quote:Anouk naar Eurovisie Songfestival
ANP Toegevoegd: woensdag 17 okt 2012, 11:04
Zangeres Anouk doet mee aan het Eurovisie Songfestival. Dat heeft ze vanochtend via Facebook laten weten. De TROS bevestigt dat Anouk Nederland vertegenwoordigt tijdens het Eurovisie Songfestival in Zweden.
Met welk liedje ze meedoet en of het nummer door het publiek tijdens een tv-programma mag worden gekozen, is nog niet bekend. Eerder weigerde ze dat laatste. (NOS)
quote:Anouk zit in eerste halve finale songfestival
MALMÖ - Anouk zit op 14 mei in de eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival. Ze neemt het namens Nederland op tegen onder meer Denemarken, België, Rusland, Ierland en de Oekraïne.
Dat is het resultaat van de loting die donderdag werd gehouden, zo maakte de organisatie bekend.
De halve finales van het Europese liedjesfestijn worden in Malmö gehouden op 14 en 16 mei. De finale volgt op 18 mei. De precieze volgorde van de optredens is nog niet bekend.
Die wordt door de producenten bepaald. Wel is al bekend dat Nederland in de eerste helft van het programma is geplaatst.
Aan de eerste halve finale doen 16 landen mee, aan de tweede halve finale 17 landen. In de tweede halve finale zitten onder meer Israël, Griekenland, Finland, Noorwegen, Roemenië en Zwitserland.
De halve finale met Anouk wordt ook uitgezonden in Groot-Brittannië, Zweden en Italië, waar de kijkers mogen meestemmen. Die landen mogen automatisch meedoen aan de finale, evenals Frankrijk, Duitsland en Spanje. (NU.nl)
quote:
Ja maar dat is niet de bedoeling imo.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:33 schreef alors het volgende:
Toen ik hem voor de tweede keer hoorde viel ie toch al beter dan de eerste keer
Dat is toch elk jaar?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het nog niet gehoord, maar grappig dat iedereen hier negatief is, terwijl op een buitenlandse site de reacties heel positief zijn
Idd, kijk maar naar Euphoria.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:43 schreef MaLo het volgende:
Ik vind het best een mooi liedje, maar het mist een echt hoogtepunt. En volgens mij heeft een songfestivalnummer dat wel nodig.
Een beetje wel, ja. En toch vind ik (doorgaans vrolijker muziek luisterend dan dit) het wel fraai.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:38 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
killersong kan wel gewijzigd worden in zelfmoord/begravenissong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |