Ok. Niet dat dat de vraag was..quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk via rtl7 stream, dat is wel live.
Dan moet ie daar al helemaal niet staan alsof ie geen zin heeft om weer te moeten dartenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar hij heeft in 1 vinger meer talent dan zowat iedereen. Alleen Mvg en Anderson kkomen in de buurt.
Ag snap ik wel. Het is toch zijn werk en dat gaat niet altijd met plezier.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan moet ie daar al helemaal niet staan alsof ie geen zin heeft om weer te moeten darten
Dat zijn waarschijnlijk zijn tijdens de wedstrijd afgekloven vingertoppen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:49 schreef Nappie-Oleon het volgende:
het lijkt wel alsof die hamilton praat met een baal hooi in zn mond
eerder in het topic is deze vraag al beantwoordquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
Is dit wel echt live of net zoals het kickboxen vorige week, het live noemen terwijl ze het niet live hebben
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eerder in het topic is deze vraag al beantwoord
Ik kom net binnen, ik ga niet heel het topic terug lezenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eerder in het topic is deze vraag al beantwoord
In de 70's was dat modequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:59 schreef AFCNiels het volgende:
Met zo´n shirt verdien je ook alleen maar om te verliezen.
Puur om Visschraper klaar te laten komenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:01 schreef Caland het volgende:
Gaan ze het over gemiddeldes hebben na 2 legs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |