]()
Hehe, overdrijf je niet een heeeeeel klein beetje Moira? Je klinkt nu wel als een extreem goede vriendin.
zou me er maar vast op voorbereiden als ik jou was schatje.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens leuk meer vinden als er elke week wel iets is waardoor hij me verdrietig maakt man![]()
![]()
Een organisme dat zichzelf beschrijft zal nooit volledig geloofwaardig zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:02 schreef Ugjerke het volgende:
Hehe, overdrijf je niet een heeeeeel klein beetje Moira? Je klinkt nu wel als een extreem goede vriendin.![]()
![]()
jullie wonen toch niet samen ofzo? julie zien elkaar alleen in het weekend toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, maar dat hij niet met 'mijn manier van leven' kan om gaan, wat voor hem inhoudt (hoe hij het doet laten overkomen) de hele dag door blowen en FOK!ken en op m'n reet zitten.
Mja dat ziet hij dus niet, en omdat hij dat niet ziet is het er niet...![]()
Op z'n snelst 1x in de 2 weken, maar zit vaak zat 4 of 6 weken tussenquote:Op maandag 11 maart 2013 13:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
jullie wonen toch niet samen ofzo? julie zien elkaar alleen in het weekend toch?
Fuck the EBU.![]()
waar heeft hij dan precies last van?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op z'n snelst 1x in de 2 weken, maar zit vaak zat 4 of 6 weken tussen![]()
Dan ga ik aan de heroinequote:Op maandag 11 maart 2013 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou me er maar vast op voorbereiden als ik jou was schatje.![]()
![]()
Klopt, als je hoort wat ze allemaal over die Noord-Koreaanse dictator zeggen, denk ik "Klootzak, dat is mijn verdienste!".quote:Op maandag 11 maart 2013 13:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een organisme dat zichzelf beschrijft zal nooit volledig geloofwaardig zijn.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat hij z'n best voor mij doet om mij in te laten zien dat ik bepaalde aspecten in mijn leven anders moet aanpakken en structuur vormen en mij daarbij wilt helpen, maar hij dus geen directe progressie ziet.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
waar heeft hij dan precies last van?
Nouja dat ziet hij wel want de bovenverdieping hier is helemaal opgeruimd, maar blijkbaar vind hij het belangrijker om meer op de negatieve dingen te letten.
En veel dingen veranderen ook in mijn mindset zegmaar, een soort interne struggle, dat kan hij niet zien nee, maar hij helpt me daar dus wel mee.
Mja ik snap het ook allemaal niet meer wat hij van me wilt. Ik wéét zijn echte oprechte gevoelens voor mij en zijn goede intenties enzo, maar dan toch zo kort door de bocht en ineens de handdoek in de ring gooien zonder eerst ff duidelijk te verkondigen wat er nou aan de hand is, vind ik toch vreemd.
Wat nou als hij dit straks wel allemaal serieus meent en erbij blijft, dan ben ik gvd mooi m'n soulmate kwijt
Doei toekomst en doei progressie waar ik zo lekker mee bezig was
Fuck the EBU.![]()
Geen idee, hij weet m'n username en ik weet dat hij er ook wel eens eerder heeft gekeken. Hij zegt nooit zulke dingen te doen maar je weet maar nooitquote:Op maandag 11 maart 2013 13:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Oja hij leest hier toch ook weleens mee?
En anders; hoi
Hij weet ook dat ik een goede vriendin ben, in veel opzichten.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:02 schreef Ugjerke het volgende:
Hehe, overdrijf je niet een heeeeeel klein beetje Moira? Je klinkt nu wel als een extreem goede vriendin.
Maar in sommige dingen ook niet, of iig niet wat hij graag zou willen zien, en blijkbaar (maar hopelijk niet) weegt dat zwaarder dan al het andere
Fuck the EBU.![]()
Mensen die een luie chick niet diggenLekker allebei je shit doen. Henk komt een beetje over als een wijf die geen aandacht krijgt.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Heb 'm juist te veel aandacht gegeven denk ik.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:12 schreef E.B.A.H. het volgende:
Mensen die een luie chick niet diggenLekker allebei je shit doen. Henk komt een beetje over als een wijf die geen aandacht krijgt.
Mja, genoeg R&P voor nu, ik heb mijn bijdrage weer geleverd hier![]()
Fuck the EBU.![]()
Ik rook een peukjequote:Op maandag 11 maart 2013 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Rook er eentje, iek zeg ies goed foor jauw.
Wil voor mezelf ook ff bewijzen dat ik heus wel een paar dagen zonder wiet kan
Fuck the EBU.![]()
Dat kan iedereen wel, of je het wilt is de vraag.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik rook een peukje
Wil voor mezelf ook ff bewijzen dat ik heus wel een paar dagen zonder wiet kan
[/Wijze woorden]![]()
Een luie chick die toch eten voor je wil maken en wat shit met kamers doet ofzo. Klinkt ook wel goed. Ik vind het juist irritant dat de meeste meiden het niet tof vinden als je je shit doet, maar steeds samen met je je shit willen doen. Nee, laat me, het is mijn shit.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:12 schreef E.B.A.H. het volgende:
Verklaard wel waarom ik niet echt relaties heb gehad.
Voor nu wil ik mezelf dat wel even bewijzen, jaquote:Op maandag 11 maart 2013 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel, of je het wilt is de vraag.
[/Wijze woorden]
Fuck the EBU.![]()
Ik zou zeggen 40% van de shit samen, en allebei 30% lekker je eigen shit shitten, terwijl je ondertussen wel geïnteresseerd blijft in elkaars shit, ook los van elkaar, jwz.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een luie chick die toch eten voor je wil maken en wat shit met kamers doet ofzo. Klinkt ook wel goed. Ik vind het juist irritant dat de meeste meiden het niet tof vinden als je je shit doet, maar steeds samen met je je shit willen doen. Nee, laat me, het is mijn shit.
Verklaard wel waarom ik niet echt relaties heb gehad.Fuck the EBU.![]()
Zo is dit bij mij ook iddquote:Op maandag 11 maart 2013 13:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een luie chick die toch eten voor je wil maken en wat shit met kamers doet ofzo. Klinkt ook wel goed. Ik vind het juist irritant dat de meeste meiden het niet tof vinden als je je shit doet, maar steeds samen met je je shit willen doen. Nee, laat me, het is mijn shit.
Verklaard wel waarom ik niet echt relaties heb gehad..
![]()
![]()
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Tijd voor een jointje. Net even heel snel mijn kamer opgeruimd haha. PffYour beauty never ever scared me.![]()
quote:quote:Op maandag 11 maart 2013 13:13 schreef Moira. het volgende:
Mja, genoeg R&P voor nu, ik heb mijn bijdrage weer geleverd hier![]()
![]()
Ik voel je..quote:Op maandag 11 maart 2013 13:15 schreef Moira. het volgende:
Het leek zo perfect![]()
Beter is 't serieus niet over, dan ga ik wel beetje dood enzo
quote:Op maandag 11 maart 2013 13:15 schreef Moira. het volgende:
Het leek zo perfect![]()
Beter is 't serieus niet over, dan ga ik wel beetje dood enzoHet is vast niet voorbij
Your beauty never ever scared me.![]()
Tijd zal het zeggen..quote:Op maandag 11 maart 2013 13:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan het ook echt niet geloven, mja we'll seeYour beauty never ever scared me.![]()
Deze voel ik ook. Zo irritant als je even rust wil en er een eentje in je nek staat te hijgen.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Verklaard wel waarom ik niet echt relaties heb gehad.
Ik weet niet hoeveel percentage waarin thuis hoort. Ik zou eerder kijken naar wat voor soort shit het is. Als het echt kut gaat met je vriend(in) mag je meer met shit bemoeien dan wanneer alles gewoon z'n gang gaat.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 40% van de shit samen, en allebei 30% lekker je eigen shit shitten, terwijl je ondertussen wel geïnteresseerd blijft in elkaars shit, ook los van elkaar, jwz.Van welke kant? Bemoei jij je teveel?quote:
Oeh 11 Mei heb ik een thema avond hier op de Zaterdag. Met allemaal foute muziek uit de 80's, 90's enz en verkleden enz
Your beauty never ever scared me.![]()
Oh, beter. Is je vriend daar wel blij mee of is dat ook een Henk?quote:
Ik heb geen vriendquote:Op maandag 11 maart 2013 13:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh, beter. Is je vriend daar wel blij mee of is dat ook een Henk?![]()
![]()
Morgen gewoon 24Was wel een chille jaar.
Faka abi ik ben donderdag jarigquote:Op maandag 11 maart 2013 13:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
![]()
*spiekt op profiel*quote:
Nah, Amsterdam. Laat maar.
Heb sinds een paar jaar een hekel aan m'n eigen verjaardag, wat een klotedag is dat..quote:Op maandag 11 maart 2013 13:30 schreef E.B.A.H. het volgende:
Maar gefeliciteerd alvast
Je weet het niet?!![]()
Ai. Daarom ben je ook zo ziek in je hoofd.quote:
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:32 schreef Impect het volgende:
[..]
Heb sinds een paar jaar een hekel aan m'n eigen verjaardag, wat een klotedag is dat..
Maar gefeliciteerd alvastMy nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
'quote:Op maandag 11 maart 2013 13:32 schreef Impect het volgende:
[..]
Heb sinds een paar jaar een hekel aan m'n eigen verjaardag, wat een klotedag is dat..
Maar gefeliciteerd alvast
Ik vind het vooral vervelend dat ik een hele decentrale vriendengroep heb. Ik ken her en der wat mensen, maar ik heb geen duidelijke kliek. Dus ik kan ze wel uitnodigen om langs te komen, maar het zijn zo'n beetje allemaal vreemden voor elkaar.
Al gaat dat bij de pubquiz in de Stomme van Campen best aardig, misschien als ze elkaar daarvan leren kennen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dan heb je de foute chicks gekent.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Verklaard wel waarom ik niet echt relaties heb gehad.![]()
![]()
Ik ken wel een enkeling waarbij ik dat probleem niet had, maar daar werd ik dan weer maatjes mee omdat er geen spanning was.quote:
En geeneens met benefits.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ken wel een enkeling waarbij ik dat probleem niet had, maar daar werd ik dan weer maatjes mee omdat er geen spanning was.
Mjah, het is wel lastig, je moet ook nog die ruwe fysieke lust behouden. Maar dat is wel mogelijk hoor.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ken wel een enkeling waarbij ik dat probleem niet had, maar daar werd ik dan weer maatjes mee omdat er geen spanning was.![]()
![]()
![]()
vissen 4 lifequote:Op maandag 11 maart 2013 13:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ai. Daarom ben je ook zo ziek in je hoofd.![]()
![]()
Omdat ik dan niet weet hoe ik me moet gedragenquote:![]()
gewoon een kutdag meer is het niet
Je weet het niet?!![]()
Nu heb ik zin in een lekker visje.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Niet helemaal wat ik in gedachte had, maar oké.quote:
Ik moest echt keihard lachenquote:
Je komt over als een rijkeluiskind die niet weet het leven te waarderen.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef Impect het volgende:
[..]
Omdat ik dan niet weet hoe ik me moet gedragen![]()
gewoon een kutdag meer is het nietMy nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Ik weet het serieus niet maar het kwam echt droog over..quote:Mensen kunnen het niet handlen dat ik melig ben. Word weer vreemd aangekeken.
Haha!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je komt over als een rijkeluiskind die niet weet het leven te waarderen.Gelukkig ben ik dat niet.
Je weet het niet?!![]()
Wat een wijfje ben je toch ook weer hequote:Op maandag 11 maart 2013 14:24 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet maar het kwam echt droog over..Mensen kunnen het niet handlen dat ik melig ben. Word weer vreemd aangekeken.
Zeker ook de enige die in de klas zat te giechelen als de meester aftrekken zei.
![]()
Niets mis mee.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je komt over als een rijkeluiskind die niet weet het leven te waarderen.![]()
![]()
Ik moest lachen.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een wijfje ben je toch ook weer heZeker ook de enige die in de klas zat te giechelen als de meester aftrekken zei.
![]()
![]()
*grinnik*Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
De combinatie van boosheid, frustratie en verdriet is kut.
Waarom kunnen alle mensen niet gvd gewoon doen wat ik wil
Tijd voor een peuk.
Fuck the EBU.![]()
Terechte klacht wel. Als ik aan de macht ben...quote:Op maandag 11 maart 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
Tijd voor een peuk.![]()
![]()
Wat wil je dat ik doe dan? :/quote:Op maandag 11 maart 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
Tijd voor een peuk.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Das nie hoe het werktquote:Op maandag 11 maart 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
Tijd voor een peuk.![]()
![]()
Sowieso.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een wijfje ben je toch ook weer heZeker ook de enige die in de klas zat te giechelen als de meester aftrekken zei.
Mijn hele bek is ral van binnen.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Alles zou dan gewoon goed gaan weetje, maar sommige mensen moeten weer van die onhandige dingen doen/zeggen die alles alleen maar moeilijker makenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Terechte klacht wel. Als ik aan de macht ben...Henk overtuigen dat hij niet zo moeilijk moet doen en in moet zien hoe ik m'n best voor hem doe en geweldig voor 'm ben enzoquote:Ja goftedommequote:
Fuck the EBU.![]()
Enorme muur om ze tegenaan te zetten.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alles zou dan gewoon goed gaan weetje, maar sommige mensen moeten weer van die onhandige dingen doen/zeggen die alles alleen maar moeilijker maken![]()
Vasili Blokhin een baan geven, probleem opgelost![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Enorme muur om ze tegenaan te zetten.![]()
Vasili Blokhin een baan geven, probleem opgelost
Fuck the EBU.![]()
Hahah tuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet ook gelijk doorslikken, niet eerst gorgelen.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Te laat.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar Henkie mag niet dood hoor
Verder is hij wel heel braaf enzeu![]()
![]()
Ik vond het al zo raar dat hij niks terug zei.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar dat hij niks terug zei.Fuck the EBU.![]()
Euhm Moira, ik heb echt mijn best gedaan, en als je wil kan ik wel een doosje met overblijfselen opsturen.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:11 schreef Murdera het volgende:
Euhm Moira, ik heb echt mijn best gedaan, en als je wil kan ik wel een doosje met overblijfselen opsturen.Graag
Fuck the EBU.![]()
Niet doen, dan ben je niet meer te herkennen.quote:If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Een foto van je kontje in strakke jeansquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:52 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Een foto van je kontje in strakke jeans![]()
Een UI met jezelf erin is zooooo 2011.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:52 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Een foto van je kontje in strakke jeans![]()
Ok app het dan maar.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een UI met jezelf erin is zooooo 2011.Zet mijn eikel als UI.
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ok app het dan maar.Zet mijn eikel als UI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heeft wel pijplippen jaquote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet perse, maar je hebt er wel een goede mond voor, misschien weet je me te overtuigen.![]()
Zijn die ook nice ja?quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Wel gewoon mooi en roze of rosbief?quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wel gewoon mooi en roze of rosbief?Wat ben je toch een gentlemen.
![]()
![]()
Vind je ja? Thanks mate.quote:
Ja toch. Vrouwen moet je met respect en liefde behandelen.quote:
Bruinroze, ofzo.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wel gewoon mooi en roze of rosbief?![]()
![]()
Geil.quote:
Check je DM. Zoiets?quote:
Ik geef Mur dan ook nooit ongelijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zeg Mur net ja, dat ze geil zijn.Luister naar die man.
Ohquote:
Maar nu we het er toch over hebben. Iets in die richting of niet no?quote:My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:19 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Maar nu we het er toch over hebben. Iets in die richting of niet no?![]()
![]()
Whehequote:
Ik wist hetquote:Op maandag 11 maart 2013 17:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn pener, altijd toch je weet zelf![]()
![]()
Ik ging nog twijfelen of ik 'em moest inkoppen.quote:
Gewoon bruinquote:Op maandag 11 maart 2013 17:19 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Maar nu we het er toch over hebben. Iets in die richting of niet no?![]()
![]()
ik ookquote:Op maandag 11 maart 2013 17:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ging nog twijfelen of ik 'em moest inkoppen.![]()
![]()
Chocolate pussyquote:
Beetje fappen op dit gesprek over vasjequote:Op maandag 11 maart 2013 17:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Chillbroek aan altijd goed toch en dan ff de kliko buitenzetten![]()
![]()
Ik zat al te lurken jaquote:Op maandag 11 maart 2013 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beetje fappen op dit gesprek over vasje![]()
Ik zou kopen als ze dit van je poesje zouden maken.
![]()
Er is mij ooit gevraagd of ik een afdruk van mn lul wilde laten maken, dat wilde ze voor haar verjaardag.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
/_0/_quote:Op maandag 11 maart 2013 17:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Een chocolade lollie?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Heb je toen een dildo gemaakt voor haar?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:30 schreef Murdera het volgende:
Er is mij ooit gevraagd of ik een afdruk van mn lul wilde laten maken, dat wilde ze voor haar verjaardag.
Haha neequote:Op maandag 11 maart 2013 17:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je toen een dildo gemaakt voor haar?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maaruh, waar haal je dat?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Heb je toen een dildo gemaakt voor haar?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Nice, kan je mannen leren hoe ze goed moeten beffen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:35 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Pussy lolly Googlen
http://www.ero-goedkoper.nl/pussy-lolly-p-2739.html![]()
Ben er ook niet zo van maar zou wel raken. Ben meer van de kontjes.quote:
Denk het niet. Je moet die softe lippen kunnen voelen en proeven met je tong en lippen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nice, kan je mannen leren hoe ze goed moeten beffen.
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:41 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Denk het niet. Je moet die softe lippen kunnen voelen en proeven met je tong en lippen.Heb het toch ook over de techniek op zich
![]()
Dat gaat niet als het niet voelt.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Heb het toch ook over de techniek op zich
Beetje op een hard stukje snoep lopen likken.
Oke dan befkoning.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat gaat niet als het niet voelt.Beetje op een hard stukje snoep lopen likken.
![]()
![]()
Likken is fucking geilquote:Ik mis dat meer dan neuken zelf.
Helemaal losgaan op dat kutje,
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Likken is fucking geilIk mis dat meer dan neuken zelf.
Helemaal losgaan op dat kutje,
![]()
![]()
quote:
Ja nou, dan ben ik er nog voor jequote:Op maandag 11 maart 2013 13:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat hij z'n best voor mij doet om mij in te laten zien dat ik bepaalde aspecten in mijn leven anders moet aanpakken en structuur vormen en mij daarbij wilt helpen, maar hij dus geen directe progressie ziet.
Nouja dat ziet hij wel want de bovenverdieping hier is helemaal opgeruimd, maar blijkbaar vind hij het belangrijker om meer op de negatieve dingen te letten.
En veel dingen veranderen ook in mijn mindset zegmaar, een soort interne struggle, dat kan hij niet zien nee, maar hij helpt me daar dus wel mee.
Mja ik snap het ook allemaal niet meer wat hij van me wilt. Ik wéét zijn echte oprechte gevoelens voor mij en zijn goede intenties enzo, maar dan toch zo kort door de bocht en ineens de handdoek in de ring gooien zonder eerst ff duidelijk te verkondigen wat er nou aan de hand is, vind ik toch vreemd.
Wat nou als hij dit straks wel allemaal serieus meent en erbij blijft, dan ben ik gvd mooi m'n soulmate kwijt
Doei toekomst en doei progressie waar ik zo lekker mee bezig wasJeweet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2013 17:46:56 ]![]()
Internetliefdequote:Op maandag 11 maart 2013 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja nou, dan ben ik er nog voor jeJeweet.
Fuck the EBU.![]()
Mono to the rescuequote:Op maandag 11 maart 2013 17:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja nou, dan ben ik er nog voor jeJeweet.
![]()
![]()
Dit gaat me veelte hard.
Ik stop met het volgen van dit topic.
![]()
Dagdag Smookertjes.Ook in moeilijke tijden.![]()
Schande!quote:Op maandag 11 maart 2013 17:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dit gaat me veelte hard.
Ik stop met het volgen van dit topic.
![]()
Dagdag Smookertjes.Soms gaat 't hier juist fucking traag
Fuck the EBU.![]()
Ga daten met Monoquote:
Wat een held maar ook weer niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee Mono heeft al 9 FOK!sters geneukt en hij is een trein-nerd
Maar wel lief![]()
Vreemde combinatie voor zo'n baas/nerd he?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:04 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat een held maar ook weer niet.![]()
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Mwa. In de trein kom je natuurlijk veel meer leuke dames tegen dan als je in een auto zit.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vreemde combinatie voor zo'n baas/nerd he?
Pas 9 FOK!sters? Wat een amateur zegquote:Op maandag 11 maart 2013 18:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee Mono heeft al 9 FOK!sters geneukt en hij is een trein-nerd
Maar wel lief![]()
Ja maar hij zit voorin de trein waar hij in een zakje moet pissen als hij moet plassen en de blauwe deur van op slot zitquote:Op maandag 11 maart 2013 18:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mwa. In de trein kom je natuurlijk veel meer leuke dames tegen dan als je in een auto zit.
Fuck the EBU.![]()
Stiekem zit 'ie te fappen in dat treintje jwzquote:Op maandag 11 maart 2013 18:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben geen trein nerd.
Gezonde interesse in mijn vakgebied heet datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Neuken in de trein, laatste trein pakken van een baggerklein kak station en dan ff snel doen in een lege coupé
Toilet is veels te klein, tenzij je de koploper hebt. Die hebben ruime toiletten, ook voor rolstoelers.![]()
Mono, ze geeft je een hint. Of is Vas één van de negen?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Zou best wel eens op/in een trein willen neuken. Op de voorkant.My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
goede uiquote:Op maandag 11 maart 2013 18:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben geen trein nerd.
Gezonde interesse in mijn vakgebied heet dat![]()
Ik heb Vas (nog) nooit gezien.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:16 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Mono, ze geeft je een hint. Of is Vas één van de negen?
Lijkt me een prima meid om een keer mee te gaan drinken chillen hoor.![]()
Staat wel nog een keer op m'n lijstje ja, seks in een treinquote:Op maandag 11 maart 2013 18:16 schreef Monopoly het volgende:
Neuken in de trein, laatste trein pakken van een baggerklein kak station en dan ff snel doen in een lege coupé
Toilet is veels te klein, tenzij je de koploper hebt. Die hebben ruime toiletten, ook voor rolstoelers.
Fuck the EBU.![]()
Je maakte een typoquote:Op maandag 11 maart 2013 18:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb Vas (nog) nooit gezien.
Lijkt me een prima meid om een keer mee te gaan drinken chillen neuken hoor.
Fuck the EBU.![]()
Whaahahahaquote:
Nee, ik wil iemand wel een beetje kennen. Je moet vertrouwen hebben. Voor het zelfde geld bijt ze je piemel er af ofzo weetje.![]()
Maar dat vind je toch lekker?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whaahahaha
Nee, ik wil iemand wel een beetje kennen. Je moet vertrouwen hebben. Voor het zelfde geld bijt ze je piemel er af ofzo weetje.
Fuck the EBU.![]()
Heeft iemand ooit wel eens z'n tanden in je kittelaar of schaamlipjes gezet en ff flink kracht gezet ?quote:![]()
![]()
-1 voor het gebruik van het woord 'kittelaar'quote:Op maandag 11 maart 2013 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heeft iemand ooit wel eens z'n tanden in je kittelaar of schaamlipjes gezet en ff flink kracht gezet ?![]()
![]()
En een piemol kan veel meer hebben dan een clit
Fuck the EBU.![]()
Kittelaar kan je mee rijmen.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
-1 voor het gebruik van het woord 'kittelaar'![]()
![]()
En een piemol kan veel meer hebben dan een clit
Maar ook een piemel is gevoelig. Ballen net zo.
Ik ben een keer serieus verkeerd op de fiets gestapt en ik heb staan kotsen van die pijn die omhoog trok door mijn buik. Dus net zo erg![]()
![]()
Bro.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb Vas (nog) nooit gezien.
Lijkt me een prima meid om een keer mee te gaan drinken chillen hoor.Je zou haar doen hoor
![]()
![]()
Nja maar pijn in je ballen na ruige seks is fijner dan pijn in je ballen na het verkeerd op je fiets stappenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kittelaar kan je mee rijmen.
Ik ben een keer serieus verkeerd op de fiets gestapt en ik heb staan kotsen van die pijn die omhoog trok door mijn buik. Dus net zo erg
Fuck the EBU.![]()
Ik vind het wel een knappe meid hoor, eerlijkquote:
Maarja zoiets moet ook klikken he, en daar ken ik d'r niet goed voor.
Tering waar praten we over![]()
![]()
torsio testisquote:Op maandag 11 maart 2013 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja maar pijn in je ballen na ruige seks is fijner dan pijn in je ballen na het verkeerd op je fiets stappen![]()
![]()
We hebben een conversatie over het penetreren van een zekere dame die ook in dit topic komt.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind het wel een knappe meid hoor, eerlijk
Maarja zoiets moet ook klikken he, en daar ken ik d'r niet goed voor.
Tering waar praten we over![]()
![]()
En ik ben het nietquote:Op maandag 11 maart 2013 18:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
We hebben een conversatie over het penetreren van een zekere dame die ook in dit topic komt.
Fuck the EBU.![]()
Dat doet zo'n pijn joh, als ik er aan denk kan ik die pijn voelen, kotsen van de pijn idd.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kittelaar kan je mee rijmen.
Ik ben een keer serieus verkeerd op de fiets gestapt en ik heb staan kotsen van die pijn die omhoog trok door mijn buik. Dus net zo erg
Je weet het niet?!![]()
Moira. is daar te lief voorquote:Op maandag 11 maart 2013 18:34 schreef Murdera het volgende:
Maar mono, Moira zou je ook wel doen toch?
Die zou ik enkel passioneel mee de liefde willen bedrijven. Dat gebeurt alleen als we ooit naar elkaar toe groeien.
Dat is geen meisje om mee te ballen en daarna nooit meer te spreken![]()
![]()
Je weet wat je nu impliceert he? Dat Vas wel een chick is om ff te ballen en dan te ditchen.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moira. is daar te lief voor
Die zou ik enkel passioneel mee de liefde willen bedrijven. Dat gebeurt alleen als we ooit naar elkaar toe groeien.
Dat is geen meisje om mee te ballen en daarna nooit meer te spreken![]()
![]()
Moira is eentje die je veel liefde zou moeten geven. Alles met liefde. Ze is zo cute en dat lachje van der helemaal.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:34 schreef Murdera het volgende:
Maar mono, Moira zou je ook wel doen toch?
Vas is dan weer een vunzig junkie die je keihard moet rapen.
Ben ik toch niet de enige die zo denktquote:Op maandag 11 maart 2013 18:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is geen meisje om mee te ballen en daarna nooit meer te spreken
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:39 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Moira is eentje die je veel liefde zou moeten geven. Alles met liefde. Ze is zo cute en dat lachje van der helemaal.
Vas is dan weer een vunzig junkie die je keihard moet rapen.
Wow. Wat is dit mannen.![]()
![]()
Zeker waar, maar als de passionele neuqseks me bevalt kan ik flink op je los gaan hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 18:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is geen meisje om mee te ballen en daarna nooit meer te spreken
Fuck the EBU.![]()
Krassen ja. Geen open wonden.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:42 schreef Monopoly het volgende:
En zo hoort het ook.
Krassen op de rug na intieme passievolle seks![]()
Ik heb geen nagelsquote:Op maandag 11 maart 2013 18:42 schreef Monopoly het volgende:
En zo hoort het ook.
Krassen op de rug na intieme passievolle seks
Maar bedenk wel andere manieren om je pijn te doen
Fuck the EBU.![]()
quote:Op maandag 11 maart 2013 18:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb geen nagels
Maar bedenk wel andere manieren om je pijn te doen
Maar dan andersom ?![]()
![]()
surequote:Op maandag 11 maart 2013 18:48 schreef Murdera het volgende:
Mag ik ook nog stonede kunst toevoegen aan de OP? Vanuit mijn blowers periode?Fuck the EBU.![]()
Kinky.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, daar krijg ik echt een natte gleuf van.
Godverdomme gelijk op Facebook ook weer zo'n tjappie die probeert te hosselenHoe lang kun je nog blijven hengelen totdat je door hebt dat ik écht niet hap?
Fuck the EBU.![]()
he sgatje? :$ vint je leuk :$quote:Op maandag 11 maart 2013 19:05 schreef Moira. het volgende:
Godverdomme gelijk op Facebook ook weer zo'n tjappie die probeert te hosselenHoe lang kun je nog blijven hengelen totdat je door hebt dat ik écht niet hap?
![]()
Stuur hem een foto van een afgebeten piemel en een mes ofzoquote:Op maandag 11 maart 2013 19:05 schreef Moira. het volgende:
![]()
Boodschap is wel duidelijk dan.![]()
2 a 3 maanden ongeveerquote:Op maandag 11 maart 2013 19:05 schreef Moira. het volgende:
![]()
quote:
Hoe 'st met jou trouwens![]()
Unbanned?
Ik blijf altijd zo verrekte aardigquote:Op maandag 11 maart 2013 19:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stuur hem een foto van een afgebeten piemel en een mes ofzo![]()
Boodschap is wel duidelijk dan.maak altijd op een hele vriendelijke subtiele manier duidelijk dat ik ze niet moet, maar soms is dat té vriendelijk en subtiel
loop jij zo lang achter een chick aan die jou niet wilt, ja?quote:
Fuck the EBU.![]()
Ik ken geen chicks die mij niet willen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:14 schreef Moira. het volgende:
loop jij zo lang achter een chick aan die jou niet wilt, ja?![]()
Wie laat er dan ook zo'n bonkig stuk mannelijk porno links liggen ? Niemand!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken geen chicks die mij niet willen.![]()
Mono's woorden he.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh oke ik ben dus een neukertje voor 1x, weten we dat ook weer.![]()
Ik kan makkelijk 2, 3 keer ofzo.![]()
![]()
Fuck man, kijk dan. Vas haalt helemaal de romantische kant in me naar boven en alles.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mono's woorden he.![]()
Ik kan makkelijk 2, 3 keer ofzo.![]()
Niet voor mij hoor, voor mij ben je een blijvertjequote:Op maandag 11 maart 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh oke ik ben dus een neukertje voor 1x, weten we dat ook weer.![]()
Fuck the EBU.![]()
Oeh oeh gay me up :$quote:Op maandag 11 maart 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet voor mij hoor, voor mij ben je een blijvertje![]()
![]()
Als dit geen scharen word..quote:Op maandag 11 maart 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet voor mij hoor, voor mij ben je een blijvertje![]()
![]()
Gaat die tjappie op Facebook mij een player noemenDus ik zo "ik een player?" zegtie "bitch please you know you are xD" (mind the xD)
Ik heb die gast dus serieus op een verjaardagsfeestje afgelopen zaterdag vaagjes leren kennen
Heb goftedomme in 4 jaar tijd ofzo met 2 mensen geneukt, en heb 'm net nog verteld dat ik 10 maanden met iemand liep, gaat-ie mij een player noemen![]()
Fuck the EBU.![]()
Wajow playahquote:Op maandag 11 maart 2013 19:24 schreef Moira. het volgende:
Gaat die tjappie op Facebook mij een player noemenDus ik zo "ik een player?" zegtie "bitch please you know you are xD" (mind the xD)
Ik heb die gast dus serieus op een verjaardagsfeestje afgelopen zaterdag vaagjes leren kennen
Heb goftedomme in 4 jaar tijd ofzo met 2 mensen geneukt,
Forum Opties Forumhop: Hop naar: