abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124223164
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:34 schreef Kursor het volgende:
Nu pas vier dagen, maar gebaseerd op 24 dagen cyclus zou m'n NOD komende donderdag zijn. Dan dus zeven dagen hoog (hopelijk). Lijkt mij te vroeg, maar wat is wel een reële wachttijd?
Dat is wel te vroeg ja. Ik testte een heel licht 2e streepje op de 10e dag van mn tempstijging, een dag eerder was er waarschijnlijk niets verschenen..
pi_124223398
Fijn iets ter vergelijk, dank je Lot :).
Mijn voorzichtige benadering van 14 dagen na eisprong, temp 12/13 dagen hoog hoeft dus ook weer niet. Ben benieuwd hoe lang ik af kan wachten na donderdag of dat ik toch 'verrast' word door een 'te vroege' menstruatie.
pi_124239693
Wat is het toch fijn om vrouw te zijn :P
Mijn springende ei rechts danst de samba ofzo.... Pffft!
Wel weer volgens cyclus, dus daar ben ik blij mee.
Zijn er hier meerdere dames die een erg pijnlijke eisprong hebben? Ik heb ooit eens bij de Hap gezeten omdat ik dacht dat mijn blindedarm was gesprongen ofzo :')

Nu afwachten of de zaadjes van mijn vriend goede zwemmertjes zijn :+
S. 2014
J. 2016
pi_124239787
Mijn eisprong is pijnlijk :Y
pi_124239858
Spannend Kursor! Ik duim voor je!
Zand fijn dat de waardes waarschijnlijk vertekend waren door je eisprong. Ik hoop dat je lichaam het weer zelf oppakt.
Is het zware gevoel al verdwenen Skip?
Ik heb aan (8> beloofd dat we nog even wachten met testen. Mijn gemiddelde cyclus is 40 dagen. Vorige keer was ik ongesteld op dag 35. Maar mijn langste cyclus is 45 dagen, dat zou morgen zijn. Ik wacht dus nog langer af. Donderdag ga ik op z'n vroegst weer testen.
pi_124240252
Ik heb nooit een eisprong gevoeld. Aan de ene kant best handig maar wel vervelend dat het zo pijnlijk kan zijn.

Cholula, wat een geduld heb je, knap!

Vanmorgen weer een testje gedaan en de lijn wordt al aardig donker. Heb alleen wel een zeurende buikpijn maar volgens mij zijn dat mijn darmen. :D
pi_124240393
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 08:44 schreef Mabawa. het volgende:
Ik heb nooit een eisprong gevoeld. Aan de ene kant best handig maar wel vervelend dat het zo pijnlijk kan zijn.

Cholula, wat een geduld heb je, knap!

Vanmorgen weer een testje gedaan en de lijn wordt al aardig donker. Heb alleen wel een zeurende buikpijn maar volgens mij zijn dat mijn darmen. :D
Links voel ik m doorgaans niet maar rechts altijd, mijn moeder had dat ook altijd... Volgens mijn logica is dat gunstig :D
En handig is het wel, je hoeft niet te tempen ofzo :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_124240498
Cholula, je houdt de spanning er in!

Mabawa, cool hoor! Wanneer schuif je door naar z&g!? (Niet dat ik je weg wil hebben ofzow)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_124240622
Cholula echt wat een geduld! Ik zou al 10x getest hebben...
S. 2014
J. 2016
pi_124241915
cholula hulde voor je geduld!
Mabawa joepie voor de donker wordende streep!
GMZ mn eisprong rechts voel ik meestal wel een korte felle steek en een zeurderige buik.
pi_124247854
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 20:53 schreef Kursor het volgende:
Fijn iets ter vergelijk, dank je Lot :).
Mijn voorzichtige benadering van 14 dagen na eisprong, temp 12/13 dagen hoog hoeft dus ook weer niet. Ben benieuwd hoe lang ik af kan wachten na donderdag of dat ik toch 'verrast' word door een 'te vroege' menstruatie.
Ik zou gewoon 14 dagen aanhouden voor je NOD, positief testen kan (in theorie) al 4 dagen eerder.
pi_124248165
Gisteravond ook nog even met m'n man over gehad. Hij zit het probleem van te vroeg testen niet zo ;). 'Blijft de test wit, nou dan wacht je toch nog weer even?' Dat wil ik liever niet. Ik denk nu om dinsdagochtend te testen (indien nodig), want dan ben ik vrij. Kan ik bij een goed resultaat direct het ziekenhuis bellen voor een poli-afspraak. Tja, is wat neurotisch, maar daar zit ik best mee in m'n maag. Wil ook heel graag dat m'n man meegaat als het zover is en bij zo vroeg mogelijk regelen valt er misschien nog wat te plannen met ons werk en de kleine dame enzo. (Ja, dit 'plan' ik iedere cyclus opnieuw, hoezo control freak ;)).

Alweer een beetje bijgekomen van gisteren Zand?

In m'n post van gisteren heb ik helaas wat mensen gemist. Bij deze nog veel sterkte voor zowel Babbel als Happyme met weer een miskraam en de verwerking ervan. Knap dat jullie je hier al laten zien.
pi_124248350
Moet je naar het ziekenhuis als je zwanger bent, kursor? Nog ivm de vorige keer?

Ik ben nog steeds een beetje beduusd, had allerlei scenario's in m'n hoofd, maar niet deze :P.
pi_124248703
Ja, ik MOET met zes weken een afspraak bij de gyn voor een echo. Kan dan niet even ertussen op de daycare, maar moet echt op de poli. Volgens mij zelfs bij voorkeur bij een gyn en niet bij een assistent of echoscopiste. Inderdaad vanwege de mola vorige keer. Verder mag ik gewoon bij de verloskundige. Na een bevalling (of miskraam) na zes weken bloedonderzoek op hCG. Niet alleen bij de eerstvolgende zwangerschap, maar bij iedere zwangerschap (alhoewel ik hoop dat er nog maar eentje nodig is).

Kan me voorstellen dat het je allemaal even duizelt! Maar is dit voor jou het best denkbare scenario? Of nu toch onzeker over je cyclus?
pi_124249242
Ik snap het ;). Zo rot he, dat die mola gewoon consequenties blijft hebben... :{.

Voor mij is het een prima scenario zo, de verwachting is dat mijn cyclus weer 'zoals altijd' zal verlopen. Het voelt ook weer 'normaal'. Eigenlijk voelt het alweer een aantal weken 'normaal', sinds de primolut kuur (alleen werd ik toen niet ongesteld). Alles wijst erop dat mijn lijf het weer zelf kan, en toch ben ik er onzeker over. De afgelopen maanden heeft mijn lichaam niet echt z'n best gedaan om te bewijzen dat het dit soort dingen zelf kan, namelijk ;). Maar het vertrouwen zal na 1 of 2 cycli vast wel weer terug komen.

Het temperaturen scheelt daarbij ook enorm, dan heb je tenminste een beetje houwvast. Dus dat blijf ik nog een tijdje doen :).
pi_124260682
Natuurlijk ben ik niet gek... Zojuist 2 vette streepjes geplast. Ben helemaal blij!!!!
pi_124260726
Oh Martine!!!!!!!!!! Wat heerlijk, wat fijn! Gefeliciteerd! *O*
pi_124260732
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:07 schreef martine1984 het volgende:
Natuurlijk ben ik niet gek... Zojuist 2 vette streepjes geplast. Ben helemaal blij!!!!
Jaaaa wat goed martine!! *O* Gefeliciteerd!! *O* Fotoooo ;)
pi_124260918
Wauw Martine, gefeliciteerd! *O*
pi_124260953
Gefeliciteerd Martine! Leuk dat je het al aanvoelde *O*
E.
pi_124261027
Martine!! :D Te gek, gefeliciteerd!!!
pi_124261115
*O* martine *O* gefeliciteerd!!
pi_124261760
Ha Martine! Cool! Van harte!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_124261944
Wat fijn martine :) gefeliciteerd *O*
pi_124263220
Slechte foto maar zeer duidelijk zichtbaar *O* *O* *O* *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
]

[ Bericht 5% gewijzigd door martine1984 op 19-03-2013 20:05:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')