Ik wilde je al bijna aan Benzin koppelenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij kreeg zaterdagnacht alleen maar boze slaapevie![]()
sry nog
![]()
Match made in heaven.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde je al bijna aan Benzin koppelen
Is die zo naar dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde je al bijna aan Benzin koppelen
Hmmm nee.quote:
Begin halverwege t vorige topic maar te lezen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Is die zo naar dan?
Geloof dat ik geen koppelen nodig heb
[..]
Hmmm nee.
Dat is nog niksquote:Op zondag 10 maart 2013 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Begin halverwege t vorige topic maar te lezen.
Geloof niet echt dat iemand met zo'n instelling iets voor mij is om eerlijk te zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Begin halverwege t vorige topic maar te lezen.
Ben je into kinky stuff? Chains en stuff.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Is die zo naar dan?
Geloof dat ik geen koppelen nodig heb
[..]
Hmmm nee.
Maar draag wel eens "andere" kleding"
Zolang ik er maar niet aan vast zit vind ik dat allemaal best!quote:Op zondag 10 maart 2013 23:28 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ben je into kinky stuff? Chains en stuff.
quote:
K.I.S.S.I.N.G.quote:
Oh, jammer.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Zolang ik er maar niet aan vast zit vind ik dat allemaal best!
[..]
En dan kietelenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha waarom dat?Wou je me vastbinden dan?
Jaquote:Op zondag 10 maart 2013 23:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha waarom dat?Wou je me vastbinden dan?
Nee als ik ooit los kom maak ik je dood.. Haat het als mensen me gaan kietelenquote:
Jij zou mij helemaal niet doodmakenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:33 schreef Evie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ketje_ontvangen.html haha
[..]
Nee als ik ooit los kom maak ik je dood.. Haat het als mensen me gaan kietelen
Coochy coochy cooquote:Op zondag 10 maart 2013 23:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Ook nietquote:Op zondag 10 maart 2013 23:35 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ik zou allemaal naalden in je steken
Dat maakte huppel er van.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:36 schreef Evie het volgende:
[..]welles!
![]()
Want als ik je zou slaan zou je het alleen maar lekker vinden ..Dus naalden ftw
Ik kietelde je en ik leef nog!quote:Op zondag 10 maart 2013 23:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Jaloers, ik ben hetquote:
Nog 20 minuutjes en ik trek ook een biertje open. Dat heb ik wel verdiend vind ikquote:Op zondag 10 maart 2013 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker voetbal gekeken met een maatje van me en daardoor nog een beetje geouwehoert.
Vind ik ookquote:Op zondag 10 maart 2013 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog 20 minuutjes en ik trek ook een biertje open. Dat heb ik wel verdiend vind ik
*Brofistquote:
Sweet dreamsquote:Op zondag 10 maart 2013 23:58 schreef Evie het volgende:
Slaap lekker schatteboutjes en honneponnewonnetjes!
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:58 schreef Evie het volgende:
Slaap lekker schatteboutjes en honneponnewonnetjes!
Heequote:Op zondag 10 maart 2013 23:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Geloof niet echt dat iemand met zo'n instelling iets voor mij is om eerlijk te zijn
Kan er niet zo goed tegen als mensen om niks janken..
Burn voordat je het zelfs maar hebt geprobeerdquote:
Is een nieuw record ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Burn voordat je het zelfs maar hebt geprobeerd
Ik doe mn best, ik date me rotquote:
quote:
Ik zal jou ook eens burnen.. o wachtquote:Op maandag 11 maart 2013 00:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Burn voordat je het zelfs maar hebt geprobeerd
De vriend van zijn vriend daar de oom van en zijn broer zijn zwager heeft wel geneukt.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
Mjah Peu? Nog een beetje van het ouderwetse erin en eruit enzo?
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De vriend van zijn vriend daar de oom van en zijn broer zijn zwager heeft wel geneukt.
Denk ik.
quote:
Als het jouw doel is vrouwen aan het huilen te maken tijdens de seks..?quote:
Ik bedoelde wel goed voor mij.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het jouw doel is vrouwen aan het huilen te maken tijdens de seks..?
Dit weekend was zeer stil en rustig. Voor het eerst sinds 3 jaar het hele weekend thuis geweest.quote:
Als je dat weet, dan heb je het heel vaak tegen mensen verteldquote:
Ja, dat zeg ik. Als jij het geil vindt een vrouw aan het huilen te maken, dan doe je iets goedquote:
Dan snappen we elkaar weer.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Als jij het geil vindt een vrouw aan het huilen te maken, dan doe je iets goed.
Nee, mijn weekend was lekker rustigquote:
Nou is een klein gokje, was aan het eind van m'n relatie. Van af dat punt ben ik elk weekend op stap geweest, op z'n minst kroegjequote:Op maandag 11 maart 2013 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat weet, dan heb je het heel vaak tegen mensen verteldOf je had voor 3 jaar terug helemaal geen leven, dat je je dat nog heel goed kon herinnerne
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:26 schreef Samzz het volgende:
Nee, mijn weekend was lekker rustig. En jij?
Dat verklaard het dan welquote:Op maandag 11 maart 2013 16:27 schreef ook_gek het volgende:
Nou is een klein gokje, was aan het eind van m'n relatie.
Geheugen steuntje
Vertel, welke stemming was je? Hard diep en trek mij uit elkaar en spuit mij volledig onder stemming.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vertel, welke stemming was je? Hard diep en trek mij uit elkaar en spuit mij volledig onder stemming.
Of kusje kroel en zachtjes stoten richting een hoogte punt.
Dat laatste heb ik al lange tijd niet gehadquote:Op maandag 11 maart 2013 16:30 schreef ook_gek het volgende:
Vertel, welke stemming was je? Hard diep en trek mij uit elkaar en spuit mij volledig onder stemming.
Ik had het ook liever anders gezien, maar achquote:
Hahaha, ik zit hier hardop te lachen en iedereen kijkt me aanquote:Op maandag 11 maart 2013 16:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het zit niet altijd mee hequote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef Samzz het volgende:
Ik had het ook liever anders gezien, maar ach.
Als het maar fijn was.
Weet ik.quote:
En vind je dat jammer of niet?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik al lange tijd niet gehad
Maar de eerst volgende keer ga je het inhalen en zal het er dus heftiger en intiemer aan toe gaan, dus meer genieten.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het ook liever anders gezien, maar ach.
Nee, klopt. Uiteindelijk een prima weekend gehad zonder seks maar met veel alcoholquote:Op maandag 11 maart 2013 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zit niet altijd mee heHad ik vrijdags. Helemaal niets te doen. Uiteindelijk was het wel oke, want wel vermaakt. Maar vond het wel jammer.
Ik heb me wel vermaakt
Weet niet, ik heb momenteel weinig behoefte aan seks.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar de eerst volgende keer ga je het inhalen en zal het er dus heftiger en intiemer aan toe gaan, dus meer genieten.
Of nou ja, vaak gaat dat dan zo he
Vraag me af of ik dat uberhaupt leuk ga vindenquote:
Oh sorryquote:Op maandag 11 maart 2013 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, ik zit hier hardop te lachen en iedereen kijkt me aan.
Ben je in de overgangquote:Op maandag 11 maart 2013 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb momenteel weinig behoefte aan seks.
Dat weet ik niet, maar schat zo ik van niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af of ik dat uberhaupt leuk ga vinden![]()
Wil net zeggen, als je nog slaapdronken suf geneukt word schiet dat ook niet op, je nekje is nog slap en als je hoofd dan alle kanten op schommelt zoals je borsten zal dat vast niet goed zijnquote:Nouja smorgens als je wakker wordt.. beetje lepeltjelepeltje in bed.. hem er rustig inschuiven, beetje stoten..
och ook niets mis mee
Nee, dat denk ik eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 11 maart 2013 16:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh sorry
En je denkt, ooooh was ik ook maar uit elkaar getrokken en volledig onder gespoten met het hooi tussen mijn billetjes op de boerderij!
of kusje kroel sex boven in de hooi schuur.
Vind het juist altijd wel een goed begin van de dag.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef ook_gek het volgende:
Wil net zeggen, als je nog slaapdronken suf geneukt word schiet dat ook niet op, je nekje is nog slap en als je hoofd dan alle kanten op schommelt zoals je borsten zal dat vast niet goed zijn
En dan ben je trouwens weer moe van de sex. Begin je vermoeid aan je dag, schiet ook niet echt op.
Wat denk je dan welquote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik eerlijk gezegd niet.
quote:Ik heb nu wel een MI van een vrouw met sprieten hooi tussen de billen. So thanks for that.
Met slaapdronken sufgeneukt worden is niets mis mee hoor.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef ook_gek het volgende:
Wil net zeggen, als je nog slaapdronken suf geneukt word schiet dat ook niet op, je nekje is nog slap en als je hoofd dan alle kanten op schommelt zoals je borsten zal dat vast niet goed zijn
En dan ben je trouwens weer moe van de sex. Begin je vermoeid aan je dag, schiet ook niet echt op.
Ja maar wij mannen schudden niet slaapdronken met ons hoofd heen en weer als de borsten van de vrouw.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind het juist altijd wel een goed begin van de dag.
In de overgang op m'n 26equote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben je in de overgang
Maar uhm hoe komt dat zo? Heb je een relatie trouwens?
Niet? Dus we kunnen concluderen dat je een wilt geil meisje bent tussen de laken, op het aanrecht, half op de bank leuning of in een steegjequote:Op maandag 11 maart 2013 16:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met slaapdronken sufgeneukt worden is niets mis mee hoor.
wilt?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet? Dus we kunnen concluderen dat je een wilt geil meisje bent tussen de laken, op het aanrecht, half op de bank leuning of in een steegje
Dat concludeer je uit het kleine stukje dat je quottequote:Op maandag 11 maart 2013 16:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet? Dus we kunnen concluderen dat je een wilt geil meisje bent tussen de laken, op het aanrecht, half op de bank leuning of in een steegje
Vrouwen zijn altijd sneller alle alles dan mannen? Dus vrouwen kunnen vast op hun 26ste in de overgang zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de overgang op m'n 26e? Kan dat? Ja, vast wel, maar ik volgens mij niet.
Oh oke, sorryquote:Gewoon, even geen behoefte aan. En nee, die is sinds kort verbroken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |